Lola strippaa

Nainenpuutteessa

Parikymppinen Lola ei ollut onnistunut löytämään kesäduunia. Hän oli jo aivan epätoivoinen kun joku luokan tytöistä kertoi unelmaduunista. Piti vaan hetkuttaa pyllyä paikallisella strippiklubilla ja kääriä suuret massit. Lola ei uskonut korviaan ja ihmetteli miten joku pystyisi sellaiseen.

Reilun viikon päästä oli nuoren naisen kuitenkin nieltävä ylpeytensä ja mennä kysymään töitä klubilta. Sen omisti vanhempi pariskunta joka halusi "työnäytteen" Lolalta ennen palkkausta. Siinä hän sitten seisoi keskellä klubia strippitangon luona kun musiikki alkoi. Se oli jotain noloa kasarimusaa ja Lolan teki tiukkaa pitää naama peruslukemilla. Hän alkoi kuitenkin tanssia musiikin tahtiin ja yritti unohtaa kaiken muun.

Onneksi Lolan tanssitaustasta oli apua tässä hommassa ja hän uppoutui ajatuksiinsa. Kaikki sujui hyvin kunnes ajatukset katkaisi huuto "vaatetta pois". Lola pysähtyi niille sijoilleen ja kakoi pari kertaa. "Vaatetta pois tai ei tule duunia" kuului uudestaan ja naisen oli pakko alkaa riisuutumaan. Musiikki alkoi jälleen ja Lola alkoi kuorimaan vaatteita pois päältään. Häntä alkoi kuitekin nolostuttamaan ja hetkutus loppui siihen.

"Tuokaa tytölle drinkki" joku sanoi ja kohta Lolan kädessä oli lasi viskiä. "Kerralla alas vaan" ääni jatkoi, mutta tyttö vastusteli. Sitten pimeydestä asteli esille isokokoinen äijä joka otti lasin, avasi Lolan huulet ja kaatoi juoman suuhun. Lolan oli pakko niellä tai hän olisi tukehtunut. Sitten mies törkkäsi Lolan kohti tankoa ja jäi viereen vahtimaan. Tällä kertaa Lola onnistui ottamaan vaatteensa pois kunnialla. "Hinkkaa tankoa" kuului ohje ja nainen vilkaisi vartijaansa. Tämä katsoi tiukkana takaisin eikä Lolalla ollut vaihtoehtoja.

Lola teki parhaansa ja huutelu loppui. "Konttaa lavalle" kajahti katsomosta ja Lola totteli heti. Hän konttasi kohti yleisöä mahdollisimmaan seksikkäästi. "Nouse polvillesi ja hiero tissejä" . Lola katsoi komentajaan kauhuissaan, mutta kuuli vartijansa lähestyvän eikä enää epäröinyt. Hän hieroi runsaita C-kupin rintojaan käsissään. "Näytä Masa miten se kuuluu tehdä" kuului seuraavaksi ja Lolan vartija tuli tämän taaksen. Iso mies kävi polvilleen ja kouraisi tissit käsiinsä.

Masa hieroi nännejä paksujen sormiensa välissä ja hänen kyrpänsä kovettui Lolan selkää vasten. "Pillua myös" eikä miestä tarvinnut käskeä kahta kertaa. Suuri peukalo kynti vaossa ja hieroi klittaakin. Mies levitti häppäreitä toisella kädellään vielä leveämmälle ja hieroi pillua antaumuksella. Hänen kullinsa oli nyt Lolan persettä kohden ja mies hieroi sitä naisen pyllyyn. "Kostuta pillua" kuului jostain ja Masa nuolaisi peukalonsa märäksi. "Ei riitä" kuului miehen ääni ja yleisöstä tuli esille paikan omistaja. "Laita tyttö selälleen" ja pian Lola makasi lavalla.

Omistaja seisoi Lolan jalkovälissä ja tytön pillu oli lavan reunalla. Mies tarttui Lolan jalkoihin ja nosti ne olkapäilleen. "Näin saadaan paikat märäksi" nauroi mies ja upotti kielensä naisen vittuun. Masa piteli kiinni Lolasta ja omistajan kieli seikkaili naisen pyhimmässä. "Nammmm ooooo ihanaa märkää pillua" kuului jalkovälistä kun mies herkutteli Lolan nuorella lihalla.

Mies oli juuri pääsemässä vauhtiin kun jossain soi kello. "Avataan kohta" kuulutti ääni ja omistajan oli pakko lopettaa. "Pidä herkku lavalla" kuului käsky Masalle ja omistaja kävi avaamassa klubin ovet. "Nyt on tarjolla jotain erilaista" huusi omistaja ja asiakkaat tulivat innokkaina katsomaan. Lola tunsi miesten katseet ihollaan ja häpesi syvästi.

Omistaja käveli takaisin Lolan luokse ja suuriin tv-ruutuihin tuli kuvaa lavalta. "Nyt nautitaan" sanoi mies ja jatkoi nuolemista. "Huokaile" käski Masa ja Lolan oli pakko totella...."vikise kuin huora tai sattuu" karjaisi Masa uudestaan. Lola vikisi ja ruuduilta näkyi kun omistaja nuoli pillua. Miehet hurrasivat penkeillään ja huuto vain koveni kun omistaja käski Masan nostaa Lola takaisin lavalle nelinkontin. Siinä nainen oli perse pystyssä odottaen pahinta.

Omistajan käteen ilmestyi kuin tyhjästä hieromasauva ja purkki liukkaria. Hän voiteli sauvan sillä, pyöritteli sauvaa Lolan pyllyaukolla ja työnsi sen sisälle. "Nyt pidetäänkin hauskaa" huusi omistaja ja laittoi sauvan päälle. Se surisi ja vääntyili Lolan pyllyssä. Mies tursutti lisää liukkaria anaaliin ja runkkasi sillä Lolan tiukkaa reikää. Lolan teki mieli huutaa tuskasta, mutta hän ei uskaltanut muutakuin huokailla.

Tätä jatkui aikansa kunnes sauva otettiin pois Lolan sisältä. Masa raahasi häntä vähän eteenpäin ja omistajakin nousi lavalle. "Nyt saat ihan oikeaa kyrpää" mies nauroi, laski housunsa ja hieroi elintään Lolaa vastaan. "Tulkaa lähemmäksi" hän sanoi yleisön miehille ja nämä tulivat lavan viereen katsomaan. Miehen penis tökki Lolan pillua vaativana. Pari rajua työntöä auttoivat puhkomaan immenkalvon. Hän veti kullinsa ulos ja veri kimalsi terskassa. Sitten uudestaan sisälle, ulos, sisälle....ähinä vaan kuului omistajan naidessa Lolaa. *Jatkuu alla*

16

8306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenpuutteessa

      *Jatkuu*
      Lolan tiukka pillu natisi liitoksissaan miehen kyrvän työntöjen tahdissa. Omistajan naama hehkui jo punaisena kun hän vihdoin veti kullinsa ulos ja laukesi Lolan perseen ja selän päälle. "Kuka haluaa naida" Masa kysyi miehiltä ja jatkoi" "se maksaa 100 euroa" ja yksi äijistä nousi lavalle. Hän antoi rahat Masalle, meni polvilleen Lolan taakse ja laski housunsa. Taas uusi penis rynkytti naisen sisällä. "Tuokaa sauva" sanoi tämä mies ja työnsi sen Lolan vielä liukkarista sykkivään pyllyyn. "Naikaa kaikkiin reikiin" sanoi omistaja ja Masa laski housunsa. Lolalla oli kohta suu täynnä tämän paksua sauvaa.

