Moikka kaikki 15-17v tytöt! Täällä olisi 16v poika Oulusta oleva sinkkupoika, joka haluisi rinnalleen tyttöystävää. Olen 162cm pitkä, painan 51 kg, ja minä tykkään pelata korista, säbää, teen ruokaa vähän ja pyöräilen myös paljon. Mutta jos kiinnostaa, ota yhteyttä minun kikiin: juh060201
Tyttöystävä
13
388
Vastaukset
Ihme riisitikku.
- dldlem29
Sitä se urheilu tekee :(
- Oulun_Mimmit
Juho kuule. Tollasesta soppaluusta ei kukaan ole kiinnostunut.
- eimullasittemuuta
herrajestas onko 01 jo 16 ?? i feel old..no offence tho
ja alottaja, onnee etsintöihi, toivottavasti löyät jonku kivan- eräs.seksitauti
Olen 00 ja 16. Onko tässä tapahtunut jonkinlainen aika-avaruuden vääristymä?
- ddjdkj
eikö 01 täytä 16 tänä vuonna? niin alottaja on ilmeisesti täyttäny jo?
- eräs.seksitauti_
ddjdkj kirjoitti:
eikö 01 täytä 16 tänä vuonna? niin alottaja on ilmeisesti täyttäny jo?
Tiedän. Tai sitten simulaatiomme ajassa tapahtui bugi.
- Tytöt_Oulusta
Juho on aika häviäjä kun täältä joutuu hakemaan seuraa. Pysyisit vaan siellä äitin kainalossa puristelemassa finnejä.
Kuule, minä aion olla mun tyttöystävän kainalossa, sitten ku mulla semmonen on. Äiti ei oo mun tyttöystävä, niin ei kiinnosta
- kyllähännäätiiät
jaa a
- Säälittävää
Tyttöystävän kainalossa??? Aika heikolta näyttää jos täältä joudut hakemaan seuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962