Äänestä Iso-Ojaa, Tienaria tai Tuomistoa niin pääset rahoittamaan amerikkalaisia eläkerahastoja. Ikaalislaiset yrittäjät ovat narisioita. Lue vaikka Oivasta
RAHOITA AMERIKKALAISIA ELÄKESÄÄTIÖITÄ
24
315
Vastaukset
kuules...syö paskaa
- lapsi.astialla
Kukas se kakkafantasioittensa kanssa tänään leikkii?
- venäläinen.yritys
Oivassa on täysin väärä tieto omistajasta.
- kreivejä.valtuustossa
Kunta rahoittaa Kompin omistajia vuosittain yli 100 000 eurolla.
Eikö kunta löydä toimitiloilleen paikkaa ikaalislaisten omistamasta
rakennuksesta?- repuusi
Ei löydä, kun ei halua. Komppia on pakko tukea tai sitten se menee nurin. Veronmaksajien on subventoitava maksamillaan veroilla kyseistä pytinkiä riippumatta siitä haluavatko sitä tai käyttävätkö sen palveluita. Ikaalislaisille tänne veronsa maksaville pitäisi Kompin tarjota vastaavalla määrällä alennuskuponkeja joilla voisi kuitata maksetut verot oman kylän ostovoiman hyväksi.
- nurmen.likka
repuusi kirjoitti:
Ei löydä, kun ei halua. Komppia on pakko tukea tai sitten se menee nurin. Veronmaksajien on subventoitava maksamillaan veroilla kyseistä pytinkiä riippumatta siitä haluavatko sitä tai käyttävätkö sen palveluita. Ikaalislaisille tänne veronsa maksaville pitäisi Kompin tarjota vastaavalla määrällä alennuskuponkeja joilla voisi kuitata maksetut verot oman kylän ostovoiman hyväksi.
Onko kirjootuksesi ymmärrettävä niin ettei persuista ole
mihinkään? - sabotagee
Kerrotko lisää?
- repuusi2
repuusi kirjoitti:
Ei löydä, kun ei halua. Komppia on pakko tukea tai sitten se menee nurin. Veronmaksajien on subventoitava maksamillaan veroilla kyseistä pytinkiä riippumatta siitä haluavatko sitä tai käyttävätkö sen palveluita. Ikaalislaisille tänne veronsa maksaville pitäisi Kompin tarjota vastaavalla määrällä alennuskuponkeja joilla voisi kuitata maksetut verot oman kylän ostovoiman hyväksi.
Mielelläni kuulisin lisää kuinka veronmaksajien pitää subventoida Komppia? Esittämäsi idea ostovoiman säilyttämiseksi on kuitenkin harkinnan arvoinen!
- sosialistinen.komppi
repuusi2 kirjoitti:
Mielelläni kuulisin lisää kuinka veronmaksajien pitää subventoida Komppia? Esittämäsi idea ostovoiman säilyttämiseksi on kuitenkin harkinnan arvoinen!
Kompin yrittäjistä kukaan ei tee suurta tiliä joten yrittäjät
eivät kuntalaisboonuksia pysty maksamaan mutta valuutetut
varmasti kaappaavat idean ja pölynimurikauppias touhuaa
kuluttajaboonukset kunnan maksettavaksi.
- Erkinsisko
Kiitos, Tunarit ja Tienarit.
- sivistynyt.johtaja
Näitä 120 000 pikku mokia riittää sillä vuosi sitten
maksettiin tuo summa yhdestä irtisanomisesta
kuulemma kunnan maineen menetyämisen uhan vuoksi.
Kukaan ei tosin kerro mikä maine olisi menetetty? - Potkutpersuuksille
Entinen sivistysjohtaja oli tiettyjen henkilöiden henkilökohtaisessa suojeluksessa. Siksi siitä tuli kallista. Erotusta ei hoidettu oikein!
- tietoa.kansalle
Potkutpersuuksille kirjoitti:
Entinen sivistysjohtaja oli tiettyjen henkilöiden henkilökohtaisessa suojeluksessa. Siksi siitä tuli kallista. Erotusta ei hoidettu oikein!
Keitä nämä suojelijat olivat?
- Herrantapit
Nimiä en voi sanoa, ettei syytettä tule. Mutta voinet arvata, että merkittäviä henkilöitä olivat.
- hymyilevä.hihittäjä
Herrantapit kirjoitti:
Nimiä en voi sanoa, ettei syytettä tule. Mutta voinet arvata, että merkittäviä henkilöitä olivat.
Käytä kiertoilmaisuja, ei tarvii paljoa nimeä muuttaa niin kukaan
ei syytä. hymyilevä.hihittäjä kirjoitti:
Käytä kiertoilmaisuja, ei tarvii paljoa nimeä muuttaa niin kukaan
ei syytä.Ikaalisten palstalla on tapana käyttää oikeita nimiä ja kuvia. Vain paskahousut pelkäävät syytteitä.
- PennitönTienariija
Potkutpersuuksille kirjoitti:
Entinen sivistysjohtaja oli tiettyjen henkilöiden henkilökohtaisessa suojeluksessa. Siksi siitä tuli kallista. Erotusta ei hoidettu oikein!
Ammattitaidottomuus käy kalliiksi...
- Herrantapit
Huhutaan, että Mälle Käkilällä olisi ollut rukeanlainen suhde...
- Pääsiäinenkin
Ihmeen harmaa sää, vettä tihkuttelee. Ei oikein ole ulkoiluilma. Pajunkissoja ja koivunoksia hain maljakkoon Pääsiäistä silmällä pitäen. Pitää jatkossa, kun lehdet puhkeavat laittaa muutama koriste oksiin. Mämmikin pitää kohta tehdä ropposiin valmiiksi ja maustaa ehdottomasti appelsiinilla, ei paljoa sokeria, mutta vähän piparisokeria. Pashaa ehkä, jos ehtii.
- Poistettukirjoitus
Täältä on poistettu kirjoitus, jossa sanottiin sen henkilön nimi jonka suojeluksessa entinen sivistysjohtaja oli. Taisi osua liian lähelle jotakuta. Ruskeanreiänritari oli.
- helppo.konsti
Laita uudestaan.
- tyttiHH
Kyllä meillä rahaa piisaa.
- HehHehHee
Torstaina Oiva kertoo "totuuden"taas.
- provikat.kepuille
Toivolansaaren pois lahjoittajat voittavat vaalit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514