      Masa halusi kuitenkin naida Lolaa ja hän veti kyrpänsä ulos tämän suusta. Äijä oli leikissä mukana ja hänkin lopetti panemisen. Masa meni lavalle selälleen ja kyrpä seisoi kohti kattoa. Katsojat nostivat Lolan kyrvän päälle ja aikaisemmin takana ollut äijä asettui vielä naisen taakse. Nyt Masa sai kullinsa sisälle naisen pilluun ja äijä pani tätä anaaliin. Elimet täyttivät Lolan koskemattomat aukot aivan ääriään myöten täyteen ja hän ynisi tuskasta. Kyyneleet valuivat nöyryytetyn naisen poskilla kun hän näki itsensä ruuduilta. Takana ollut äijä saavutti huippunsa ja sperma valui Lolan pyllyreikään. Masa jatkoi vielä hetken ja rynkytti sauvaansa Lolan pillussa rajusti.
      Sitten hänkin laukesi sykkien ja miehet nostivat Lolan pois ratsailta.

      • Ois kiva jos Nainenpuutteessa kirjoittaisit lisää Lolasta.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Ois kiva jos Nainenpuutteessa kirjoittaisit lisää Lolasta.

        Paskanmarjat


    • Toimin baarimikkona sielä klubilla. Mun kihlattu on Lola. Mä seurasin aina niiden panemista. Kun se kihlaus selvis niille miehille ne käski Lolan istumaan mun syliin. Ne rupes panee sitä anukseen kun mun muna oli sisällä pillussa. Mä tunsin munassani niiden miesten liikkeet Lolan pepussa, niiden tulemiset ja menemiset, jokaisen laukeamisen. Mä katsoin siinä ihan sentin päästä kun työnsi kalunsa Lolan suuhun. Se yski, pärski ja imi. Kyyneleen valu vaan sen poskia pitkin. Mä nuolin Lolan kasvoilta spermaa ja kyyneleitä. Ne nöyryytti Lolaa kaikin mahdollisin keinoin. Mua ne ei pystyneet nöyryyttämään vaikka niin ne luuli. Vain Lola tiesi miten kiihottunut mä olin. Mun muna sen pillussa kertoi sen sille.

      • Anonyymi

        Ei se voinut peitellä kaikkia niitä jälkiä mitä töissä tuli. Lola joutui keksimään tarinan poikaystävästä. Juttu oli niin tuore ettei halunnut vielä tuoda häntä esille. Mutta paine kasvoi poikaystävän esittelyä kohtaan. Mä olin aina auttanut sielä Klubilla. Varsinkin esityksen jälkeen. Taluttanut ja tukenut, joskus jopa kantanut. Myös pyyhkinyt ja pessyt. Vittu kun olisin halunut nuolla sen kokonaan. Koskaan en ollut nähnyt sitä niin surkea. Sillä ei ollut ketään muuta jolta pyytää apua. Tai olihan niitä mut sitten se olisi joutunut selittään olonsa srippiklupilla ja kuinka joku puree sitä sielä.

        Se vei mut kotiinsa ja esitteli kihlattunaan. Se isä naureskeli, käski olla varovaisempi. Ehkä se oli tyytyväinen kun tytöllä oli kiihkeä poikaystävä. Sellainen jota kiinnosti sen tytär ei jääkiekko.

        Lola istu lauteilla. Menin sen eteen seisomaan. Levitin sen reidet. Suutelin kaikki jäljet mitä löysin. Musta tuntu et mun kivekset räjähtää. Se kävi selälleen. Sauna ikkuna oli auki. Sen perhe oli pihalla. Ne kuuli kaikki äänet. Se odotti et mä olisin nainut sitä. Mä siirryin sen rintoihin. Mä imin niitä vahhoja jalkiä kirkkaammiksi. Silloin se varmasti vasta tajus mitä mä haluan. Mä en ole sen kummempi kuin ne muut miehet sielä klubilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voinut peitellä kaikkia niitä jälkiä mitä töissä tuli. Lola joutui keksimään tarinan poikaystävästä. Juttu oli niin tuore ettei halunnut vielä tuoda häntä esille. Mutta paine kasvoi poikaystävän esittelyä kohtaan. Mä olin aina auttanut sielä Klubilla. Varsinkin esityksen jälkeen. Taluttanut ja tukenut, joskus jopa kantanut. Myös pyyhkinyt ja pessyt. Vittu kun olisin halunut nuolla sen kokonaan. Koskaan en ollut nähnyt sitä niin surkea. Sillä ei ollut ketään muuta jolta pyytää apua. Tai olihan niitä mut sitten se olisi joutunut selittään olonsa srippiklupilla ja kuinka joku puree sitä sielä.

