Listaan ihmisiä joita en voi sietää missään muodossa: 1. Stalkkaavat ihmiset eli ihmiset joilla ei ole muuta elämää kuin katsoa vieressä olevia ihmisiä. Hyvin ahdistavaa, koska en pidä katsovista ihmisistä varsinkaan niitä jotka tahalleen katsovat koko ajan. Hyvin ahdistavaa varsinkin kun minulla on tietty raja ja tuntemattomista ihmisistä en pidä. Tuntuu, että aina minua katsovat juuri tälläiset vanhat kurpat siinä mielessä ja itse ällöttää heidän läsnäolo. 2. Muuttuneet ihmiset, jotka esittää. Sellaiset jotka eivät ole aidosti iloisia ja ovat vähän olevinaan. Tärkein väline heille puhelin eikä se vierellä oleva ihminen. Elämä heille kuin fantasiaa ilman oikeanlaista näköä elämästä. 3. Ryhmäsyrjijät tai kiusaajat. Jotkut aina korostavat sitä, kuinka joku on niin paljon huonompi kuin toinen. Korostavat omaa itseään ja omaa paremmuttaan tai yrittävät tahalleen syrjäyttää toisen yksinoloon pilkkaamalla. 4. Selkäänpuukottajat tai kaksinaamaiset. Se kiero ihminen jolta saa vain puukkoa selkään joka hetkessä. Aluksi esittää hyvää kaveria ja hetkessä jonkun toisen tullessa paikalle ei enää ole huomaavinaan toista. 5. Räjähtävät ihmiset. Ne ihmiset jotka suuttuvat helposti ja alkavat uhkailemaan kaikesta mahdollisesta. 6. Hiljaiset paskanpuhujat. Riitatilanteessa hiljenee ja puhuu paskaa toisesta toisille sen yhden tietämättä asiasta. Hänen sanoistaan saa tietää vain muiden kautta ei ikinä päin naamaa 7. Lapselliset ja roikkuvat ihmiset. Eivät osaa itse tehdä päätöksiä sillä tavalla miten he oikeasti haluaisivat. Pelkäävät jäämistä yksin. 8. Vanhanaikaiset ihmiset jotka puhuvat pelkkää menneisyyttä 9. Kierot narsistit. Oma napa tärkein ja eivät välitä säännöistä. Voivat tehdä mitä heitä huvittaa ja nauttivat toisen tuskasta. 10. Olen puhunut.
Vihaan tätä
8
394
Vastaukset
- kootutselityksesi
Eipä jäänyt sulle yhtään ystävää tuon listauksen perusteella. Mitäs näistä itse olet vai oletko kaikkia? Älä ny stna väitä että oot muka tuommosten listauksien ylä- tai ulkopuolella.
- Koottuyhteen
On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.
- Varautunut
Koottuyhteen kirjoitti:
On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.
On hyvä olla. Lokerointia en kannata! Itse olen varautunut mutta en lokeroi ketään.
- elluhalloyb
Voi ÄITI sun kans.....
kyl on elämäs RASKASTA....
Nauru tekis terää.... Aivan asiaa.
- IhanTerveOlen
No tapa ne vittu jos ne noin ahdistaa. Tai kasva aikuiseksi. Make Your choice.
- AikaKivaaRunkata
Kunpa joku tappaisi ihan saatanasti ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346