JASSUN VIIMEISIN AIVOPLÖRÄYS

Niinmuah

Jassu miettii sitä kuka oikeasti on. No, omasta mielestään hän on tietenkin rehellinen ihminen joka puhuu aina totta! Lisäksi hän on ihminen joka muuttaa mielipiteitään ja näin ulkopuolisen silmissä hän todellakin muuttaa mielipiteitään joka asiasta ja monta kertaa, joka kerta hän on eri mieltä asioista kuin mitä viimeksi oli. Sellainen joka tuulen mukaan pyörivä tuuliviiri.

Kun Jassu muuttaa mielipiteitään, Jassu on omasta mielestään oppinut jotain uutta. Nyt olisikin mielenkiintoista tietää että onko Jassu nyt vielä vasemmistolainen vai ei? Oikeistolaisena ollessaan hän oppi että vasemmistolaisuus onkin parempi asia mutta pitääkö se vielä paikkansa vai oppiko Jassu jälleen jotain uutta eli että kokkarina onkin parempi?

Lisäksi Jassu seuraa aina tunteitaan eli juoksee, ja välillä lentää, kuin päätön kana sinne sun tänne. Toki hän yrittää aina välillä ohjata itse menoaan mutta aina huonolla menestyksellä. Hän on kaikkien vietävissä.

https://blogbook.fi/jasminmantyla/kuka-mina-oikeasti-olen/

125

3672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiesIhailija

      eli lyhyesti kiteytettynä: jassu in ihana. Inhimillinen, tunteva NAINEN! Persoona, ei mikään nobody! Vähän taidan olla kateellinen Lesterille. Vaihtaisin paikkaa hänen kanssaan mieluusti. Jos saisi edes kerran ennen kuolemaansa viettää yötä hänen laisensa kanssa. Koskettaa, tuntea iho.....

    • höpöttäjä.com

      Olisit samalla kopioinut plöräyksen tähän. En halua klikata Jassun blogiin, höh.

      • bvgkjdhv

        Vastasin lyhyesti ja ytimekkäästi mitä hän on...
        Katsotaanpa, niin kommenttia EI julkaista :)


      • itsekehukulissit

        Ei tietenkään julkaista, ei Jaska kestä kritiikkiä. Pelkät nuolennat läpäisee seulan ja jos kukaan ei kehu niin äkkiäkös sellasen kirjoittaa itse.


      • jkvghzhbz
        itsekehukulissit kirjoitti:

        Ei tietenkään julkaista, ei Jaska kestä kritiikkiä. Pelkät nuolennat läpäisee seulan ja jos kukaan ei kehu niin äkkiäkös sellasen kirjoittaa itse.

        Kävin katsomassa: Kommenttiosio tyhjä :D


      • vghgjnjbv
        bvgkjdhv kirjoitti:

        Vastasin lyhyesti ja ytimekkäästi mitä hän on...
        Katsotaanpa, niin kommenttia EI julkaista :)

        Näin kirjoitin:

        Mikäkö sinä olet?
        Olet työtön, ammattitaidoton, äitisi helmoissa elelevä ex-kohu"julkkis".
        Ikäiseksesi olet kypsymätön ja sivistymätön.
        Se sinä olet.


    • tyhmävalehtelija

      Ha-ha-ha-haa-ha-ha-haaa!!!! Jassu on niiiiin rrrrehellinen!!!! Kaikkihan sen tietää, ettei Jassu ole tyhmä, ja että hän on rrrrrehellinen!!!!! Ha-ha-ha-haaa!!! Ettäs ilkeää!!!

    • blaablaablaawoopotiwoo

      Samaa sekavaa hörinäähän se oli kuin ennenkin. Ja heti ekassa lauseessa vinkuu kiusaamisesta ja samalla sanoo ettei liikuta pätkääkään mitä hänestä kirjoitetaan. Siis häh, kumpaa tuo nyt taas oli, totuus vai mielenmuutos? Jotenkin kauheesti yrittää selittää tekemisiään. Miksi?

      • sisälukutaito

        Sulla on ymmärryksessä näköjään suuria puutteita.


    • huohkaus

      Täysi valehteleva typeryshän se on.

      • uskoiskomuut

        Pitäisköhän vääntää rautalangasta?


      • Äo116

        "Valehteleva typerys?" Muljahti mullekin mieleen taannoin, että "Veljeni Tapani on typerä", mutta minä itse olen häntä typerämpi, ainakin ÄOON kannalta. Mutta "Joka veljeään typeräksi haukkuu, on ansainnut "Suuren neuvoston tuomion ja joka Hulluksi, on ansainnut Helvetin tulen". Ja tuo Tapahtui vain ajatusmaailmoissa, joissa on vaikeaa tietää: "Haloo kuka puhuu?". Oletko sinä minua hullumpi, eli HULLLUIN, vaiko etkö oikeasti ollenkaan hullu, jos et ole hullu, et opi mitään uudempaa, vaikka kuinka uskottelisit olevasi viisas. Pyysin häneltä jo anteeksi.


      • enoprofessori

        On sulla varmaan korkea ÄO, kun pystyit noin loistavan tuotoksen kirjoittamaan. Kun vielä olisit pystynyt tekemään siitä sellaisen, että ulkopuolinenkin siitä jotakin ymmärtää.
        Näin tavallisella ÄOlla.


      • sekopää.seppo
        Äo116 kirjoitti:

        "Valehteleva typerys?" Muljahti mullekin mieleen taannoin, että "Veljeni Tapani on typerä", mutta minä itse olen häntä typerämpi, ainakin ÄOON kannalta. Mutta "Joka veljeään typeräksi haukkuu, on ansainnut "Suuren neuvoston tuomion ja joka Hulluksi, on ansainnut Helvetin tulen". Ja tuo Tapahtui vain ajatusmaailmoissa, joissa on vaikeaa tietää: "Haloo kuka puhuu?". Oletko sinä minua hullumpi, eli HULLLUIN, vaiko etkö oikeasti ollenkaan hullu, jos et ole hullu, et opi mitään uudempaa, vaikka kuinka uskottelisit olevasi viisas. Pyysin häneltä jo anteeksi.

        Syö vaan niitä sieniä, jotka tunnistat.


    • nuinniii

      Tässä tää blogi:
      "Erilaisuus on rikkaus. Siinä lause, johon olen aina uskonut sydämestäni.

      Olen kirjoittanut ja puhunut useaan kertaan kaikesta siitä kiusasta ja haitanteosta, mitä olen joutunut kokemaan sekä kohtaamaan tuntemattomien toimesta. Mutta jäänkö suremaan niitä roskapuheita? En, sillä olen vahvempi kuin olisin vuosia sitten uskonutkaan. Nyt en kuitenkaan edes halua puida sitä kaikkea, vaan paneutua siihen, millainen minä oikeasti olen.

      Ensimmäisenä on pakko mainita tämä: olen ihminen, josta joko tykkää ihan helkkaristi tai jota ei voi sietää. En yritä saati halua ikinä vain miellyttää ketään, vaan olen oma itseni; rehellinen, suora ja avoin. Osaan olla ärsyttävä, kiukuttelen, nalkutan ja jankutan, mutta osaan myös pyytää anteeksi, pitää hauskaa ja omaan vähintäänkin erikoisen huumorintajun. En kainostele tai kaunistele, en väritä juttuja tai keksi tarinoita, enkä todellakaan kuluta energiaani siihen, että puhuisin tai kirjoittaisin mitään sellaista, mikä ei olisi 100 % totta. En osaa piilottaa tunteitani laisinkaan, vaan ne suorastaan paistavat kasvoiltani.

      Rakastan rehellisyyttä, niin hyvässä kuin pahassakin. Olen lojaali heille, jotka sen ansaitsevat, mutta silloin, kun luottamukseni petetään, niin en niele sitä purematta.

      Monet ovat ihmetelleet ja kyselleet minulta sitä, että miten mielipiteeni tiettyjen asioiden suhteen ovat muuttuneet vuosien saatossa. Esimerkkinä voin käyttää vaikkapa sitä, että muutama vuosi sitten kirjoitin voimakkaasti pettämisestä ja tuomitsin kaikki pettäjät. Ja mitä tein itse about puolitoista vuotta sitten? Petin aviomiestäni, enkä edes kokenut tekeväni väärin. Rakastuin ja tiesin sen toisen ihmisen olevan jo silloin minulle aviomiestäni tärkeämpi. Hän vei sydämeni ja olin valmis perumaan kaikki aiemmat puheeni.

      Olen ihminen, joka menee tunteidensa ja sydämensä mukana, toki koitan välillä järkeilläkin jotain, mutta sitten taas tunteet vievät mukanaan. Haluan aina olla rehellinen itselleni, enkä pakota itseäni mihinkään. Jos joku juttu tai ihminen ei tunnu oikealta, en kaipaa sellaista elämääni.

      Yksi minua ärsyttävä asia on se, kun minua syytetään siitä, etten olisi rehellinen. En tajua, mistä tuo ajatus tai luulo on edes lähtenyt liikkeelle. Minä olen aina myöntänyt mokailuni, virheeni sekä törttöilyni. En syyttele toisia aiheetta tai yritä vierittää syytä toisten niskoille, missään asiassa. Jokainen muuttaa mielipiteitään useankin asian suhteen elämänsä aikana. Elämä opettaa ja se taas avaa silmät uusille tavoille nähdä asioita. Niin on tapahtunut minullekin, lukemattomia kertoja, mutta se ei tarkoita sitä, että olisin aiemmin valehdellut jostain.

      Kun ihminen muuttaa mielipidettään tai ajattelutapaansa jonkun asian tai ihmisen suhteen, hän on vain oppinut jotain uutta. Hyvänä esimerkkinä toimii tämä: jokainen meistä on ihastunut tai rakastunut ja ajatellut sen toisen olevan maailman ihanin tyyppi. Siihen saakka, kunnes se toinen on paljastunut täydeksi k**ipääksi. Oliko ihastuminen valehtelua? Ei. Entä ovatko uudet negatiiviset tunteet valehtelua? Eivät. Siitä ihmisestä tuli vain opittua uutta ja se muutti mielipiteesi häntä kohtaan. Tuo kaikki on ihan sitä normaalia elämää, ja sallittua siis allekirjoittaneellekin.

      Tällä hetkellä olen onnellinen läheisistäni; minulla on maailman parhaat ystävät sekä ihana mies elämässäni. Jokainen heistä tietää ja tuntee minut sataprosenttisesti, välittää minusta ja tuo järjettömän määrän iloa elämääni. He ovat myös muokanneet minusta paremman ihmisen – ihmisen, joka osaa arvostaa oikeita asioita, uskaltaa näyttää tunteensa ja on täysin oma itsensä. Kaikesta siitä olen enemmän kuin kiitollinen.
      xxx"

      • kukavalehteleejamitä

        Siinä sitä onkin teille pohtimista kuukaudeksi.


      • vtunidiootit

        Mun mielestä ihan fiksu kirjoitus. Ja rehellinenkin, myöntää olleensa väärässä ja sehän ei ole tosiaankaan valehtelua. Hankalaahan tuon sisällön tulkitseminen tietysti on teille, joilla on muutenkin puutteita luetun ymmärtämisessä ja asioiden käsittämisessä.


      • fiksujafiksu

        "En yritä saati halua ikinä vain miellyttää ketään, vaan olen oma itseni; rehellinen, suora ja avoin."

        Kysynpä vaan että mahtoiko Jassu toimia Dennisiä kohtaan niin kuin tuossa hehkuttaa?


      • hyi.helvetti
        fiksujafiksu kirjoitti:

        "En yritä saati halua ikinä vain miellyttää ketään, vaan olen oma itseni; rehellinen, suora ja avoin."

        Kysynpä vaan että mahtoiko Jassu toimia Dennisiä kohtaan niin kuin tuossa hehkuttaa?

        Tai Dennisin silloista vaimoa kohtaan, Rhodoksen lomalla vaikkapa....

        Jälkeenpäin kyllä ihan rehelisesti lälläteli kuinka on "vienyt vanhalta haahkalta miehen". Kuka tervepäinen aikuinen käyttäytyy moisella tavalla?

        Itseään ja muita kunnioittava aikuinen nainen ei noin tekisi samassa tilanteessa.


    • ontosityhjäpönttö

      Kyllä on vähän mainintoja Rikun vierailusta! Jos noin miehen kipeä naikkonen oikeasti olisi tavannut rakastamansa miehen, noin pitkän erossa olon jälkeen, luuilisi, että asia olisi kaikkein tärkein! Tämä hönttyrä vaan miettii ja kuvaa itseään!!? Luulisi ikävöivän kyyneleet silmissä, mutta Jassupa virnottaa sormiensa takana, jotka vihdoin viimein on saanut lakattua!
      Miten kehtaa kirjoittaa olevansa rehellinen? On varmaan oikeasti niin pipi, että todella itse uskoo tarinoihinsa!

      • ettäv....taa

        No hitto vie, eikö se nyt mitään vieläkään paljasta Rikusta ja suhteestaan.


      • jassukysyy
        ettäv....taa kirjoitti:

        No hitto vie, eikö se nyt mitään vieläkään paljasta Rikusta ja suhteestaan.

        Ai mistä Rikusta ja mistä suhteesta??


      • pösilötkö

        Miksi paljastaisi asioita suhteestaan? Tehän haukkuisitte sen heti valehtelijaksi, koska Jassu on sanonut pitävänsä suhteensa vähällä julkisuudella. Mutta valehtelijahan se on nytkin, koska ei paljasta mitään. Vai miten se meni? :D


      • vaimiellyttääkö
        ettäv....taa kirjoitti:

        No hitto vie, eikö se nyt mitään vieläkään paljasta Rikusta ja suhteestaan.

        Vaikee mennä sanomaan kumpi on säälittävämpää...jassun valheet tai tyyppi joka jossain suomi24 juorufoorumilla peukuttaa omille horinoilleen>33333 :)))


    • häviä.jasmin.down.under

      MIKSET JASMIN LAITA INSTAASI JA FB YMS YKSITYISEKSI???? Saat olla aivan rauhassa sitten, eikä tarvii nalkuttaa!!!!!!!! Mihin tarviit julkisuutta, kun se sattuu olemaan paskajulkisuutta?????

      • jassuvastaa

        No, kun sitten kukaan ei enää tuntisi minua, eikä kukaan edes parin päivän jälkeen muistaisikaan! Kas, kun olen tyhmä, valehteleva tyrkky vain! :(


      • hyvinkävis

        No mutta hei, sinullehan jäisi kuitenkin se parhain, ystävät, äiti ja mies. Itse asiassa mitä muuta tarttiskaan olla, jos olet aivan rehellinen.


      • jassuvastaa
        hyvinkävis kirjoitti:

        No mutta hei, sinullehan jäisi kuitenkin se parhain, ystävät, äiti ja mies. Itse asiassa mitä muuta tarttiskaan olla, jos olet aivan rehellinen.

        Ei mulle OIKEESTI jäisi kuin äiti!


    • piluhaisoo

      Ja taas nuuskii noita runk....näppejään, yök. Jaskako muka rehellinen, joo ja minä olen paavi.

    • Misksiki

      Tuo tekemättömyys ja eristäytyminen paistaa ikävästi läpi hänen kirjoittelustaan. Antaa häiritsevän kapeakatseisen, lapsellisen ja paikalleen jämähtäneen kuvan hänestä. Miksi hän haluaa tehdä itsestään vastenmielisen, kun positiivisemmalla ulostulolla voisi saada oikeita seuraajia ja ansiotuloja?

    • BUAHHAAMAUHAAAAAA

      Toissa päivänä jättimanne juuri facessa kiusasi teiniä joka oli heikko maantiedossa. Sairas manne.

    • yltiörehellinenkö

      "Yltiörehellinen" Jassu, miksi ei Hymyssä mitään rrrrrakkaan Rikun vierailusta??Taisit itse jo unohtaa koko "rehellisen" hehkutuksesi Rikun kanssa vietetystä, lokoisasta viikonlopusta! Kerro nyt rehellisesti, ettet ole tavannut Rikua kohta vuoteen! Sen mokan, eli valheen, kun oikaiset niin vähän, siis VÄHÄN, nostat nollassa olevia pisteitäsi!

      • zxkdhxdf

        Tuskin olikaan Oulussa.


    • valehtelijajasso

      Vanha sananlasku kertoo "vain valehtelija loimitsee totuuden". Niin, Jasso, sananlaskuissa on totuuden jyvänen. Jasse kerskailee typerän (ei yllättävää) läpinäkyvästi "rehellisyydellään", totuudenpuhujalla tähän ei ole tarvetta.

    • Kuulakärjet

      Hyvä teksti! Jassu puhuu asiaa!
      Tyypit täällä ei vaan käsitä ettei heidän käsikirjoituksensa ole sama kuin Jassun oikea elämä :)

      • raskastaraskasta

        Täällä kirjoittelu Jassukan elämästä ei anna niin surkeaa kuvaa yksinäisen, vanhenevan, harhaisen naisen elämästä, kuin se oikeasti on!
        Kaikki vaihtelu tylsään ja tyhjään elämään pitää keksiä, ja sitten valehdella siitä totena! Surkeaa ja raskasta on varmasti esittää jotain ihan muuta,
        kuin todellisuudessa on.


      • k2oo
        raskastaraskasta kirjoitti:

        Täällä kirjoittelu Jassukan elämästä ei anna niin surkeaa kuvaa yksinäisen, vanhenevan, harhaisen naisen elämästä, kuin se oikeasti on!
        Kaikki vaihtelu tylsään ja tyhjään elämään pitää keksiä, ja sitten valehdella siitä totena! Surkeaa ja raskasta on varmasti esittää jotain ihan muuta,
        kuin todellisuudessa on.

        Siitähän sitä sinäkin kirjoitat, mitä oma elämäsi on, eiköstä vaan.


      • Jsjdj
        k2oo kirjoitti:

        Siitähän sitä sinäkin kirjoitat, mitä oma elämäsi on, eiköstä vaan.

        Jassullahan oli lupa valehdella...Muuttaa mieltä totuuden ja valheen, tehdyn ja tekemättömän suhteen...Jassu valehtelee niin paljon ettei itse yhtään tiedä missä menee. Yhdessä blogissa, jopa yhdessä kappaleessa, asiat ja väittämät muuttuvat Jassulla päälaelleen. On se Jassu nopee oppimaan aina uusia ja uusia asioita, hehhehheee!


    • whopitiwhoo
    • näytänyt

      No myönnä nyt sitten, ettet ole nähnyt Rikua kohta vuoteen!!
      Myönnä nyt, ettei minkäänlaista romanssia välillänne ole, eikä ole ollutkaan!
      Koska noin kerrot julkisesti, niin myönnä ja tunnusta nyt niitä valheitasi!
      Näytä meille, että olet parantanut tapasi, ja tästä lähtien pysyt totuudessa!

      • huperohöperö

        Ei Jassukka tajua itse, että on pelkkä satutäti! Enkeliä mielummin esittää!


    • Kiero.on

      Eihän se tajua valehtelevansa kun uskoo itse puheisiinsa? Ja hahah! Ihan hyvin tiesi valehtelevansa kun väitti elävänsä hyvässä parisuhteessa Borootin pappan kanssa, asuvansa jossain muualla kuin kunnan vuokramurjussa, aloittavansa Englannissa pr-hommat, politikoinnin ja milloin mitäkin mistä piti muka kuulla myöhemmin lisää. Luulee, houkka, että kun tarpeeksi hokee mustaa valkoiseksi niin muut alkaa siihen hokuun uskoon. Varsinaisen kiero tapaus tää Jasmiini.

    • kierokurttunaama

      Jasso on kiero vanha kurppanaama. Papsujen ryövääjä. Ei unohdeta Tenu-ukon kohtaloa, nips-napsit vaan.

    • Jassunvalheet

      Jassun mukaan on niin rehellinen ihminen että jo naamasta näkyy kulloinenkin moodi. Ei vaan näkyny hääkuvissa myrtsiä morsianta joka oli väkipakolla talutettu alttarille, vaan naama loisti kuin Naantalin aurinko ja oltiin niin onnellista morsianta. Rehellinen ihminen ei olis naimisiin edes mennyt. Mut valehteleva Jassuhan se yrittää valehdella milloin mitäkin. Huoh.

    • HankiSeElämä

      Se on sinne Peltolaan lähtö tällä haukkujalla, kunhan Jasmin muuttaa Ausseihin. Tai sitten hän joutuu etsimään jonkun uuden herjattavan, kuten vaikka Palsanmäet. Kateellinen pitää pienessä päässään olla, että julkkiksia seuraa ja haukkuu sitten kaikesta.

      • eivarmastikukaan

        Kyllä pitää olla merkillinen ihminen, joka luulee, että Jassun tyhjässä, yksinäisessä, harhaisessa ja valheita täynnä olevassa elämässä on jotain, mitä joku toinen k a d e h t i s i !!


      • ikävä.kertoa.totuus

        Mitenköhän Jassu pystyisi muuttamaan Australiaan?

        Otapa selvää Australian maahanmuuttopolitiikasta. Jassun mahdollisuudet saada oleskelulupa Australiaan ovat lähellä nollaa. Edes avioliiton kautta ei lupaa kovin helposti heltiä. Jokunen vuosi menisi jäitä poltellessa....


    • rankkaaon

      Olen mamma maalta ja seurannut jonkin verran tätä palstaa ja Jasmiinin edesottamuksia. Ei todellakaan käy kateeksi muijan elämä. Tyhjäpäinen ihminen, joka valehtelee tullen mennen ja mustan valkoiseksi. Ainut työ ja tavoite saada joku elättäjäukko kiikkiin. Siinähän sitä on vähän yli kolmikympppiselle muijalle elämäntehtävää ihan stressiksi asti. Onneksi on viikonloppuvapaat ja pääsee aina välillä lomalle. Vaikka Turkuun tai Treelle

      • SamaSolvaaja

        "Jonkun verran" seuranneeksi tunnut olevan hyvin perillä Tampereen ja Turun reissuja myöten;D

        Älä viitsi, samaa peeaskaa taas eri paketissa.


      • rankkaaon

        No enpä juurikaan ole koko Mäntyläiskää tähän mennessä kommentoinut. Ei ole todellakaan niin kiinnostava, että jatkuvasti seuraisin. Nyt aikani kuluksi lueskelin muutaman ketjun ja sieltähän ne hetkessä selvisi Turut ja Treet.
        Ja paljon muutakin.


      • rankkaaon

        Lisäys vielä: On niin tyhjänpäiväinen ja tyhjäpäinen tää keskustelun kohde, että tuskin tämän lukukerran jälkeen viitsin häntä koskevia kommentteja edes lukea. Täysin turhaan kulutettua aikaa, parempaakin tekemistä kyllä löytyy.
        En kehtaisi edes kenellekään tutulleni kertoa, että kävin täällä lueskelemassa ja vielä kommentoin.


    • tunnustatyhmä

      Rikun käynti täällä meinaa ihan unohtua! Katsokaapa googlesta kuvahaulla esim. Putin ja Trump yhdessä, kuvat, niin näette, miten helppo on tehdä näitä valekuvia! Jos Jassu julkisesti kirjoittaa olevansa rehellinen, niin kerro nyt ihan oikeasti, että et todellakaan ole missään suhteessa Rikuun!

    • ihmettelijäy

      Missö oli heklan papparrrratsia kun rikupappa oli jasse väitöksestä suomessa?

      • kivojakuviayeah

        Googlesta kuvahaulla tosiaan näkee miten helppo on muokkauksella saada esim. Putinista ja Trumpista "aitoja otoksia", ei ole temppu eikä mikään.


    • A_B_C_D

      Suomalainen Janne perehtynyt kuvahuijauksiin ja manipulointiin. Hänellä on hienot sivut. Kannattaa käydä hänen sivuillaa katsomassa huimia kuvamanipulaatioita isosta maailmasta.

      Janne määritelee kuvaväärennöksen ("Fake") kuvaksi, jota on muotoiltu (photoshopattu). Huijaus ("Hoax") tarkoittaa sitä, että kuva on irroitettu aikaisemmasta asiayhteydestään, mutta itse kuvaa ei ole välttämättä käsitelty.

      Paljon puhutussa rantakuvassa Nallikarilta on kysymys molemmista. Miehen toisella mantereella ilmeisesti vaellusretkellä otetusta selfiestä on pää siirretty Ouluun meren jäälle toiseen vartaloon. Lisäksi miehen kasvot ja kaula on muotoiltu uuteen uskoon.


      https://hoaxeye.com/about/

      • TätäSeMunUneniTies

        Kyllä nyt on salaliitto paljastettu. Olisiko illuminiittien työtä tuommoiset kuvat.


      • PappaKärppä
        TätäSeMunUneniTies kirjoitti:

        Kyllä nyt on salaliitto paljastettu. Olisiko illuminiittien työtä tuommoiset kuvat.

        Jassu, nyt korkki kiinni! Tuo totuus kirpaisee, ja oppisit sisäistämään sen! Ei tarvitsi muita neuvomaan Peltolaan. Sinulla on tod.näk. muitakin vaihtoehtoja kun naru kaulaan tai ranteet auki. Kertoisit siellä sen totuuden, niin ehkä lääkityksen avulla alkaisit elää todellisessa maailmassa. Niinkuin ABC.. tuossa kertoi kuvakin on feikki, MUTTA... niinhän olet sinäkin.
        Muistutat yhä enemmän esikuvaasi Tukiaista, koska The Paxun sanastosta olet oppinut tuon "illuminiittien työtä".
        Autan Moppimutsia ja sinua sanastossasi; Ei, en ole ollut Peltolassa, en ole ollut lääkityksessä, en myös ole ollut sen tarpeessä. Tulevaisuudesta en toki tiedä. Sen TIEDÄMME toki molemmat että tuo foto oli surkea esitys.
        Pelottavaa kohdallallanne (Moppimutsi), on tuo salaliittojen kuvitelma.


    • Veepeliz

      Siinäpä se onkin, Richard ei oikeasti käynnyt oulussa. Jasmin olisi halunnut kyllä. Mutta älkää nyt noin kovasti haukkuko häntä,siis Jasminia. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Just saying ja #####

    • VaikkaEiOlekaanIntiasta

      Hekla tässä,hei! Yömoppauksen lomassa pakko sanoa, että kyllä se Richard tässä kävi. Erinomaista vävyainesta kaikinpuolin.

      • memopataan

        hei Hekla, mie näin teijät nallikarissa, ja senkin voin sanoa ettei teiän Jassu ossaa sopomotata, tai semmosta jottai mitä ne suures maailmassa tekkee valokuville. Että kyllä se Richard eli Rikke, niin kuin oululaiset häntä tuttavallisesti kutsuu, oli käymässä. Tästä mie voin vaikka valalle lähteä. Mutta nyt painaa lakisäätteinen päälle, elikkä on kaffepaussin aika.


      • KärppäPappa
        memopataan kirjoitti:

        hei Hekla, mie näin teijät nallikarissa, ja senkin voin sanoa ettei teiän Jassu ossaa sopomotata, tai semmosta jottai mitä ne suures maailmassa tekkee valokuville. Että kyllä se Richard eli Rikke, niin kuin oululaiset häntä tuttavallisesti kutsuu, oli käymässä. Tästä mie voin vaikka valalle lähteä. Mutta nyt painaa lakisäätteinen päälle, elikkä on kaffepaussin aika.

        Jassu, korvia punoittaa kun yritän lukea tuota yritystäsi savolaismurteeseen. Se ei vaan sovi eikä istu tuollaiselle OululaisJuntille.
        Nyt teitä on kolme (3) ketä on nähnyt Ricun siellä Austraalian ulkopuolella. MoppiHekla tyttärensä kanssa ja yksi!! Mut kumman mielikuvituskaveri toi uus savolaisjuntti on!
        Onko Heklalla oma, vaiko Patalaiskalla taas uusi mielikuvituskaveri???
        Tuolla Patalaiskalla taitaa olla noita lakisääteisiä 24/7.


      • LASKISANKO
        KärppäPappa kirjoitti:

        Jassu, korvia punoittaa kun yritän lukea tuota yritystäsi savolaismurteeseen. Se ei vaan sovi eikä istu tuollaiselle OululaisJuntille.
        Nyt teitä on kolme (3) ketä on nähnyt Ricun siellä Austraalian ulkopuolella. MoppiHekla tyttärensä kanssa ja yksi!! Mut kumman mielikuvituskaveri toi uus savolaisjuntti on!
        Onko Heklalla oma, vaiko Patalaiskalla taas uusi mielikuvituskaveri???
        Tuolla Patalaiskalla taitaa olla noita lakisääteisiä 24/7.

        Sinua voi näköjään juoksuttaa kuin laskisankoa. Kaikki menee läpi!


    • EiEnääPerttulaan

      Miälenkiinnolla odotamma että minkälaanen luonnonkatastrooffi estää mustilaisen kauvan orotetun lennon Perttulaan. Huomaakse yhtäkkii että rakastaakin koko sydämmestään kalapäre-eeroa? Eero ruokkii sitä rakkauvella liittopäivälautasilta jotka Jassunkii miälestä on tosi hianoja.

    • Urururur

      Jassun viimeisin kuvamuokkaus on surkee, kuva on valoitettu ihan pihalle, eikö Rikun liittäminen potrettiin mukaan muuten onnistunut? Piti tuhota koko tausta!

      • Kursseille.mars

        Viikon kesti muokata uutta kuvaa... Eikä tulos oo ton parempi. Enemmän yritysta nyt!


      • voisentään

        Voi pyhä jysäys tätä touhua, mistä tää villi kansa on karannu ???


    • enolejasminenkähekla

      Kyllä nyt viimeistään vakuutuin siitä, että hulluja te ootte. Niinkuin jo aikaisemmin on todettu, teille ei mikään riitä. Pyysitte lisää kuvia ja nyt kun sen saitte, sekin on olevinaan muokattu :D Ottaako noin koville myöntää, että olitte väärässä? Eipä siinä. Jatkakaa toki salaliittoteorioitanne ja eläkää harhoissanne.

      • Kuvamanupulaatio

        Pyydettiin kuvia, totta. Mitä tekee Jaska? Postaa epäselviä KUVAMUOKKAUKSIA! Vai uskotko oikeesti et jos Ricu olis ollut paikan päällä niin olis vaan toi yksi ryhmäkuva sunnuntaikävelyltä? Helppo ujuttaa kolmas henkilö taakse, sotkea kuvan tausta ja ylivalottaa koko otos epäselväksi mössöksi. Amatöörin tekemä, turuntytön käsialaa? Viikko kesti kuitenki saada aikaiseksi tuo uusi kuvamuokkaus, missä Riculla on jopa hartiat tallella ja pääkin suhtkoht oikean kokoinen!


      • vtunidiootit

        On varmaan muitakin kuvia. Mutta tuskin tulet niitä näkemään. Etkö voi jo myöntää olleesi väärässä kuvien muokkauksien suhteen?


      • PappaKärppä

        Jassu, laitas taas korkki kiinni! Eikö sinulla ole vieläkään töitä, esim. " Celebrity Model, PR ammattilainen, Real Foodie" tms.? Me muut kommentoimme tällä vapaajallamme, mutta sinä täyspäiväisesti. Lisää sinne Instaas "Celebrity Nobody".
        Missä niitä AITOJA lisäkuvia on? Tod.näk. siellä mielikuvituksessasi.
        Mielummin otat paskaa niskaasi ja kommentoit täällä MoppiHeklan kanssa vuorokauden ympäri, kun esittäisit edes yhden AIDON valokuvan mielikuvitus-Ricusta. MielikuvitusSavolaisJunttien silminnäkijä todistukset ei kelpaa.
        "On varmaan muitakin kuvia. Mutta tuskin tulet niitä näkemään." Missä? Miksi?


      • Yryryr
        vtunidiootit kirjoitti:

        On varmaan muitakin kuvia. Mutta tuskin tulet niitä näkemään. Etkö voi jo myöntää olleesi väärässä kuvien muokkauksien suhteen?

        Ei ole muita kuvia siksi mitään muita ei postata kuin noita kahta muokatttua. Usko jo.


      • fotoonfoto
        PappaKärppä kirjoitti:

        Jassu, laitas taas korkki kiinni! Eikö sinulla ole vieläkään töitä, esim. " Celebrity Model, PR ammattilainen, Real Foodie" tms.? Me muut kommentoimme tällä vapaajallamme, mutta sinä täyspäiväisesti. Lisää sinne Instaas "Celebrity Nobody".
        Missä niitä AITOJA lisäkuvia on? Tod.näk. siellä mielikuvituksessasi.
        Mielummin otat paskaa niskaasi ja kommentoit täällä MoppiHeklan kanssa vuorokauden ympäri, kun esittäisit edes yhden AIDON valokuvan mielikuvitus-Ricusta. MielikuvitusSavolaisJunttien silminnäkijä todistukset ei kelpaa.
        "On varmaan muitakin kuvia. Mutta tuskin tulet niitä näkemään." Missä? Miksi?

        Jasminissa on sen verran naista, toisin kuin letkunpuiston...miestä, ettei katso olevansa tilivelvollinen suolipalstan paskanjauhajille. Kuvia on instassa ja facessa, oma asiasi uskotko vai et! Täällä tätä on turha tätä enemmän jauhaa.


      • PappaKärppä
        fotoonfoto kirjoitti:

        Jasminissa on sen verran naista, toisin kuin letkunpuiston...miestä, ettei katso olevansa tilivelvollinen suolipalstan paskanjauhajille. Kuvia on instassa ja facessa, oma asiasi uskotko vai et! Täällä tätä on turha tätä enemmän jauhaa.

        Jaska, se että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa, kertoo miten paljon olet vieraantunut normaalista elämästä.
        Et nähtävästi tule ikinä pääsemään noitten lukuisten pakkien yli: Ricu, Letku, Derek, ym, ym, ym...
        Tottakai uskon. Yksikin aito kuva riittää.
        Laittaisit jo korkin kiinni ja kävisit nukkumaan. Tarvitset kauneusunia.


      • otahuikkamurheeseen
        PappaKärppä kirjoitti:

        Jaska, se että puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa, kertoo miten paljon olet vieraantunut normaalista elämästä.
        Et nähtävästi tule ikinä pääsemään noitten lukuisten pakkien yli: Ricu, Letku, Derek, ym, ym, ym...
        Tottakai uskon. Yksikin aito kuva riittää.
        Laittaisit jo korkin kiinni ja kävisit nukkumaan. Tarvitset kauneusunia.

        Yritä tajuta, täällä on muitakin kuin sinä ja Jasmin, ja todellakaan minä en ole kumpikaan, Jasmin enkä Helga, sinä itse olet vieraantunut, ehkä lääkityksestä johtuen, todellisuudesta. Aitoja kuvia on ed. instassa ja facessa. Se, että joku ent. ammattikuvaaja jotain muuta väittää, voi jättää omaan arvoonsa. Kuten minuakin välkympi totesi, vaikka -Jasmin- silmiesi -eteen -tuo -tämän- Richardin- eli Rikken, et uskoisi. Tämä on niin nähty.


      • SyyläPuhkeaa
        otahuikkamurheeseen kirjoitti:

        Yritä tajuta, täällä on muitakin kuin sinä ja Jasmin, ja todellakaan minä en ole kumpikaan, Jasmin enkä Helga, sinä itse olet vieraantunut, ehkä lääkityksestä johtuen, todellisuudesta. Aitoja kuvia on ed. instassa ja facessa. Se, että joku ent. ammattikuvaaja jotain muuta väittää, voi jättää omaan arvoonsa. Kuten minuakin välkympi totesi, vaikka -Jasmin- silmiesi -eteen -tuo -tämän- Richardin- eli Rikken, et uskoisi. Tämä on niin nähty.

        Hus pois syyläotsa!!!


    • jo_riittää_vatulointi

      Kannattaisiko jo panna piste tälle keskustelulle, ovatko kuvat väärennettyjä vai ei. Ne ovat sitä.

      Mitä mieltä on postata samasta kuvasarjasta kaksi niin erilaista vedosta.
      Toinen yritys oli parempi, mutta ongelmana on se, että manipuloija on nyt ensimmäisen yrityksensä vanki, sillä kaikkea ei voi enää laittaa uusiksi. Surkuhupaisasti tässä hässäkässä katosi miehen muhkea vasen korva pois hänen kääntäessään päätään n. 10 astetta "kamerasta” vasempaan. Syitä tähän valtavaan vaivannäköön voi vain arvailla.

      Tästä seuraa loogisesti se, että kun ensimmäinen kuva oli huijaus, niin myös toinen on sitä.

      Ne, jotka vielä epäilevät asiaa, niin katsokaa, vertailkaa ja päätelkää itse.

      http://aijaa.com/K78O2P

      • 123gft

        Minä päättelin näin: sinä olet epätoivoinen. Sinä et tiedä kuvauksesta etkä kuvattuna olemisesta yhtään mitään. Pelkkää epätoivoa sinun elämäsi. Mahtaa olla kamalaa, kun miettii joutuuko tulemaan tosiasioiden kanssa toimeen. Mitäs se elämä Oulussa onkaan ilman Jasminia? Jasmin toisel puolen horisonttia kissi kainalossa pelkässä auringon paisteessa, sinä pelkkä ressu, räntää sataa vaakana niskaan ja nokkaan. ps. en ole Helga en Jasminkaan, vaan pullonhenki.


      • jo_riittää_vatulointi
        123gft kirjoitti:

        Minä päättelin näin: sinä olet epätoivoinen. Sinä et tiedä kuvauksesta etkä kuvattuna olemisesta yhtään mitään. Pelkkää epätoivoa sinun elämäsi. Mahtaa olla kamalaa, kun miettii joutuuko tulemaan tosiasioiden kanssa toimeen. Mitäs se elämä Oulussa onkaan ilman Jasminia? Jasmin toisel puolen horisonttia kissi kainalossa pelkässä auringon paisteessa, sinä pelkkä ressu, räntää sataa vaakana niskaan ja nokkaan. ps. en ole Helga en Jasminkaan, vaan pullonhenki.

        Päättelysi menee metsään. Miten kommenttisi liittyy tähän kuvamanipulaatiokeskusteluun? Jasmin Mäntylähän voi vain pilailla yleisön ja Seiskan kustannuksella yksin tai yhdessä miesystävänsä kanssa. Tai sitten ei. Oma on asiansa. Mutta kuvat ovat väärennöksiä. En asu Oulussa ja ymmärrän kuvankäsittelystä paljon. Valokuvamalliksi minusta ei ole. Olen siihen liian ruma.


      • PappaKärppä
        123gft kirjoitti:

        Minä päättelin näin: sinä olet epätoivoinen. Sinä et tiedä kuvauksesta etkä kuvattuna olemisesta yhtään mitään. Pelkkää epätoivoa sinun elämäsi. Mahtaa olla kamalaa, kun miettii joutuuko tulemaan tosiasioiden kanssa toimeen. Mitäs se elämä Oulussa onkaan ilman Jasminia? Jasmin toisel puolen horisonttia kissi kainalossa pelkässä auringon paisteessa, sinä pelkkä ressu, räntää sataa vaakana niskaan ja nokkaan. ps. en ole Helga en Jasminkaan, vaan pullonhenki.

        Jaska, nyt korkki kiinni ja SASSIIN!! Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan. Huolestuttavaa tuo kun et edes tiedä itseäsi, ja kuvittele olevasi pullonhenki. Noh, jos pullo on jo tyhjä...


      • menikömetään

        Et sitten ymmärtänyt, se meni sitten yli sun ymmärryksen. Olen mitä olen, mutta sulla taitaa olla ongelma poikineen. Minä kun en millään ymmärrä miten joku, muka mitään olematon mitään merkkaamaton naisihminen ottaa noin iholle. Noista sinun kirjoituksista saa käsityksen jostain todella tärkeästä ihmissuhteesta jonka pelkää menettävänsä. Vai onko kyseessä vedonlyönti? ps. kyllä käsialan tunnistaa vaikka koneella kirjoittaa.....


      • jo_riittää_vatulointi
        menikömetään kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt, se meni sitten yli sun ymmärryksen. Olen mitä olen, mutta sulla taitaa olla ongelma poikineen. Minä kun en millään ymmärrä miten joku, muka mitään olematon mitään merkkaamaton naisihminen ottaa noin iholle. Noista sinun kirjoituksista saa käsityksen jostain todella tärkeästä ihmissuhteesta jonka pelkää menettävänsä. Vai onko kyseessä vedonlyönti? ps. kyllä käsialan tunnistaa vaikka koneella kirjoittaa.....

        Maailmassa on ihmisiä, jotka uskovat melko kritiikittömästi kuviin ja siihen mitä lehdissä ja somessa julkaistaan. Tällä palstalla ovat kuvia pitäneet aitoina juuri nämä. Disinformaation virrassa he ovat tavallaan uhreja.

        Toinen ryhmä (tai yksi henkilö) äänessä näyttää olevan sellainen, jolla on ilmeisimmin sormensa pelissä tässä huijauksessa tai manipulaatiossa ja on hyvin hermostunut asian esille ottamisesta. Eikö heitä voi potkia herätellä ja kritikoida?

        Kyseisen missin ja hänen miesystävänsä tekemiset eivät minua kinnosta, mutta julkisesti aitoina esitytettyjä kuvia voi ja pitää arvostella silloin kun ne ovat huijauksia ja niillä johdetaan harhaan ja esimerkiksi myydään lehtiä ja rahastetaan. Sama pätee kaikkeen tiedonvälitykseen, myös uutisiin ja artikkeleihin, blogeihin ja muihin somepostauksiin. Niiden paljastamisella ja ihmisten herättämisellä on laajempaa merkitystä.

        Koska provosoit minua ottamaan kantaa tässä yksittäisessä tapauksessa motiiveihin kertomalla muka minun motiiveistani, niin sanottakoon, että väärennökset ja huijaukset eivät ainakaan lisää kenenkään uskottavuutta, vaan antavat päin vastoin kaikki aseet vastustajien käsiin.

        Väärennyksissähän voi tässä olla kyse myös tietoisesta julkisuuspelistä ja pilailusta. Ja siinä tapauksessahan leikkiin ryhtyvien pitää se leikki kestää.


      • JaskanMtOngelmat
        123gft kirjoitti:

        Minä päättelin näin: sinä olet epätoivoinen. Sinä et tiedä kuvauksesta etkä kuvattuna olemisesta yhtään mitään. Pelkkää epätoivoa sinun elämäsi. Mahtaa olla kamalaa, kun miettii joutuuko tulemaan tosiasioiden kanssa toimeen. Mitäs se elämä Oulussa onkaan ilman Jasminia? Jasmin toisel puolen horisonttia kissi kainalossa pelkässä auringon paisteessa, sinä pelkkä ressu, räntää sataa vaakana niskaan ja nokkaan. ps. en ole Helga en Jasminkaan, vaan pullonhenki.

        Ei käy kateeksi vinttiloisen mt-elämä. Räntää sataa napapiirillä ja goljatti makoilee juoppojen näköisessä peltimökissä. Hyvin harva on kateellinen goljatin surkeasta vinttielämästä mutta goljatti uskoo harhoihinsa. Jaska on kateellinen kaikille ja ymmärtäähän sen kun noin surkeaa ja köyhää vinttielämää elää.


      • PappaKärppä
        menikömetään kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt, se meni sitten yli sun ymmärryksen. Olen mitä olen, mutta sulla taitaa olla ongelma poikineen. Minä kun en millään ymmärrä miten joku, muka mitään olematon mitään merkkaamaton naisihminen ottaa noin iholle. Noista sinun kirjoituksista saa käsityksen jostain todella tärkeästä ihmissuhteesta jonka pelkää menettävänsä. Vai onko kyseessä vedonlyönti? ps. kyllä käsialan tunnistaa vaikka koneella kirjoittaa.....

        Kuules nyt, Patalaiska. Ei, en todellakaan ymmärrä mongerruksiasi, etenkin kun sinulla on korkki auki ja lääkkeet ottamatta. Minulla ei ole mitään ongelmaa. Noh, ehkä hieman hiertää tuollainen yhteiskunnan loinen joka vähäpätöisyydellään feikkaa valokuvia, pysyäkseen juorupalstoilla.
        Meillä ei ole ollut, ei ole, eikä tule ikinä minkäänlaista ihmisuhdetta kanssasi.
        Mistä se vedonlyönti olisi?
        "ps. kyllä käsialan tunnistaa vaikka koneella kirjoittaa.....". Taasko Moppi ja Lokki on tehnyt salapoliisityötä yhdessä? Olenhan jo aiemmin kertonut että "fanitin" Tuksua ja silloinkin aina yhdellä ja ainoalla nikillä.
        Nyt olen liittynyt sinun "faneihisi" ja kirjoittelen yhdellä ja samalla nikillä, aina. Mitä nyt aluksi oli hieman haparointia.
        Nyt sinun pitää keksiä taas joku uusi juttu, jotta huomio siirtyisi pois Ricusta, Ausseista, Fotoshopeista, ajokorteista, ja kaikesta muusta sinun ihanaan elämääsi liittyen, etc. etc. etc...


    • kualen-nauruun

      Ei jumankauta, ukon valtavista korvista vasen taisi unohtua sushibaarin narikkaan. Aiemmassa kuvassa toinen hartia puuttui. Nyt se on ruuvattu paikoilleen mut korva on kadonnut.

      Ihka-aitoja kuvia ehhehheee!

      • IhmettelempäVaan

        no tosiaan sitä toista korvaa en minäkään huomaa.
        Ihmettelen myös sitä että, ettei is ja il ole julkaissut asiasta mitään, yleensähän ne julkaisee tuon mittakaavassa pienempiäkin uutisia kuin nyt vuoden tauon jälkeen ylkän saapuminen suomeen ja oleilu suomessa.
        Kommentoin myös samansuuntaisen kommentin aikaisempaan ketjuun, niin joku joka työskentelee koneella, todella nopeaan poistatti kommentin. Saas katsoa pysyykö tämä kommentti täällä. Pitäisikö antaa vinkki ky lehtiin, että julkkiksen miesystävä on saapunut ja kuvia on istassa, eikun instan tekstiä lainaille pikku- uutinen molempien lehtien viihdeosioon.


    • TotuusIlmiii

      IP lehdet ei enää julkaise Kelan mt-ongelmaisen satuja tai feikkikuvia... päivän selvää mistä on kyse. Ricu ja Debs laittaa kaikki viestit Jaskalle jotta tämä tajuaisi mihin lokaan veti Testerin perheen mutta mustiainen se vaan valehtelee..

    • Pieleenmeni

      Ricun "vierailusta" ei jäänyt muistoksi kuin kaksi ylivalotettua ja pilalle mennyttä ryhmäkuvaa? No voijee ja hahhahaaa! Huono homma niinkin rutinoituneelta joka paikan kuvaajalta ku Jassulta. Huoh.

    • help-help

      Voivoi tyhmää Mäntylän tyttöä. Saatoit taas outoon valoon niin itsesi kuin äitisikin. Keksit tarinoita rakkauspakkauksestasi ja laitat "todisteeksi" selkeästi manipuloidut kuvat. Äiti koettaa hymyillä noissa kuvissa, mutta ilo loistaa poissaolollaan. Nuoremmalla Mäntylällä on hullun kiilto silmissä. Jos kuvia ei ole käsitelty, minne jäi Richard Testerin toinen korva? Miksi Testerin aluspaidan kauluksen jäänteet ovat takertuneet miehen aataminomenaan? Jos mies oli Oulussa, miksi et laita aitoja kuvia? Miksi kukaan ei nähnyt Testeriä?

      Eikö kukaan läheinen älyä pysäyttää tätä hulluutta? Anyone?

    • noloanolompaa

      Eikö Jassua vieläkään hävetä????? Onko tuollaisten kuvien julkaiseminen laillista, jos tuo ukko ei tiedä asiasta mitään???

      • sakotusta

        Sun on nyt pika pikaa tehtävä rikosilmoitus. Onko niistä LASUISTA ollut seurauksia?


      • help-help

        Ennen rikosilmoitusta kerro sinä, että minne jäi Richard Testerin vasen korva Oulun reissulla? Ja takin kaulus ja hartia?
        Miksi aluspaidan riekaleet olivat syöpyneet kaulan iholle?


      • josniitäon
        help-help kirjoitti:

        Ennen rikosilmoitusta kerro sinä, että minne jäi Richard Testerin vasen korva Oulun reissulla? Ja takin kaulus ja hartia?
        Miksi aluspaidan riekaleet olivat syöpyneet kaulan iholle?

        Mitäpä jos yrittäisit ihan itse käyttää hoksottimiasi.


      • help-help
        josniitäon kirjoitti:

        Mitäpä jos yrittäisit ihan itse käyttää hoksottimiasi.

        Ai niin, manipuloitu kuva, ehhehhee!


      • PappaKärppä
        sakotusta kirjoitti:

        Sun on nyt pika pikaa tehtävä rikosilmoitus. Onko niistä LASUISTA ollut seurauksia?

        Jaska, älä puutu ja yritä taas siirtää huomiota pois noista feikkikuvista. Jutellaan siitä Lasusta sit myöhemmin. Korkki kiinni, ota lääkkeesi, ja anna aikuisten keskustella rauhassa.


    • KevättäKohtiMennään

      Miksi vanhemman naisen etuhiuksissa on tumma varjo? Vai onko se se puuttuva olkapää?

    • KarseeUkko

      Onko toi Jassun suuri rakkaus joku romuliikkeen toimari? Ulkoisesta habituksesta päätellen muistuttaa lähinnä rantojen erkkejä. Se edellinen lihava ja hampaaton vanha ukko kultaketjuineen ja rikkinäisine lippiksineen oli kans karsee. Täytyy sanoo et kolmekymppiseksi naiseksi Jassulla on vähintäänkin outo miesmaku. Vanhoja, kulahtaneita, ylipainoisia luusereita.

      • oliskivatietää

        Minkähän takia Jassu ei letkua huoli?


      • OlisKivaTietää
        oliskivatietää kirjoitti:

        Minkähän takia Jassu ei letkua huoli?

        Minkähän takia Letku ei Jaskaa huoli? Oisko syynä junttius/kouluttamattomuus, työttömyys, vinttielämä, Kela/Mt-asiat, riipputissit, syylä otsalla, koukkunokka, isot hartiat? Ei kelpaa Letkuille eikä vanhoille ukoille vaikka Jaska maksaisi ei Letku tai muut huoli:D


      • PappaKärppä
        oliskivatietää kirjoitti:

        Minkähän takia Jassu ei letkua huoli?

        Jaska, täällä yritetään kommentoida viimeistä aivopieruasi ja feikkikuvia ja te kaksi, Moppi ja Lokki, muistelette miksei se Letku huolinut Patalaiskaa vinttiloista. Miettikää miksei tuo Loinen kelpaa normaalille miehelle, mutta Moppihan voi avata siitä taas uuden ketjun.


    • Jassua.pakoon

      Jassun miehet on kaikki vanhoja ja jassu saa leikkiä daddyn pikkuprinsessaa. Tai sai, nythän jassukin on jo keski-ikäinen nainen eikä vanhatkaan miehet kohtele sitä enää pikkutyttönä. Voi, jassu jassu, oikuttelujen ja kiukuttelujen aika on jo ohi, nyt joudut yrittään pitää kynsin hampain kiinni ukosta kuin ukosta, vaikka karkuun ne tahtoo sulta sittenkin päästä.

      • jassunriku

        Eipä tuossa näy mitään "kynsin hampain" kiinni pitämistä, kun mies tulee Ausseista asti hänen luokseen.


      • lomallelomalta

        Kävi työmatkansa yhteydessä rykäsemässä vanhaa hoitoaan, lähi maassa kun oli... Millä fyrkalla Jassi muuten aikoo olla ja elää, saati lentää Ausseihin? Helgan ISS liksalla vai toimeentulotuellaan?


      • faktathaltuun
        jassunriku kirjoitti:

        Eipä tuossa näy mitään "kynsin hampain" kiinni pitämistä, kun mies tulee Ausseista asti hänen luokseen.

        RIkupapsu ei ole suomessa käynyt sitten viime kevät-kesän. Kuvat on täällä kiistatta todettu surkeiksi manipulaatioksi tod näk by turun thöttöröö, koska jasso ei osaa edes tietokonetta itse käynnistää.


      • nunninnannin
        lomallelomalta kirjoitti:

        Kävi työmatkansa yhteydessä rykäsemässä vanhaa hoitoaan, lähi maassa kun oli... Millä fyrkalla Jassi muuten aikoo olla ja elää, saati lentää Ausseihin? Helgan ISS liksalla vai toimeentulotuellaan?

        tuota fyrkka juttua kandee, jos noin kovasti kiinnostaa, kysyä Jasminilta itseltään, ottaen tietty huomioon, että sehän samperi soikoon VALEHTELEE, elikkäs muokkaa totuutta. Oikeasti, ei kai se kenellekään kuulu. Katkerana vaan viniset joutavia.


      • Rikuhäippäsjo
        jassunriku kirjoitti:

        Eipä tuossa näy mitään "kynsin hampain" kiinni pitämistä, kun mies tulee Ausseista asti hänen luokseen.

        Kynsin hampain pitää kiinni romanssista jota ei oikeasti ole olemassakaan. Ei vaan voi taaskaan myöntää itselleen että kusi tänkin homman. Riku jätti akan jo viime keväänä eikä suinkaan juokse Oulussa vanhan panonsa luona! Nähtävästi Jassu pystyy joitakuita vielä vedättään.


      • help-help
        jassunriku kirjoitti:

        Eipä tuossa näy mitään "kynsin hampain" kiinni pitämistä, kun mies tulee Ausseista asti hänen luokseen.

        Richard ei ole käynyt Suomessa. Tyhmä Mäntylän tyttö vedättää harvoja tukijoitaan ja eniten itseään.

        Kuvat on kiistatta todistettu feikeiksi.Eikö ämmä itse ymmärrä, minkälaisen kuvan antaa itsestään? Kahjo jo aiemmin, nyt ihan seonnut.

        IS ja IL ovat armollisesti jättäneet jo kommentoimatta, joku raja iltpäivälehdilläkin on. Eihän ne Jumalan morsian Tuksustakaan enää kirjoita. Liian hullua hommaa.

        Mutta kuten Tuksullakin, niin Mäntylöillä myös äiti tukee täysillä tyttärensä sekoilua. Miksi?


      • KaksMorsmaikkuu
        help-help kirjoitti:

        Richard ei ole käynyt Suomessa. Tyhmä Mäntylän tyttö vedättää harvoja tukijoitaan ja eniten itseään.

        Kuvat on kiistatta todistettu feikeiksi.Eikö ämmä itse ymmärrä, minkälaisen kuvan antaa itsestään? Kahjo jo aiemmin, nyt ihan seonnut.

        IS ja IL ovat armollisesti jättäneet jo kommentoimatta, joku raja iltpäivälehdilläkin on. Eihän ne Jumalan morsian Tuksustakaan enää kirjoita. Liian hullua hommaa.

        Mutta kuten Tuksullakin, niin Mäntylöillä myös äiti tukee täysillä tyttärensä sekoilua. Miksi?

        Hehehhee! Siinäpä kaksi morsianta, toinen Jumalan ja toinen aussi-Richardin. No, kuten monesti jo todettu, Jassussa ja Jossussa on pelottavan paljon samaa.


      • vtunidiootit
        faktathaltuun kirjoitti:

        RIkupapsu ei ole suomessa käynyt sitten viime kevät-kesän. Kuvat on täällä kiistatta todettu surkeiksi manipulaatioksi tod näk by turun thöttöröö, koska jasso ei osaa edes tietokonetta itse käynnistää.

        Kiistatta todistettu muokatuksi TÄÄLLÄ :D Tämä keskusteluhan onkin oikein totuuden lähde. Nauran. Huutonaurua. Älkää nyt oikeasti uskoko mitä täällä kerrotaan.


      • kjgtg

        Mites sun miesasiat? Ootko saanu kiikkin jonkun lapasen, joka katselee noin katkeraa ja ilkeää akkaa?


      • Näkökyky
        vtunidiootit kirjoitti:

        Kiistatta todistettu muokatuksi TÄÄLLÄ :D Tämä keskusteluhan onkin oikein totuuden lähde. Nauran. Huutonaurua. Älkää nyt oikeasti uskoko mitä täällä kerrotaan.

        Ei ole uskon asia.
        Huomaa muokatuksi jos on silmät päässä.
        Kaikille ei feikki mene aidosta.


      • PappaKärppä
        jassunriku kirjoitti:

        Eipä tuossa näy mitään "kynsin hampain" kiinni pitämistä, kun mies tulee Ausseista asti hänen luokseen.

        Jassu, se tuli Ausseista ainoastaan sinun mielikuvituksessa!


      • PappaKärppä
        vtunidiootit kirjoitti:

        Kiistatta todistettu muokatuksi TÄÄLLÄ :D Tämä keskusteluhan onkin oikein totuuden lähde. Nauran. Huutonaurua. Älkää nyt oikeasti uskoko mitä täällä kerrotaan.

        Jassu, älä tukehdu nauruusi. Meille ei jää muuta kommentoitavaa kuin nuo feikkikuvasi. Korkki kiinni ja ota happea.
        Feikkaa vaikka sitä kylpyammekuvaa.


    • PysyyOulussa

      Mitäs Jassu rahalla, mieshän on perheenpää jonka velvollisuus on tietty elättää ja ruokkii Jassu, mut kantsiiko Helkaa vaihtaa johonki mieheen joka kohta taas potkaisee Oulun goljatin kodistaan ulos? Helkan kanssahan sellasta pelkoo ei ole.

      • onniyksilläkesäkaikilla

        Niinpä niitä kotiäitejä on valtion ja jotkut miestenkin elätteinä tuhansia. Ei niitäkään itsensä elättäminen huoleta.


      • Jdjdjdjfj
        onniyksilläkesäkaikilla kirjoitti:

        Niinpä niitä kotiäitejä on valtion ja jotkut miestenkin elätteinä tuhansia. Ei niitäkään itsensä elättäminen huoleta.

        Hehehee! Onko lapseton Jasmin muka joku kotiÄITI? Never. Ei Riku eikä kukaan muukaan mies rupee sitä mahoo lätjäkettä ruokkiin. Kantsii pysyy vaan äitin helmoissa.


      • tyhmä-tyttö
        onniyksilläkesäkaikilla kirjoitti:

        Niinpä niitä kotiäitejä on valtion ja jotkut miestenkin elätteinä tuhansia. Ei niitäkään itsensä elättäminen huoleta.

        En tunne yhtään elätti-kotiäitiä. Äitiysrahakauden jälkeen suurin osa palaa töihinsä. Vain varakkaimmilla on nykyään mahd. jäädä hoitamaan lasta pidemmäksi aikaa kotiin.

        Mutta kouluttautumisesta tai työnteosta sinä mäntylä et tietenkään tiedä mitään.

        Etkä lapsettomana lapsiperheiden asioistakaan. Tai itse asiassa, et juuri mistään mitään.


      • NVXNCI

        Nykäs Mattia lainaten: se on fifty-sixty.


    • joukkooo

      Onpa paljon olettamuksia ja keksittyjä asioita näissä keskusteluissa. Ihmeellistä miten teitä oikeasti kiinnostaa sellaisen ihmisen elämä, jota pidätte säälittävänä, tyhmänä, valehtelijana yms...

      • nonon2121

        Ja kohta puoliin sinutkin leimataan Jassuksi tai Heklaksi tai molemmiksi, kato kun Patalantien naisilla on jakautunut persoona;).


      • Eyeyeye
        nonon2121 kirjoitti:

        Ja kohta puoliin sinutkin leimataan Jassuksi tai Heklaksi tai molemmiksi, kato kun Patalantien naisilla on jakautunut persoona;).

        Johan siitä perhettään vaivaavasta mt-ongelmasta on Jassu kirjoittanut blogiinsa...


      • PappaKärppä

        Jassu, mistäs tiedät?


      • PappaKärppä
        nonon2121 kirjoitti:

        Ja kohta puoliin sinutkin leimataan Jassuksi tai Heklaksi tai molemmiksi, kato kun Patalantien naisilla on jakautunut persoona;).

        Sehän olikin Jassu, kuten sinäkin. Ja tiesit senkin että teillä Patalaiskantien akoilla on tosiaan jakautunut persoona. Onkohan Mopillakin mielikuvituspoikaystävä?


    • vtunidiootit

      Onhan se aika jännä, että mikään lehti ei ole tarttunut tähän suureen huijausuutiseen. Päivittäin saa lukea uutisia kuinka julkkikset muokkaa kuviaan. Olishan tää nyt suuri uutinen, kun Jassu on teidän mukaan muokannut koko elämänsä. Nyt laittakaas vinkkiä Seiskaan, Hymyyn ja mitä näitä nyt on. Sais isot otsikot aikaiseksi :D

      • tuksu.kakkonen

        Mäntylälle on käynyt kuten tuksulle: liian pipipää edes iltapäivälehtien otsikoihin.

        Kyllä korvan katoaminen ja paidan riekaleen "unohtuminen" kaulalle on huomattu.

        Miksi sinä muuten noin hermostut mäntylän epäonnistuneesta kuvanmuokkauksesta?
        Onneksi väärennöstä ei pysty myymään aitona ihan kaikille.


    • TuplaPetturisuhde

      Odotan sitä hetkeä kun Jasu oppii taas että aussimies on ihan paska. Jasuhan on kuvaillut Riksaa itsensä kopioksi. Kaksi Jasua yhdessä. Mahtaa olla "ihana" ja "rehellinen" suhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe