Vihaan tätä

Koottuyhteen

Listaan ihmisiä joita en voi sietää missään muodossa: 1. Stalkkaavat ihmiset eli ihmiset joilla ei ole muuta elämää kuin katsoa vieressä olevia ihmisiä. Hyvin ahdistavaa, koska en pidä katsovista ihmisistä varsinkaan niitä jotka tahalleen katsovat koko ajan. Hyvin ahdistavaa varsinkin kun minulla on tietty raja ja tuntemattomista ihmisistä en pidä. Tuntuu, että aina minua katsovat juuri tälläiset vanhat kurpat siinä mielessä ja itse ällöttää heidän läsnäolo. 2. Muuttuneet ihmiset, jotka esittää. Sellaiset jotka eivät ole aidosti iloisia ja ovat vähän olevinaan. Tärkein väline heille puhelin eikä se vierellä oleva ihminen. Elämä heille kuin fantasiaa ilman oikeanlaista näköä elämästä. 3. Ryhmäsyrjijät tai kiusaajat. Jotkut aina korostavat sitä, kuinka joku on niin paljon huonompi kuin toinen. Korostavat omaa itseään ja omaa paremmuttaan tai yrittävät tahalleen syrjäyttää toisen yksinoloon pilkkaamalla. 4. Selkäänpuukottajat tai kaksinaamaiset. Se kiero ihminen jolta saa vain puukkoa selkään joka hetkessä. Aluksi esittää hyvää kaveria ja hetkessä jonkun toisen tullessa paikalle ei enää ole huomaavinaan toista. 5. Räjähtävät ihmiset. Ne ihmiset jotka suuttuvat helposti ja alkavat uhkailemaan kaikesta mahdollisesta. 6. Hiljaiset paskanpuhujat. Riitatilanteessa hiljenee ja puhuu paskaa toisesta toisille sen yhden tietämättä asiasta. Hänen sanoistaan saa tietää vain muiden kautta ei ikinä päin naamaa 7. Lapselliset ja roikkuvat ihmiset. Eivät osaa itse tehdä päätöksiä sillä tavalla miten he oikeasti haluaisivat. Pelkäävät jäämistä yksin. 8. Vanhanaikaiset ihmiset jotka puhuvat pelkkää menneisyyttä 9. Kierot narsistit. Oma napa tärkein ja eivät välitä säännöistä. Voivat tehdä mitä heitä huvittaa ja nauttivat toisen tuskasta. 10. Olen puhunut.

8

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kootutselityksesi

      Eipä jäänyt sulle yhtään ystävää tuon listauksen perusteella. Mitäs näistä itse olet vai oletko kaikkia? Älä ny stna väitä että oot muka tuommosten listauksien ylä- tai ulkopuolella.

      • Koottuyhteen

        On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.


      • Varautunut
        Koottuyhteen kirjoitti:

        On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.

        On hyvä olla. Lokerointia en kannata! Itse olen varautunut mutta en lokeroi ketään.


    • elluhalloyb

      Voi ÄITI sun kans.....
      kyl on elämäs RASKASTA....
      Nauru tekis terää....

    • Aivan asiaa.

    • IhanTerveOlen

      No tapa ne vittu jos ne noin ahdistaa. Tai kasva aikuiseksi. Make Your choice.

    • AikaKivaaRunkata

      Kunpa joku tappaisi ihan saatanasti ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1455
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1032
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      763
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe