Mitä pitäisi ajatella siitä kun tyttöystäväni kommentoi toisten poikien kuviin "komea, ihana,sydän emojeita jne."?
En varmaan uskalla edes sanoa asiasta ettei tämä suutu.
Mitä pitäs ajatella?
8
270
Vastaukset
- Petterirunkkaaja
Se on vaan semmone nuorten juttu kommentoida toisten kuviin tommosta, ei kannata välittää
Jätä se ja hauku facebookissa mieshuoraksi.
Josset uskalla edes puhua asiasta, niin minkälaisen tulevaisuuden luulet suhteellanne olevan..?
Kyllä Kekkonen tietää.
Ei kovin huolestuttavaa. Sen sijaan se, että hänelle ei uskalla sanoa asiasta, on erittäin huolestuttavaa. Harkitse jättämistä.
Pilko se.
Pilkose on liettuaksi harmaa.
Tästä voin päätellä että olet origameja harrastava uusnatsi joka ei omista Seat Leonia.
Eikö suhteessa pitäisi pystyä puhumaan kaikesta?
Ylensä tuollainen on vain pinnallista huvittelua, mutta riippuu ihmisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211