Vihaan tätä

Koottuyhteen

Listaan ihmisiä joita en voi sietää missään muodossa: 1. Stalkkaavat ihmiset eli ihmiset joilla ei ole muuta elämää kuin katsoa vieressä olevia ihmisiä. Hyvin ahdistavaa, koska en pidä katsovista ihmisistä varsinkaan niitä jotka tahalleen katsovat koko ajan. Hyvin ahdistavaa varsinkin kun minulla on tietty raja ja tuntemattomista ihmisistä en pidä. Tuntuu, että aina minua katsovat juuri tälläiset vanhat kurpat siinä mielessä ja itse ällöttää heidän läsnäolo. 2. Muuttuneet ihmiset, jotka esittää. Sellaiset jotka eivät ole aidosti iloisia ja ovat vähän olevinaan. Tärkein väline heille puhelin eikä se vierellä oleva ihminen. Elämä heille kuin fantasiaa ilman oikeanlaista näköä elämästä. 3. Ryhmäsyrjijät tai kiusaajat. Jotkut aina korostavat sitä, kuinka joku on niin paljon huonompi kuin toinen. Korostavat omaa itseään ja omaa paremmuttaan tai yrittävät tahalleen syrjäyttää toisen yksinoloon pilkkaamalla. 4. Selkäänpuukottajat tai kaksinaamaiset. Se kiero ihminen jolta saa vain puukkoa selkään joka hetkessä. Aluksi esittää hyvää kaveria ja hetkessä jonkun toisen tullessa paikalle ei enää ole huomaavinaan toista. 5. Räjähtävät ihmiset. Ne ihmiset jotka suuttuvat helposti ja alkavat uhkailemaan kaikesta mahdollisesta. 6. Hiljaiset paskanpuhujat. Riitatilanteessa hiljenee ja puhuu paskaa toisesta toisille sen yhden tietämättä asiasta. Hänen sanoistaan saa tietää vain muiden kautta ei ikinä päin naamaa 7. Lapselliset ja roikkuvat ihmiset. Eivät osaa itse tehdä päätöksiä sillä tavalla miten he oikeasti haluaisivat. Pelkäävät jäämistä yksin. 8. Vanhanaikaiset ihmiset jotka puhuvat pelkkää menneisyyttä 9. Kierot narsistit. Oma napa tärkein ja eivät välitä säännöistä. Voivat tehdä mitä heitä huvittaa ja nauttivat toisen tuskasta. 10. Olen puhunut.

8

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kootutselityksesi

Eipä jäänyt sulle yhtään ystävää tuon listauksen perusteella. Mitäs näistä itse olet vai oletko kaikkia? Älä ny stna väitä että oot muka tuommosten listauksien ylä- tai ulkopuolella.

• Koottuyhteen

On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.

• Varautunut
        Koottuyhteen kirjoitti:

On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.

On hyvä olla. Lokerointia en kannata! Itse olen varautunut mutta en lokeroi ketään.

• elluhalloyb

Voi ÄITI sun kans.....
      kyl on elämäs RASKASTA....
      Nauru tekis terää....

• Aivan asiaa.

• IhanTerveOlen

No tapa ne vittu jos ne noin ahdistaa. Tai kasva aikuiseksi. Make Your choice.

• AikaKivaaRunkata

Kunpa joku tappaisi ihan saatanasti ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      150
      6987
    2. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      29
      1831
    3. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      25
      1257
    4. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      60
      1212
    5. Milloin oot nähnyt kaivattusi

ensimmäistä kertaa?
      Ikävä
      55
      915
    6. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      48
      765
    7. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      57
      727
    8. Oon pahoillani sun puolesta

kun olit muuttunut niin paljon ulkoisesti. Ja huonompaan suuntaan. Koeta pärjätä. Naiselle mieheltä vuosien takaa
      Ikävä
      38
      704
    9. Tikanmäen vastaus Haavistolle

Aika erikoinen puolustautuminen valtuuston puheenjohtajalla kaupunkilaisen kirjoitukseen. Haavisto ihmetteli niitä tunn
      Pyhäjärvi
      95
      688
    10. Tiesitkös nainen että mulla on paljon vientiä?!

Sänkyseuraa riittää, valinnan vaikeus.
      Ikävä
      83
      685
    Aihe