Vihaan tätä

Koottuyhteen

Listaan ihmisiä joita en voi sietää missään muodossa: 1. Stalkkaavat ihmiset eli ihmiset joilla ei ole muuta elämää kuin katsoa vieressä olevia ihmisiä. Hyvin ahdistavaa, koska en pidä katsovista ihmisistä varsinkaan niitä jotka tahalleen katsovat koko ajan. Hyvin ahdistavaa varsinkin kun minulla on tietty raja ja tuntemattomista ihmisistä en pidä. Tuntuu, että aina minua katsovat juuri tälläiset vanhat kurpat siinä mielessä ja itse ällöttää heidän läsnäolo. 2. Muuttuneet ihmiset, jotka esittää. Sellaiset jotka eivät ole aidosti iloisia ja ovat vähän olevinaan. Tärkein väline heille puhelin eikä se vierellä oleva ihminen. Elämä heille kuin fantasiaa ilman oikeanlaista näköä elämästä. 3. Ryhmäsyrjijät tai kiusaajat. Jotkut aina korostavat sitä, kuinka joku on niin paljon huonompi kuin toinen. Korostavat omaa itseään ja omaa paremmuttaan tai yrittävät tahalleen syrjäyttää toisen yksinoloon pilkkaamalla. 4. Selkäänpuukottajat tai kaksinaamaiset. Se kiero ihminen jolta saa vain puukkoa selkään joka hetkessä. Aluksi esittää hyvää kaveria ja hetkessä jonkun toisen tullessa paikalle ei enää ole huomaavinaan toista. 5. Räjähtävät ihmiset. Ne ihmiset jotka suuttuvat helposti ja alkavat uhkailemaan kaikesta mahdollisesta. 6. Hiljaiset paskanpuhujat. Riitatilanteessa hiljenee ja puhuu paskaa toisesta toisille sen yhden tietämättä asiasta. Hänen sanoistaan saa tietää vain muiden kautta ei ikinä päin naamaa 7. Lapselliset ja roikkuvat ihmiset. Eivät osaa itse tehdä päätöksiä sillä tavalla miten he oikeasti haluaisivat. Pelkäävät jäämistä yksin. 8. Vanhanaikaiset ihmiset jotka puhuvat pelkkää menneisyyttä 9. Kierot narsistit. Oma napa tärkein ja eivät välitä säännöistä. Voivat tehdä mitä heitä huvittaa ja nauttivat toisen tuskasta. 10. Olen puhunut.

8

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kootutselityksesi

Eipä jäänyt sulle yhtään ystävää tuon listauksen perusteella. Mitäs näistä itse olet vai oletko kaikkia? Älä ny stna väitä että oot muka tuommosten listauksien ylä- tai ulkopuolella.

• Koottuyhteen

On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.

• Varautunut
        Koottuyhteen kirjoitti:

On jäänyt moniakin. Itse olen lokeroiva ja varautunut ihminen.

On hyvä olla. Lokerointia en kannata! Itse olen varautunut mutta en lokeroi ketään.

• elluhalloyb

Voi ÄITI sun kans.....
      kyl on elämäs RASKASTA....
      Nauru tekis terää....

• Aivan asiaa.

• IhanTerveOlen

No tapa ne vittu jos ne noin ahdistaa. Tai kasva aikuiseksi. Make Your choice.

• AikaKivaaRunkata

Kunpa joku tappaisi ihan saatanasti ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe