Yllättävä käänne

Siis ei voi olla totta??? Tänä juttelin salilla yhen naisen kanssa ja hän sanoi suoraan että on ihastunut sinun (mies)... Sanoi sun sukunimen, silloin olin kuin puulla päähän saanut... Mä en nyt tiedä mitä pitäis tehää, kun alan miettimä ja katsoma asia sillä silmällä siis kaiken järjen mukana valitset varmaan hänet...

Hän on minusta tasapainonen, minä taas pikkuisen sekopää
Hän taas kypsä nainen, minä taas hieman riiviö
Hänen silmissä loistaa tähti, minun silmissä taas ukkosmyrsky...
ei epäillystä...
1=0, hän voitti joka tapauksessa, kannataks minun sitten jatkaa ikävöinttiä =(

9

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos he ovat jo yhdessä, niin älä sure. Kyllä sinullekin joku löytyy.
      (Minusta asia riippuu myös aika paljon tästä miehestä eli siitä, kummasta teistä hän on kiinnostunut.)

Kun en tunne teitä enkä tilannettanne tarkemmin, en osaa sanoa enempää.

• EiJeesuus

Voi pyhä yksinkertaisuus!

Muhun on ihastunut 7 henkilöä tällä hetkellä. Kaikki sen sanoneet mut se ei vaikuta et ne on ihastunut muhun vaan se kehen mä. Se ratkaisee joten mitä opit tästä?

• Voi pyhä kaksinkertaisuus!
        Sä oot kun lumikki ja 7 kiimasta kääpiötä jonossa =) vitsi-vitsi...

Toivo kuolee viimeisenä ja sinusta oppisin sen että ne kääpiöt on sulla kohta oven takana...

• EiJeesuus

Sadut on turhan vanhoillisia ja miehet nykypäivänä laiskoja. Ne "kääpiöt " whatsappaa mulle.

• Joo teen sitä heti, kerro mihin whatsappaan sen, pitäis ensiksi olla joku numero =)

• Elämä.on.sen.arvoinen

Vitsi vai vitsaus? Kerro kumpi!

• ergegWQE

game is on. nyt vaan ilmoittaudut peliin ennen kuin se loppuu.

• Pointti on se että EI mies tietää minun ihastumisesta mitään ja arvan että myös toinen nainen on minun kanssa samalla viivalla, elikkä molemmat tykkää mutta mies ei tietää siitä mitään.
        Ja tää vielää kun mies on lähinnä "asiakkaiden" kanssa tekemässä yhteistyötä ja 100% varma että paljot asiakkaat tykkäävät-ihastuvat häneen, silloin hän valitse itse eikä toisipäin..
        Sabotaaz ja manipuleerimine ei ole minun varten, siihen en suostu
        =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2064
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1627
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1272
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      982
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      789
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      780
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      735
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe