Usein mietin, teinkö oikein

lempeääkatsettakaipaan

Kun katkaisin kaiken meidän väliltä ja katosin. Ajattelin vain, että se olisi sinun kannalta parempi niin. Merkitsit minulle paljon. Olit ensimmäinen, joka hyväksyi minut tällaisena kuin olen ja luulin, että sellaista tapahtuu vain saduissa. Olin aika etäinen kanssasi, mutta taisit osata lukea minua ilman sanojani. Olin kuitenkin rehellinen kanssasi ja tein selväksi sen, mitä etsin. Mikään hetken hauskanpito ei ole minua koskaan kiinnostanut eikä kiinnostanut sinunkaan kanssasi. Vain jokin pidempiaikainen on kanssasi mahdollista ja koin, että et sillä hetkellä etsinyt sellaista...siksi petyin sinuun. Melkein päivittäin mietin yhteydenottoa, mutta joka kerta tulen siihen alakuloiseen lopputulokseen, että en ansaitse toista mahdollisuutta. Vieläkin tahtoisin tutustua sinuun, sillä meissä oli paljon yhteistä - ikäerosta huolimatta.

70

2998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolahtikovasti

      Onko m > n?

      • lempeääkatsettakaipaan

        Nainen olen ja miestä kaipaan.


      • eiollutminullemutta
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        Nainen olen ja miestä kaipaan.

        Mietit päivittäin yhteydenottoa?
        Jos mies hakee pelkkää seksiä niin älä helvetissä ota yhteyttä, mutta jos hänellä on lempeä katse ja hakee muuta niin ota vain yhteyttä.

        Voithan selvittää asian hänen kanssaan mitä hän haluaa. Toki se voi johtaa pettymykseen, mutta on se parempaa kuin päivittäinen miettinen ja epäluulo.


      • eiollutminullemutta kirjoitti:

        Mietit päivittäin yhteydenottoa?
        Jos mies hakee pelkkää seksiä niin älä helvetissä ota yhteyttä, mutta jos hänellä on lempeä katse ja hakee muuta niin ota vain yhteyttä.

        Voithan selvittää asian hänen kanssaan mitä hän haluaa. Toki se voi johtaa pettymykseen, mutta on se parempaa kuin päivittäinen miettinen ja epäluulo.

        Hyvä kommentti!


      • Rauhoittumassapahimmasta

        Täällä on ainakin yksi toinen M nainen, joka vielä harmittelee erästä T miestä. Kommentti voisi yhtä hyvin olla minun, vaikka ei ole.


    • Yksikaksiparemmaksi

      Olitko silloin jotenkin väsynyt kiintymään häneen? Halusit olla rauhassa.

      • lempeääkatsettakaipaan

        Tavallaan joo. En ollut parhaimmillani silloin, mutta ei hän näistä asioista tiedä, olin lopulta aika etäinen.


    • Naisenviestisinulle

      Älä huoli ikäerosta! Jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Ole yhteydessä häneen. Tiedä vaikka yllättyy iloisesti, tiedä vaikka olisi kaivannut sinua.
      Rohkeutta sinulle :)

      • lempeääkatsettakaipaan

        Viestini oli miehelle.


      • Naisenviestisinukke
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        Viestini oli miehelle.

        Niin aloituksestasi ymmärsin, että oli naiselta miehelle. Viestini tarkoitus oli tsempata sinua ottamaan yhteyttä kyseiseen mieheen :)


      • lempeääkatsettakaipaan
        Naisenviestisinukke kirjoitti:

        Niin aloituksestasi ymmärsin, että oli naiselta miehelle. Viestini tarkoitus oli tsempata sinua ottamaan yhteyttä kyseiseen mieheen :)

        Vai niin, no kiitos tsempistä. En vain omasta mielestäni ansaitse toista mahdollisuutta, koska olisin voinut kohdella häntä paremmin.


    • omapöshelöni

      En minä ole sinua koskaan unohtanut tai hyljännyt :)

      • lempeääkatsettakaipaan

        Niin, no minä tavallaan hylkäsin hänet, joten tuskinpa muistaa minua tai haluaa muistaa...


      • ElämäOnJoskusOikukasta
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        Niin, no minä tavallaan hylkäsin hänet, joten tuskinpa muistaa minua tai haluaa muistaa...

        Muistan ja haluan muistaa. Ihan hyvät muistot


      • lempeääkatsettakaipaan
        ElämäOnJoskusOikukasta kirjoitti:

        Muistan ja haluan muistaa. Ihan hyvät muistot

        Et usko kuinka paljon toivon, että hän ajttelisi noin... Tahtoisin löytää rohkeuden itsestäni ja ottaa selvää siitä, mitä hän ajattelee minusta nyt kun aikaa on kulunut.
        Katsoisiko vieläkin lempeästi, jos näkisimme toisemme.


      • ElämäOnJoskusOikukasta
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        Et usko kuinka paljon toivon, että hän ajttelisi noin... Tahtoisin löytää rohkeuden itsestäni ja ottaa selvää siitä, mitä hän ajattelee minusta nyt kun aikaa on kulunut.
        Katsoisiko vieläkin lempeästi, jos näkisimme toisemme.

        Ota ihmeessä selvää. Omasta tapauksestani aikaa on kulunut ja kovasti toivon että ko. nainen voi jatkaa elämää tietäen, hyvät on muistoni hänestä. Sydämessäni hyvää haluan hänelle vaikka ei meistä paria ikinä tullutkaan. Paljon jäi hyviä muistoja.


      • lempeääkatsettakaipaan
        ElämäOnJoskusOikukasta kirjoitti:

        Ota ihmeessä selvää. Omasta tapauksestani aikaa on kulunut ja kovasti toivon että ko. nainen voi jatkaa elämää tietäen, hyvät on muistoni hänestä. Sydämessäni hyvää haluan hänelle vaikka ei meistä paria ikinä tullutkaan. Paljon jäi hyviä muistoja.

        En tahtoisi repiä vanhoja haavoja auki uudestaan, sillä olisin halunnut meistä jotain, siksi pelkään yhteydenottoa. On helpompi ajatella, että toinen mahdollisesti vihaa tai on välinpitämätön kuin että kuulisin hänen menneen eteenpäin elämässään.


      • VoisinOllaMinä

        Hei ElämäOnJoskusOikukasta, kuinka kauan sinun tapauksestasi on? Miten juttunne päättyi? Oletko kertonut naiselle ajatuksiasi? Tietysti ihan hullua kuvitella noiden parin viestin perusteella mitään, etkä se varmasti sinä ole, mutta jos kuitenkin... ;)


      • ElämäOnJoskusOikukasta

        Reilu puolivuotta. Ei olla oltu juttusissa sen jälkeen. Pienin perustein päättyi. Haavat nuoltu. Hyvät muistot jäi. Toivon kovasti hänelle kaikkea hyvää, ei hänenkään elämä ole ollut helppoa.


      • lempeääkatsettakaipaan
        ElämäOnJoskusOikukasta kirjoitti:

        Reilu puolivuotta. Ei olla oltu juttusissa sen jälkeen. Pienin perustein päättyi. Haavat nuoltu. Hyvät muistot jäi. Toivon kovasti hänelle kaikkea hyvää, ei hänenkään elämä ole ollut helppoa.

        No meillä ei mitään seurustelusuhdetta koskaan ollut, joten sinällään mitään ei päättynyt, koska mitään ei oikein ehtinyt alkaa...Tutustuminen jäi puolitiehen, koska laitoin itse homman jäihin... en edes tiedä, halusiko hän välillemme mitään, varmaan sääli minua vain. Tai ainakin itse välillä mietin, että tunsi pelkkää sääliä, ei muuta. Ja sääliä minä en kaipaa, se sattuu vain. Voi olla että aistin väärin, en tiedä.


      • ElämäOnJoskusOikukasta
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        No meillä ei mitään seurustelusuhdetta koskaan ollut, joten sinällään mitään ei päättynyt, koska mitään ei oikein ehtinyt alkaa...Tutustuminen jäi puolitiehen, koska laitoin itse homman jäihin... en edes tiedä, halusiko hän välillemme mitään, varmaan sääli minua vain. Tai ainakin itse välillä mietin, että tunsi pelkkää sääliä, ei muuta. Ja sääliä minä en kaipaa, se sattuu vain. Voi olla että aistin väärin, en tiedä.

        En ole sitten kaipaamasi.
        Kerää rohkeutta ja ota yhteyttä. Elä ajattele tuollai, "varmaan sääli mua". Tartu tuohon mitä sanoit: "Voi olla että aistin väärin". Et menetä mitään selvittämällä. Vaikka ei menisi kuten toivot. Saat rohkeutta ja varmuutta jatkoa ajatellen. Elä luovuta! Mies voi olla myös innoissaan kun otat yhteyttä. Tsemppiä!!


      • VoisinOllaMinä

        No ei osunut meilläkään yksiin, mä mietin jotain paljon vanhempaa juttua. Hyvää jatkoa teille molemmille! <3


      • lempeääkatsettakaipaan
        ElämäOnJoskusOikukasta kirjoitti:

        En ole sitten kaipaamasi.
        Kerää rohkeutta ja ota yhteyttä. Elä ajattele tuollai, "varmaan sääli mua". Tartu tuohon mitä sanoit: "Voi olla että aistin väärin". Et menetä mitään selvittämällä. Vaikka ei menisi kuten toivot. Saat rohkeutta ja varmuutta jatkoa ajatellen. Elä luovuta! Mies voi olla myös innoissaan kun otat yhteyttä. Tsemppiä!!

        Niin, ehkä aloitukseni on epäselvä. Olin hänen kanssaan vasta tutustumisvaiheessa.


      • ElämäOnJoskusOikukasta
        VoisinOllaMinä kirjoitti:

        No ei osunut meilläkään yksiin, mä mietin jotain paljon vanhempaa juttua. Hyvää jatkoa teille molemmille! <3

        Kiitos samoin. Hyvää jatkoa!<3
        Elämässä sattuu ja tapahtuu


    • sekavatkirjoitukset

      Siis mitäh? Aloittaja on nainen ja nainen vastailee hänelle ja sitten muututaan mieheksi.
      Millainen on lempeä katse? Miten etsii vain seksiseuraa? Jos joku etsii vain seksiseuraa niin miksi jallittaisi toista pitkiä aikoja. Toisaalta, jos epäilee toista pelkän seksiseuran etsimisestö niin eiköhän sen, joka sellaisia epäilyksiä on antanut tule olla aloitteellinen. Pelkkää kiusantekoahan tuo on muuten.

      • lempeääkatsettakaipaan

        Viesti on naiselta miehelle. Ja aloituksessa on virhe pitäisi olla "Vain jokin pidempiaikainen on kanssani (ei kanssasi) mahdollista.
        Hänellä vain oli lempeä katse silloin joskus, kun katseltiin silmiin. Siitäkin on jo aikaa.


    • tärkeälle

      Sinun katseesi
      saa lehdettömän puun
      havisemaan.
      Tabermann

      Hyvää yötä<3

    • Et koskaan eksy niin kauas,
      että oli liian myöhäistä palata.
      Suljit silmäsi ja ovesi minulta,
      mutta unohdit sulkea minun sydämeni.
      Täällä minä odotan yhä,
      mutta yötä kohti vähenevän valon lailla,
      toivoni ja kaipuuni haihtuu sydämestä.
      Tule minun luokseni, täytä minut.
      Täytä kukin ja perhosin,
      tai tuhkalla ja viimalla.
      Kunhan tulet ja suljet sydämeni.
      Sillä kun toivo ja kaipuu ovat haihtuneet,
      ei minusta ole jäljellä mitään.

      • Sivustanuokkuueräs

        Vie joku pian tuhkatkin pesästä..sori sori, en voinut vastustaa kiuausta.


      • Oletko mies, joka on kirjoitellut täällä myös nimimerkillä "Miehenmiete" .
        Kerroit täällä vuodenvaihteessa työskenteleväsi ns. "raskaan psykiatrian parissa"?

        Kuka lienetkin, kiitos kauniista runosta!


      • Sivupeilikuva_eikirj
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Oletko mies, joka on kirjoitellut täällä myös nimimerkillä "Miehenmiete" .
        Kerroit täällä vuodenvaihteessa työskenteleväsi ns. "raskaan psykiatrian parissa"?

        Kuka lienetkin, kiitos kauniista runosta!

        Jep. Hyvin tunnistettu. Vaihdoin duunia. Nyt on kevyempää ja elämä vähän kivempaa.


    • Ihanhuvikseenkysyn

      Miten pitkä aika tästä on?

      • Piiiiii

        Alle pari viikkoa.... <3


      • lempeääkatsettakaipaan

        Kepeästi yli puoli vuotta.


      • Ihanhuvikseenkysyn
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        Kepeästi yli puoli vuotta.

        Oletko se sama nainen joka oli tavannut jonkun vanhemman miehen baarissa joskus ja siitä teki aloituksia aiemmin?


