Tyttöystävä

Moikka kaikki 15-17v tytöt! Täällä olisi 16v poika Oulusta oleva sinkkupoika, joka haluisi rinnalleen tyttöystävää. Olen 162cm pitkä, painan 51 kg, ja minä tykkään pelata korista, säbää, teen ruokaa vähän ja pyöräilen myös paljon. Mutta jos kiinnostaa, ota yhteyttä minun kikiin: juh060201
13494
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Ihme riisitikku.

Äänestä
  • Sitä se urheilu tekee :(

Äänestä

• dldlem29 kirjoitti:

Sitä se urheilu tekee :(

Siksi en urheile.

Äänestä

Juho kuule. Tollasesta soppaluusta ei kukaan ole kiinnostunut.

Äänestä
  • Aloittaja

Ja mitenhän niin

Äänestä

herrajestas onko 01 jo 16 ?? i feel old..no offence tho
ja alottaja, onnee etsintöihi, toivottavasti löyät jonku kivan

Äänestä
  • Olen 00 ja 16. Onko tässä tapahtunut jonkinlainen aika-avaruuden vääristymä?

Äänestä

• eikö 01 täytä 16 tänä vuonna? niin alottaja on ilmeisesti täyttäny jo?

Äänestä

• ddjdkj kirjoitti:

eikö 01 täytä 16 tänä vuonna? niin alottaja on ilmeisesti täyttäny jo?

Tiedän. Tai sitten simulaatiomme ajassa tapahtui bugi.

Äänestä

Juho on aika häviäjä kun täältä joutuu hakemaan seuraa. Pysyisit vaan siellä äitin kainalossa puristelemassa finnejä.

Äänestä
  • Aloittaja

Kuule, minä aion olla mun tyttöystävän kainalossa, sitten ku mulla semmonen on. Äiti ei oo mun tyttöystävä, niin ei kiinnosta

Äänestä

jaa a

Äänestä

Tyttöystävän kainalossa??? Aika heikolta näyttää jos täältä joudut hakemaan seuraa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

juh060201 kirjoitti:

Moikka kaikki 15-17v tytöt! Täällä olisi 16v poika Oulusta oleva sinkkupoika, joka haluisi rinnalleen tyttöystävää. Olen 162cm pitkä, painan 51 kg, ja minä tykkään pelata korista, säbää, teen ruokaa vähän ja pyöräilen myös paljon. Mutta jos kiinnostaa, ota yhteyttä minun kikiin: juh060201

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu