Mä oon siis nuori joka asuu vielä äitini ja isäni kanssa. Iskä on aika rento mutta joskus hänellä palaa hermot niinkuin varmaan aika monellakin muulla. Mutta sitten äitini...... Äiti on niin tiukka ja mä en välillä ymmärrä sitä tai oikeastaan koskaan. Ja joo nyt tänne tullaan sanoo "Teinit on tollasii" mut mä en oo teini. Esim ku mä olin lähös kavereitten kanssa Isoon Omenaan hän väitti minua pieneksi mutta sen jälkeen sanoi että olen niin iso jo että ymmärrän. Siis häääh? Voiks joku selittää mule mitä se tarkottaa?
Äiti on liian tiukka!
naksuthegamer
4
226
Vastaukset
Fyysisesti vai psyykkisesti tiukka?
- eräs.seksitauti
Hemmetin häiritsevä otsikko.
"hän väitti minua pieneksi mutta sen jälkeen sanoi että olen niin iso jo että ymmärrän. Siis häääh? Voiks joku selittää mule mitä se tarkottaa?"
Tällä äitisi tarkoittaa että mieleltäsi sekä iältäsi olet pieni, mutta ulkoisesti kokoa löytyy runsaasti.- häääh
Kaikki on suhteellista, eli riippuu siitä mihin verrataan ja missä tarkoituksessa. Jos nuori haluaa jotakin ja sanoo äidille, että kaikilla muilla on sellainen. Siis häääh? Voiks joku selittää mule mitä se tarkottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779