Mitä kutsuisin 16-vuotiaan tekemään kanssani?

RakastunutPoika18

Yhdessä liikkeessä jossa käyn parin päivän välein on uusi työntekijä, ihana 16-vuotias timmi, seksikäs, ihana, seksikäs ja pirun seksikäs tyttö. Mahdollisesti myös söpö jos ei käyttäisi meikkiä (haluun saada tietää)

Kävin siellä viime viikolla ja, penikseni meni täysin kovaksi pelkästä hänen näkemisestä ensi kertaa. Suu kuivui myös aika nopeesti ja menin täysin paniikkiin. En tiedä teinkö ilmeelläni jotain mutta tyttö tuntui katsovan minuun päin hymyillen (enemmänkin kyllä semmonen tervehtimis hymy). Nähtyäni tämän hymyn ja tytön kävellessä ohi minusta minun peniksestäni valui hieman esi-nesteitä ulos. En siis lauennut housuihini mutta esitippaa tuli ja olin lähellä räjähtämistä housuissani.

Nyt sitten olen tämän viikon aikana päättänyt mennä sinne takaisin, sillä elämme vain kerran. Haluan tehdä tämän tytön kanssa vaikka mitä, haluan koskettaa hänen seksikästä puhdasta K-vitamiinisoitua ihoaan... haluan viettää hänen kanssaan aikaa....

Aion aloittaa keskustelun hänen kanssaan mutta nyt tulee se tricky juttu, mitä voisin kutsua hänet tekemään? Olen 18, hän 16. Tuntemattomia ollaan, ei mitään kavereita samassa. Jos onnistun keskustelemaan hänen kanssaan ja hän tuntuu tykkäävän mitä voisin kutsua hänet tekemään? Emme elä kaupungissa, emmekä missään maatilalla että aika semmonen pienehkö kylä missä pari kebab paikkaa yms.

Mitä 16-vuotiaat tytöt haluavat tehdä tuntemattomien kanssa yleensä? Mikä olisi paras aktiviteetti / paikka kutsua tämmöinen ihminen kanssani tekemään? Kaikki ehdotukset kelpaa, olen epätoivoinen.

3

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä helevettiä sä sönkkäät?

• Pyydä kebabille, ei voi kieltäytyä.

• 131321313132131321313

Sain häntä. Tyttö oli seksikäs, tiesi sen, hän rakasti sitä... Hän oli itsevarma omista kyvyistään. Menin siinä vieressä pyöriskelemään hänen vieressä ja aloitin keskustelemaan niitä näitä, en mitään vakavaa. Yhtäkkiä tyttö vaan vetäytyi mua lähemmäs ja kysyi hymyillen "mitäs jos ootat että mä pääsen tässä, pääsen 20min päästä :), voidaan tehdä jotain yhdessä" vastasin että "joo"

Tavattiin siinä sitten, yritin pidätellä kovaa kaluani mahdollisimman reidessä ettei hän huomaisi. Keskusteltiin niitä näitä ja vaan käveltiin, en edes tiedä minne... oliko tyttö edes matkalla kotiinsa yms.... Tyttö vaan vei keskustelua kokoajan hieman seksuaalisempaan suuntaan ja olin aika peloissani vieläkin tehdä asialle mitään.

Saavuttiin vähän syrjemmälle kadulle / tielle jolloin tyttö kysyi "mites sulla nyt noin kovana kalu pysynyt koko tän keskustelun aikana?". Ihan yhtäkkiä vaan ilman kunnollista lämmittelyä. Rupesin selittämään jotain mutta tunsin oloni turvalliseksi, hyväksi jolloin vain sanoin kesken lauseen "olet aivan pirun seksikäs, en meinaa kestää enään". Tyttö otti kädestäni kiinni vei minut semmoiseen leikkiliukumäkeen missä seinät siellä ylhäällä... Kuiskasi korvaani "Haluun sun ison laukeevan mun suuhun".... Hän otti aggressiivisesti täyden sykkivän kaluni pois housuista ja suoraan hänen suuhunsa. Aivoni täyttyi ekstaasista, lantionpohjalihakset tulessa ja penis tunsi hänen märän suunsa vain räjäyttävän minut.

Räjähdin hänen suuhunsa alle viidessä sekunnissa. Hän piti suutansa hetken aikaa siinä ja sitten hän nousi nielaisi ja sanoi "vitun hot" ja suuteli minua aggresiivisesti. Sain maistaa omia mehukkaita siemeniäni hänen kierrättämänään-

Huhuh... Oli kyllä kokemus! Tavataan tänää uudestaan hänen isä on työmatkalla ja hänen äitinsä poissa kuvioista joten tänään harrastetaan todennäköisesti koko yö kiihkeää lusikkailua :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      36
      7184
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      83
      3666
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3255
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      335
      2999
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      46
      2413
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      56
      2261
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1560
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      56
      1485
    9. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1464
    10. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      22
      1436
    Aihe