    • seToimi_

      Haluatko korostaa meikissä ennen kaikkea silmiäsi? sun silmistäsi näen aivan toisenlaisen naisen, joka ei ...Silmistäsi näen kuinka ikävä palaa luokseni,kaikkein onnellisin olen silloin, kun näen ilon sinun silmissäsi. Minut valtaa outo ikävä ja hellyyden tunne.

    • jdhdhdhd

      Mun mielestä tuo on jo myöhäistä meidän suhteen.

    • parempikatsoakuin

      Suosittelen ottaan yhteyttä, muuten kadut loppuelämäsi. Rohkeutta ja voimia!

    • Ihana.ettäsaa

      On hän vieläkin ajatuksissani.
      Vuosien jälkeenkin.
      Olen miettinyt miltä tuntuisi olla
      lähekkäin.Koskettaa toista joka kosketti
      joskus minua.Kun ikävöin häntä niin
      tavoitan hänet siihen aikaan.
      Yksin,hukassa,kaipaavana.Itsekkäänä nuorukaisena joka ei tarvitse ketään ja silti koko
      miehen olemus huutaa:Huomaa minut,rakasta minua,ole minulle joku!!!
      Arvokkaita tärkeitä ja raastavia muistoja.Rakkaudesta saa aina unelmoida,,

    • kyssäri

      Mihin päin Suomea?

    • hoksasin

      Olen ajatellut paljon sinua ja olisin toivonut että ystävyytemme olisi jatkunut mutta kun sanoit että "älä pommita niillä viesteilläsi " niin olen kiltti ja teen niin kuin sanotaan . Toivon että voitais vielä olla ystäviä ja vaikka enemmänkin !

      • lempeääkatsettakaipaan

        En ole käskenyt häntä lopettamaan yhteydenpitoa tai jättämään rauhaan, itse vain lopetin yhteydenpidon häneen...


      • lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        En ole käskenyt häntä lopettamaan yhteydenpitoa tai jättämään rauhaan, itse vain lopetin yhteydenpidon häneen...

        Minäkin kaipaan joskus lempeää katsetta,
        mutta niiden silmien haltija EI OLLUT KUIN MUUTAMAN VUOTTA
        MINUA VANHEMPI eli ikäero ei ollut kovin suuri. (Kyse oli aika pitkästä miehestä.) En laita enempää tunnisteita, jos hänellä vaikka on naisystävä tai joku kiikarissa.


      • Jotainmuutakaitarkoitit
        lempeääkatsettakaipaan kirjoitti:

        En ole käskenyt häntä lopettamaan yhteydenpitoa tai jättämään rauhaan, itse vain lopetin yhteydenpidon häneen...

        "En ole käskenyt häntä lopettamaan yhteydenpitoa tai jättämään rauhaan, itse vain lopetin yhteydenpidon häneen..."

        Tämä on kuin mun elämästäni. Jos aloittaja olisi hän, sanoisin:
        "Niin teit ja minä jäin ihmettelemään, miksi? Olisi tuntunut helpommalta, jos olisit vain sanonut, ettei sinulla ole mitään tunteita ja että voin painua sun puolestasi vaikka helvettiin. Sen sijaan sinä vain katkaisit yhteydenpidon, et enää vastannut viesteihini ja jätit minut harhailemaan yksin, sydän murusina pimeyteen. Jos olisin vain ihastunut sinuun, mä varmaan vihaisin sinua ja olisit vain yksi nobody kadulla lisää. Mutta minä rakastuin sinuun, syvemmin kuin koskaan keneenkään. Minä rakastan sinua ja siksi annan anteeksi ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Minä todella toivoin, että olisin ollut se, joka saa sinut hymyilemään, onnelliseksi ja tuntemaan olonsa turvalliseksi. Mutta, jos minä en voi olla sinulle se henkilö, niin toivon että löydät vierellesi sellaisen, ihmisen joka ei kahlehdi sinua, joka tukee sinua tavoitteissasi ja antaa sinulle kaikkensa. Ja edelleen minä kuiskaan sinulle iltaisin hyvät yöt, kannan huolta sinusta, toivon että sinulla on kaikki hyvin. Sinussa on niin paljon hyvää, arvokasta ja rakastettavaa, etten minä sinua voi vihata. Sinä vain aliarvioit minun rakkauteni sinua kohtaan. Minä rakastan sinua. Nyt ja aina. Voi hyvin. Ja ota yhteyttä, jos tahdot, mikään ei ilahduttaisi minua enempää."


      • upeastiajateltutottavarm

        Koskettava viesti. Jotenkin sitä varmaan suojelee itseään pettymyksiltä. Osa on niin varovaisia. Minusta olisi huikeaa, jos vierelle saisi ihmisen, jonka lähellä voisi olla heikkokin ja tuntisi olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi. Saman uskoisin voivani toisellekin antaa.


      • Kjori
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Minäkin kaipaan joskus lempeää katsetta,
        mutta niiden silmien haltija EI OLLUT KUIN MUUTAMAN VUOTTA
        MINUA VANHEMPI eli ikäero ei ollut kovin suuri. (Kyse oli aika pitkästä miehestä.) En laita enempää tunnisteita, jos hänellä vaikka on naisystävä tai joku kiikarissa.

        "Lempeääkatsettakaipaan",tarkoititko minua,185 ja vaalea mies,ei ole naisystävää ja odotan sinun soittavan tai textaavan,täällä käyn harvoin. Antamani sähköposti ei toimi.


    • oikeinsemenee

      Kun kerran teit niin, niin teit oikein. Mitä sitä sen enempää pohtimaan?
      Luotan harkintaasi. Luota sinäkin.
      Epävarmkin saa olla. Joskus on vaan tehtävä, kun on tehtävä. Se on silloin oikein.
      Itsekin tein, kun se tuntui oikealta. Laitoin nimittäin kengät vääriin jalkoihin ja hypin lätäkössä. Tuntui tosi hyvältä ja oikealta. Se on silloin oikein. Eräs koiran ulkoiluttaja kyllä katseli moneen kertaan. Naurattihan se minuakin, mutta oikein mikä oikein.

    • Myöskinkatosinhetkeksi

      Vai epäröit toista mahdollisuutta. Kuuleppas nyt, ensimmäinenkin on vielä kesken. Kas kun kumpikaan ei ole ilmeisesti vielä virallisesti lopettanut mitään.

    • tiedänkyllä

      Sä teit ihan oikein,toimin samoin jonkin aika sit.Ihan kun ois tullut mun suusta tuo tarina mutta en sitä nyt kirjoittanut tällä kertaa enkä kirjoita hänestä enää täällä kun tilanteemme ratkesi.Turhaa kulutat itseäsi häntä miettimällä,ei ole sen arvoista loppupeleissä.Ihana kevät kohta ja kaikk.Avaa silmäsi uudelle ihmiselle,siis sellaiselle jonka kanssa on vapaus esim.rakastua jos siltä tuntuu.

      • ihmeneuvoja

        Jumankekka kävin äsken erään ihmisen juttusilla ja hän totesi että esimerkiksi uusi rakkaus olis upea juttu mistä mä tähän hättään kettään löydän :)))


    • riippuutilanteista

      Vähän samaa sanon, kun yksi tuolla ylempänä. Onko suhdetta edes ollut, mitä on katkaistu, jos on vielä samaa mahdollusuutta.. Jos toimii törpösti niin kyllä aikuinen ihminen asiat aina selvittää suuntaan tai toiseen. Vähän omatuntokysymyksiäkin ja kertol paljon myös ihmisestä. Jos pidät toista ihmistä arvokkaana, välität ja suhteen haluat tms. selvittelet asioita. Ero pidemmästä suhteesta voi olla vaikea ja asioita käsitelty jo niin paljon, että lähdönhetkellä ei ole paljon sanottavaa.

    • tietkylläkuka

      Vähän vaikea olla avoin, kun et voi hyväksyä sairauttasi. Kun en ole sukua, niin ei ole minun tehtävä paapoa aikuista ihmistä, joka ei kykene kantamaan vastuuta itsestään ja teoistaan. Muuta asiaa minulla ei ole, kuin mitkä liittyvät mielen eheyteen.

      • lempeääkatsettakaipaan

        Enpä usko tietäväni, kuka olet.
        Minulla on kyllä yksi sairaus, mutta fyysinen. Olen minä sairauteni hyväksynyt. En vain hyväksy sitä, että jonkun toisen pitäisi hyväksyä se minussa. Se on syynä, miksi en luota ihmisiin.


    • tärkeälle

      Minua liikutti sinun kirjoituksesi.Rehellinen muistelu.Samalla se riipaisi kipeästi.Näitä yhteyden katkeamisia oli sinun kanssasi paljon.En vieläkään ymmärrä mistä syystä alunperin otit yhteyttä minuun.Emme tunteneet toisiamme.Vieläkin tosi vähän.Silloin joskus se yhteys tuntui spontaanilta ja aidolta.Sinusta tuli tärkeä minulle.Minä ihastuin sinuun.Jäin kiinni sinuun.