        Se vei mut kotiinsa ja esitteli kihlattunaan. Se isä naureskeli, käski olla varovaisempi. Ehkä se oli tyytyväinen kun tytöllä oli kiihkeä poikaystävä. Sellainen jota kiinnosti sen tytär ei jääkiekko.

        Lola istu lauteilla. Menin sen eteen seisomaan. Levitin sen reidet. Suutelin kaikki jäljet mitä löysin. Musta tuntu et mun kivekset räjähtää. Se kävi selälleen. Sauna ikkuna oli auki. Sen perhe oli pihalla. Ne kuuli kaikki äänet. Se odotti et mä olisin nainut sitä. Mä siirryin sen rintoihin. Mä imin niitä vahhoja jalkiä kirkkaammiksi. Silloin se varmasti vasta tajus mitä mä haluan. Mä en ole sen kummempi kuin ne muut miehet sielä klubilla.

        Makasin Lolan päällä liikkumatta. Muna oli sen pillussa. Olin suudellut kaikki jäljet se kaulassa ja rinnoissa. Kertonut kuka ne oli tehnyt.
        En hävennyt kiihkoani. Lola pyysi olemaan rehellinen. Jos mua kiihoitti se nöyryytys niin hyvä niin. Voin nauttia siitä mitä sille tehdään. Ei sitä niille miehille tarvitse kertoa.
        Lolan "työnäyte" tilaisuus oli ollut yksityistilaisuus. Sellaisia perheellisiä seurakunta miehiä. Olihan se rankkaa mutta toisaalta niiden seurassa vaitiolo oli taattu.
        Oltiin samassa koulussa. Lolan vanhemmat oli kyllä rikkaita. Niistä oli hienoa että Lola pystyi kustantamaan opintonsa itse. Niillä oli ollut suuri moraalinen keskustelu pimeästä työstä. Lola kun kertoi että sille oli tarjottu töitä puutarhalta. Mutta ilma verokorttia. Klubin yhdellä omistajalla oli puutarha, osa rahoista tuli sen kautta. Piti olla joku turvatarina jos joku rupee ihmiettelemään mistä rahat tulee Lolalle tai minulle. Kyllä me sielä käytiinkin joskus töissä niin tiedettiin mitä kertoa ja ihmiset myös näki meidät sielä.
        Vanhemmat totesi sille että niiden perhe maksaa ihan tarpeeksi veroja. Ei valtio Lolan rahoja tarvitse.


    • LisääTätä

      Lola, Lola mitä sulle kuuluu?

      • Anonyymi

        Vittuako se sulle kuuluu mitä kuuluu


    • Anonyymi

      Kesätöiden haku taitaa olla päällä

    • Anonyymi

      Voi tuota mielikuvituksen lentoa, ei voi, kun ihailla. Harvoin saa lukea näin korkeatasoista lyriikkaa ja selkeää tajunnanvirtaa! :D

      • Anonyymi

        Paskaa käteen


    • Anonyymi

      Rahakasta kesätyötä tarviis myös tällänen 158 57 dd kupeilla oleva 18v opiskelia tyttö.

      • Anonyymi

        Rahakasta vai riehakasta.
        Jos ei roiku pahasti niin miten saa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahakasta vai riehakasta.
        Jos ei roiku pahasti niin miten saa yhteyttä.

        Niuvanniemen suljetulta tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahakasta vai riehakasta.
        Jos ei roiku pahasti niin miten saa yhteyttä.

        Sekä että. 18v opiskelia tyttö.


    • Anonyymi

      U­u­s­­­i sek­­si­teatteri ava­­­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­­­tsumme kai­­­kk­­i. Il­mo­ittautuminen ry­­­hmä­­ämm­­­e tä­­äll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X6v1I0

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe