Joka tekee miehen töitä eikä ensisijaisena ole mielessä äidin helmoihin pakeneminen. Haluan miehen, jolle meidän koti on koti. Eli se 5-10v vanhempi mies voisi olla hyvä...
Haluan miehen...
10
369
Vastaukset
- kaipaansellaistaelämää
Ihan samalla tavalla ajattelen.
- Eitytölle
Ja minä haluan naisen joka on tuon verran nuorempi mutta kuitenkin 30set jo viettänyt. Ei ole siinä iässä enää nuoruudenhulluutta ja kumppania jaksaa katella.
- haluannaisenjoka
Joka tekee naisen töitä eikä ensisijaisena ole mielessä isin helmoihin pakeneminen. Haluan naisen, jolle meidän koti on koti. Eli se 5-10v vanhempi nainen voisi olla hyvä...
- Tiedäntämän
Keski- ikäinen mies haluaa noin 10v nuoremman yleensä. Kokemuksesta
- vanavene
Haluan kumppanin, joka on läsnä. Mun puolesta hän saa vaikka maata sohvalla töiden jälkeen koko illan, enkä odota että hän tekee tytön tai pojan hommia.
- gondolieeri
- Miehentoiveolistämä
Haluan naisihmisen, joka on kanssani tasavertainen kaikessa. Käymme töissä ja huolehdimme toinen toisistamme. Huolehdimme myös kodistamme. Emme vaadi mitään, mitä toinen ei voi kohtuudella toteuttaa. Harrastamme seksiä ja suurella intohimolla. Kuljemme retkillä luonnossa. Käymme konserteissa ja tansseissa. Ajelemme autolla pitkin Scandinaviaa ja ihailemme maisemia. Syömme aina hyvin. Liikumme yhdessä. Annamme aikaa toisillemme, emmekä tee sitä pakosta, vaan rakkaudesta.
- Ei_pojalle
Onko vaikea löytää tasavertainen, mielestäsi?
- Tahvo52
Minä haluan naisen..........en muuten haluakkaan, ihan hyvä olla näin. Tehdä mitä lystää, silloin kuin lystää ja mitä parasta...jättää tekemättä silloin kuin lystää.
Toisaalta, minä olen jo mitä palstalla kutsutaan "kurpaksi" ja onneksi olen, ei tarvitse jatkuvasti hötkyillä asioiden takia. En ole eläissäni seurustellut itseäni edes 3 vuotta vanhemman miehen kanssa, joskaan en nuoremmankaan. Mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Luulenpa, että tuo aloittajan mainitsema "äidin-helmoihin-pakeneminen", negatiivisessa mielessä on enemmän luonne- kuin ikäkysymys.
Toisaalta en näe mitään pahaa siitä, jos aikuinen ihminen etsii henkistä tukea vanhemmistaan, joihin hänellä on hyvät välit. (Eivätkö läheiset ole juuri sitä varten, puolin jos toisinkin.)
T: Éi ap. eli aloituksia tekemätön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584