      Tulin palstalle kun ikävöin sinua.Tiedän sinun kirjoittavan täällä.Sinulla on kirjoittamisen lahja.Tiesin jo aikaa sitten,että keskeneräiset asiat jäävät vaivaamaan.Meidän välinen suhde on sellainen asia.Kaikki puhumattomat sanat.Milloin on niiden aika kaivattuni?
      Lukkiutunut tilanne välillämme on minusta kamala.Kärsin siitä.Minulla on paha mieli.Aattelen sinua joka päivä.En osaa olla ajattelematta.Tuntuu kuin elämästäni puuttuisi jotakin kun en kuule sinusta mitään...

      Välillä olen kovin uupunut ja väsynyt elämässäni.Siitä syystä vetäydyn täältä vaikka tämä on enää ainoa pieni linkki sinuun.Yleensä selvitän epäselvät ja keskeneräiset asiat heti.Tässä tilanteessa olen ollut täysin voimaton.Epämääräisyys on herättänyt pelkoja ja epäluottamusta sinuun.Olen pahoillani.Odotatko sinä,että minä solmin sen yhteyden sinuun siitä huolimatta että sinä katkaisit sen ja teit silloin päätöksesi?Mikä on muuttunut?
      Tiedät,että olen toivonut ystävyyttä kanssasi.Se olisi minulle tärkeää.Pieniä askelia kohti toisiamme.

      Mietitäänkö miten saisimme puheyhteyden takaisin?Jossain muualla kuin täällä.
      Hyvää yötä kaivattuni.Oot tärkeä ja rakas minulle.Aina sydämessäni.Sielussani.Hyvää yötä<3

      • senpitunense

        Aivan upea, tunnerikas teksti ^ Kiitos! Liikutuin, kuten sinä liikutuit aloittajan tekstistä. Taidat olla todella herkkä ja empaattinen.. Otat huomioon toisen ajatukset ja tunteet, mutta hän ei ottanut sinut ajatuksia ja tunteita huomioon. Hän oli itsekäs ja ehkä mielellisesti sairas. Älä välitä! Jatka elämääsi! Hänen pitää hoitaa itsensä kuntoon, jotta pystyy ottamaan sinuun uudestaan yhteyttä. Eihän sinusta voi olla tykkäämättä :) Mulla on hiukkasen samanlainen kokemus.. Hetken, ehkä muutaman kuukauden tämä keskeneräisyys vaivasi, kunnes oivalsin, että Hetkinen, eihän tämä ole mitenkään kesken, vaan sain pakit! Ja mun oli nieltävä se nöyrästi.. toisen kunnioittaminen on kaiken a ja o. Jos toinen sanoo EI, silloin se on se EI ja livettävä pois. Täällähän nyt saa avautua miten lystää, kunhan ei mitään yksityiskohtaista tietoa levitä. Parempi, että jatkat matkaasi.


      • edellinenlisää

        Kiitos kommentista.
        Onhan elämä ja matka jatkunut.
        Joskus joku vain koskettaa eikä
        sitä voi unohtaa.
        Kauniita unia.


      • tupsahdusvaan

        Ikävää, jos sinä olet saanut selvän ei vastauksen. Mutta uskon, että suurin osa täällä palstalla olijoista ei ole tehnyt elettäkään ihastuksen suuntaan tai tilanne on jollakin tavoin jäänyt auki. Päättyneet parisuhteetkin on hyvä aina hoitaa nimenomaan toista kunnioittaen päätökseen.
        Sinä tärkeälle kirjoittaja, viestisi oli upea ja jos avoimesti ja nätisti toiselle juttelet niin pääset varmaan pitkälle. Ei kukaan ole virheetön.


      • senpitunense
        edellinenlisää kirjoitti:

        Kiitos kommentista.
        Onhan elämä ja matka jatkunut.
        Joskus joku vain koskettaa eikä
        sitä voi unohtaa.
        Kauniita unia.

        Ole hyvä! Joskus joku koskettaa ja joskus koskettaa joku toinenkin. Minulle kävi näin ja olen tällä hetkellä raskaana ja onnelisesti parisuhteessa <3 Täällä vähän vanhasta tottumuksesta tupsahtelua :)


      • lempeääkatsettakaipaan

        En nyt lähde tätä viestiä sen enempää omimaan, kuitenkin vastaan kysymykseesi. Haluaisinko, että hän solmisi minuun yhteyden, vaikka aikanaan itse katkaisin sen meidän väliltä? Kyllä haluaisin. Tuollaisen toivominen tai odottaminen ei kuitenkaan olisi pienimmässäkään määrin reilua, sillä minähän yhteyden laitoin poikki väliltämme aikoinaan. Ongelma on siinä, että emme ole törmänneet toisiimme yli puoleen vuoteen, ja siksi en yhtään tiedä, miten hän suhtautuisi minuun. Sekin on syytäni, sillä en ole enää käynyt siellä, missä näimme. Tiedän kyllä, että teen kärpäsestä härkäsen, mutta se johtuu kykenemättömyydestäni luottaa ihmisiin.


      • silmänisäihkyysulle

        Laitappa mulle kaveripyyntö facessa.Anteeks että poistin sut aiemmin mutta oli liian suuri kiusaus laittaa sulle viestiä ja kun sain tietää mitä nyt sain niin petyin koska se tieto estää monia asioita.Mutta joo kyllä ystäviä voidaan olla siitä huolimatta vaikkakin se on aika raastavaa koska ihastuin suhun tosi syvästi,ehkä enemmänkin.Mutta jos nyt et ollut hän joka tämän vastauksen kirjoitti eli tärkeälle niin jätän asiamme näin niin kuin nyt jäi.


      • tärkeälle

        En oikein ymmärtänyt,että oliko tämä tarkoitettu minulle.Vastaan kuitenkin varmuuden vuoksi.Minä en ole enkä käytä facebookkia.Jos kaipaat yhteyttä kanssani niin silloin on mietittävä jokin muu kanava.


    • Tiedoksi_vaan

      Ja tässä ketjussa toinen vedättää ihan täysillä.

      • melkeintäälläarvattavis

        Varmaan joku vedättääkin, mutta paljon kauniita viestejä on ketjussa muiltakin. Tuleekohan jollekin hyvä mieli monen vedättämisestä? Voittaako tuo vedätys hänessä rakkauden tunteet, tuleeko olo omasta paremmuudesta tai fiksuudesta? Tiedä häntä,mikä on tarinansa.


      • juuuuuhhhhh
        melkeintäälläarvattavis kirjoitti:

        Varmaan joku vedättääkin, mutta paljon kauniita viestejä on ketjussa muiltakin. Tuleekohan jollekin hyvä mieli monen vedättämisestä? Voittaako tuo vedätys hänessä rakkauden tunteet, tuleeko olo omasta paremmuudesta tai fiksuudesta? Tiedä häntä,mikä on tarinansa.

        En usko, että pidemmän päälle on hyvä mieli olla vedättäjänä. Se taitaa olla jokin addiktio. Tulee mieleen, että vedättäjä on riippuvainen siitä tunteesta mikä tulee kun on päässyt vedättämään. Se tunne ruokkii yhtä huonosti kuin alkoholistia ruokkii alkoholin vetämisestä tuleva mielihyvä. Kaikista riippuvuuksista on mahdollista päästä irti, mutta kukaan muu ei voi pakottaa irtaantumaan. Tietokoneen myyminen pois, älypuhelimien vaihtaminen vanhanaikasiin.. kapenisi se vedättämisen areena. Kirjastossa voi hoitaa pakolliset nettiasiat. Vedättäjän tulisi vain oivaltaa se, että on olemassa parempia tunteita, kuten rakkaus, joka ruokkii paljon enemmän, kokonaisvaltaisesti.. vaikka onhan rakkaudessa riskinsä. Jos ei kykene ottamaan riskiä, niin itsensä ja läheistensä rakastaminen voittaa kaiken riippuvuuden moninkertaisesti.


    • Tiedoksi_vaan

      Ihmettelen miten naimisissa olevilla, perheellisillä ihmisillä on aikaa ja kiinnostusta tämmöisen vedätyksen? Ap itsekin naimisissa.

      • lempeääkatsettakaipaan

        Valitettavasti olen sinkku. Ja kaipaamani ihminen on myös sinkku, jos nyt puolessa vuodessa ei ole tapahtunut mitään muutoksia. Nyt minä lähden unille, aamu kutsuu.


      • Tiedoksi_vaan

        Oikeasti, panosta enemmän huomioita itseesi ja perheeseesi, kuin näihin vedätysjuttuihin mitä täällä kirjoitat. Kömmi miehesi viereen.


    • lempeääkatsettakaipaan

      En tiedä koskeeko tämä minua mutta asia on kyllä niin jotenkin minuun sopiva . Rakastan ja kaipaan sinua joka hetki ja kadun että rohkeuteni ei riittänyt enempään ja sitä paitsi ethän ollut vapaa. Olisin nyt kumminkin joutunut luopumaan sinusta , olisit ollut vaan "lainassa ". Olen valmis kyllä jatkamaan mutta uusilla ehdoilla ! Odotan viestiä tai soittoasi . Toivon ja pyydän että soittaisit , vaikka ihan muuten vaan . Olisithan sinä muuten voinut silloin olla aloitteellisenpi. Kaikea hyvää sinulle, halataan kun tavataan ! ! !

      • lempeääkatsettakaipaanp

        MIksi varastit nimimerkkini? Ei ole reilua toimintaa tuollainen.
        T: aloitusviestin kirjoittanut nainen


      • Bambolinawoman68

        En tiedä, oletko mies vai nainen. Olen nainen, ja vastaukseni kuuluu miehelle, joka liittyy samantapaiseen tilanteeseen elämässäni. Voisin kuvitella omassa tilanteessani, että "lempeääkatsettakaipaan" olisi miehen kirjoittama.

        Toivottavasti saamme vielä joskus jatkaa uusilla ehdoilla. En ollut silloin vapaa, mutta olen jatkuvasti vapautumassa, ja koittaa vielä päivä, että olen täysin vapaa. Minulla ei ole kiire, koska tiedän, että hyviin suhteisiin ei tarvitse juosta hädissään ja nopeasti. Ja se onnistuu paremmin, kun voimme hoitaa asiat rauhassa ja harkiten.

        Olen miettinyt taas asioita lisää. Olen juuri irtautumassa eräästä. Mietin syvällisesti asiaa jälleen kerran, ja ymmärsin, että olen toiminut oikein, välillämme ei ole todellakaan ollut juuri mitään, ja sinä olet saanut minut sen ymmärtämään. ( Ei koskaan sukupuoliyhteyttä, ei rakkautta eikä oikein mitään muutakaan.) En kadu päätöstäni.

        Oli eräs toinenkin nopeasti ohimenevä tähdenlento. Mutta se sammui sen vuoksi, koska tämä henkilö sekoili niin paljon. Ja välillämme ei ehtinyt koskaan tapahtua mitään enemmän tunnetasolla. Se mies oli todellakin nopeasti ohimenevä tähdenlento. Ja yleensä hän oli aina sekaisin jostain aineista, ja pahasti, ja hänen kanssaan en olisi voinut kuvitella minkäänlaista tasapainoista suhdetta, mies oli aina sekaisin, juovuksissa tai huumessa.

        Kaikkein eniten sinä vaikutit minun tunteissani. Sinussa eli sellainen herkkyys, mitä en ole kohdannut kenessäkään aikaisemmin. Vaikutit minussa myös ulkoisen olemuksesi kautta enemmän kuin nykyinen kumppanini, josta olen hyvää vauhtia pääsemässä irti. Välillämme tapahtui myös syvällisiä keskusteluja. Tunsin, että olit sellainen henkilö, jolle minä myös haluaisin antaa paljon. Kysymys ei ole omasta saamisesta tai himosta tai pornosta. Koin, että kysymys on jostain paremmasta.

        Nyt on parempi antaa tilanteen hieman rauhoittua. Uskon, että jos olemme vielä tarkoitettuja kohtaamaan toisemme, niin se tulee väistämättä eteen muutaman kuukauden sisälle, koska kaupunki jossa asumme, ei ole kovin suuri, tai sanotaanko nämä ympyrät, joissa liikumme, ja välimatka asuntojemme välillä ei ole kovin pitkä.

        En aio antautua kenellekkään toiselle ainakaan seuraavan puolen vuoden sisälle. Tiedän kuitenkin, että siinäkin ajassa tulen kohtaamaan useita miehiä, mutta en tule antamaan heille tunteitani samalla tavalla kuin sinulle annoin. Koska tilanne lukkiintui näin välillämme, olisi tavallaan väärin, että joku toinen pääsisi käyttämään hyväksi tilannetta, ja yrittäisi sörkkiä väliin. Uskon, että tavalla tai toisella lukkiutunut tilanne vielä vapautuu.

        Tunsin onnea sinun kauttasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2574
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      319
      2355
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      93
      2124
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1807
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1722
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1694
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1420
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1397
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe