Mua ahistaa ja mulla on vaa nii vitun paha olla täl hetkel. Ketää ei kiinnosta mun asiat eikä kukaa tykkää musta sellasena ku oon
Vastaukset 4
Deal with it.
No mee vittu nukkumaan.
- eräs.seksitauti
Niin elämässä yleensä tapahtuu.
- joksteri
Miltä tuntuu tällä hetkellä? Onko yhtään olo helpottanut? Ehdotan että käyt ulkona
kävelyllä pari tuntia ennen nukkumaan käyntiä. Semmoinen tunnin kävely vaikka
metsässä, jos mahdollista, niin rauhoittaa oloa. Sä kirjoitat, ettet enää tiedä mitä
tehdä. Onko asiat elämässäsi jotenkin solmussa? No sen voin kokemuksesta sanoa
et aina on toivoa paremmasta, vaikka tuntuisi kuinka pahalta. Ja usein itselle on
käynyt, kun tuntuu kovasti ahdistavalta niin tapahtuu jotain joka laukaisee tilanteen,
se voi olla toinen ihminen tai jokin yllättävä tapahtuma ym. Jos on voimia ja rohkeutta
niin olisi hyvä myös lähteä välillä ihmisten ilmoille liikenteeseen, vaikka tuntuisi
vaikealta ja ettei ole ystäviä. Itse olen ollut kokopäivän sisällä ja on pitänyt lähteä
ulos, mutta nyt se on tehtävä eli lähden ulos.
Toivon sulle et tuntuu paremmalta ja on muutenkin parempi ilta kuin eilen.
Olis kiva kirjoitella enemmän kanssasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451