RAHOITA AMERIKKALAISIA ELÄKESÄÄTIÖITÄ

Rahhaaon

Äänestä Iso-Ojaa, Tienaria tai Tuomistoa niin pääset rahoittamaan amerikkalaisia eläkerahastoja. Ikaalislaiset yrittäjät ovat narisioita. Lue vaikka Oivasta

24

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuules...syö paskaa

      • lapsi.astialla

        Kukas se kakkafantasioittensa kanssa tänään leikkii?


    • venäläinen.yritys

      Oivassa on täysin väärä tieto omistajasta.

    • kreivejä.valtuustossa

      Kunta rahoittaa Kompin omistajia vuosittain yli 100 000 eurolla.
      Eikö kunta löydä toimitiloilleen paikkaa ikaalislaisten omistamasta
      rakennuksesta?

      • repuusi

        Ei löydä, kun ei halua. Komppia on pakko tukea tai sitten se menee nurin. Veronmaksajien on subventoitava maksamillaan veroilla kyseistä pytinkiä riippumatta siitä haluavatko sitä tai käyttävätkö sen palveluita. Ikaalislaisille tänne veronsa maksaville pitäisi Kompin tarjota vastaavalla määrällä alennuskuponkeja joilla voisi kuitata maksetut verot oman kylän ostovoiman hyväksi.


      • nurmen.likka
        repuusi kirjoitti:

        Ei löydä, kun ei halua. Komppia on pakko tukea tai sitten se menee nurin. Veronmaksajien on subventoitava maksamillaan veroilla kyseistä pytinkiä riippumatta siitä haluavatko sitä tai käyttävätkö sen palveluita. Ikaalislaisille tänne veronsa maksaville pitäisi Kompin tarjota vastaavalla määrällä alennuskuponkeja joilla voisi kuitata maksetut verot oman kylän ostovoiman hyväksi.

        Onko kirjootuksesi ymmärrettävä niin ettei persuista ole
        mihinkään?


      • sabotagee

        Kerrotko lisää?


      • repuusi2
        repuusi kirjoitti:

        Ei löydä, kun ei halua. Komppia on pakko tukea tai sitten se menee nurin. Veronmaksajien on subventoitava maksamillaan veroilla kyseistä pytinkiä riippumatta siitä haluavatko sitä tai käyttävätkö sen palveluita. Ikaalislaisille tänne veronsa maksaville pitäisi Kompin tarjota vastaavalla määrällä alennuskuponkeja joilla voisi kuitata maksetut verot oman kylän ostovoiman hyväksi.

        Mielelläni kuulisin lisää kuinka veronmaksajien pitää subventoida Komppia? Esittämäsi idea ostovoiman säilyttämiseksi on kuitenkin harkinnan arvoinen!


      • sosialistinen.komppi
        repuusi2 kirjoitti:

        Mielelläni kuulisin lisää kuinka veronmaksajien pitää subventoida Komppia? Esittämäsi idea ostovoiman säilyttämiseksi on kuitenkin harkinnan arvoinen!

        Kompin yrittäjistä kukaan ei tee suurta tiliä joten yrittäjät
        eivät kuntalaisboonuksia pysty maksamaan mutta valuutetut
        varmasti kaappaavat idean ja pölynimurikauppias touhuaa
        kuluttajaboonukset kunnan maksettavaksi.


    • Erkinsisko

      Kiitos, Tunarit ja Tienarit.

      • sivistynyt.johtaja

        Näitä 120 000 pikku mokia riittää sillä vuosi sitten
        maksettiin tuo summa yhdestä irtisanomisesta
        kuulemma kunnan maineen menetyämisen uhan vuoksi.
        Kukaan ei tosin kerro mikä maine olisi menetetty?


      • Potkutpersuuksille

        Entinen sivistysjohtaja oli tiettyjen henkilöiden henkilökohtaisessa suojeluksessa. Siksi siitä tuli kallista. Erotusta ei hoidettu oikein!


      • tietoa.kansalle
        Potkutpersuuksille kirjoitti:

        Entinen sivistysjohtaja oli tiettyjen henkilöiden henkilökohtaisessa suojeluksessa. Siksi siitä tuli kallista. Erotusta ei hoidettu oikein!

        Keitä nämä suojelijat olivat?


      • Herrantapit

        Nimiä en voi sanoa, ettei syytettä tule. Mutta voinet arvata, että merkittäviä henkilöitä olivat.


      • hymyilevä.hihittäjä
        Herrantapit kirjoitti:

        Nimiä en voi sanoa, ettei syytettä tule. Mutta voinet arvata, että merkittäviä henkilöitä olivat.

        Käytä kiertoilmaisuja, ei tarvii paljoa nimeä muuttaa niin kukaan
        ei syytä.


      • hymyilevä.hihittäjä kirjoitti:

        Käytä kiertoilmaisuja, ei tarvii paljoa nimeä muuttaa niin kukaan
        ei syytä.

        Ikaalisten palstalla on tapana käyttää oikeita nimiä ja kuvia. Vain paskahousut pelkäävät syytteitä.


      • PennitönTienariija
        Potkutpersuuksille kirjoitti:

        Entinen sivistysjohtaja oli tiettyjen henkilöiden henkilökohtaisessa suojeluksessa. Siksi siitä tuli kallista. Erotusta ei hoidettu oikein!

        Ammattitaidottomuus käy kalliiksi...


    • Herrantapit

      Huhutaan, että Mälle Käkilällä olisi ollut rukeanlainen suhde...

    • Pääsiäinenkin

      Ihmeen harmaa sää, vettä tihkuttelee. Ei oikein ole ulkoiluilma. Pajunkissoja ja koivunoksia hain maljakkoon Pääsiäistä silmällä pitäen. Pitää jatkossa, kun lehdet puhkeavat laittaa muutama koriste oksiin. Mämmikin pitää kohta tehdä ropposiin valmiiksi ja maustaa ehdottomasti appelsiinilla, ei paljoa sokeria, mutta vähän piparisokeria. Pashaa ehkä, jos ehtii.

    • Poistettukirjoitus

      Täältä on poistettu kirjoitus, jossa sanottiin sen henkilön nimi jonka suojeluksessa entinen sivistysjohtaja oli. Taisi osua liian lähelle jotakuta. Ruskeanreiänritari oli.

      • helppo.konsti

        Laita uudestaan.


    • tyttiHH

      Kyllä meillä rahaa piisaa.

    • HehHehHee

      Torstaina Oiva kertoo "totuuden"taas.

      • provikat.kepuille

        Toivolansaaren pois lahjoittajat voittavat vaalit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe