Kuvaileppa nainen itseäs

ominaisuuksia

mitä siellä ruudun toisella puolen olis tarjolla..

28

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnOleHymyillytKuukausiin

Väsynyt (henkisesti ja fyysisesti), huonoihoinen, ihmisiin luottamaan kykenemätön ja ihmisisiin ja elämään pettynyt nuori nainen. Näytän epämuodostuneelta hirviöltä. En tarjoa itseäni kellekään, työnnän pois. Kelpaako? Sitä minäkin.

• ominaisuuksia

Juu, selvä

• nainenomanlainen

Toisinaan ihan ihana ja toisinaan ihan sietämätön ;)

No ei vaan tämmönen huono itsetuntoinen, ujo ja arka rumilus, hyvin herkkä ja rauhallinen mutta toisinaan myöskin aavistuksen villiksi heittäytyvä ja huumorintajuakin löytyy ;) Hyviin puoliin kuuluu myöskin se että olen hyvin empaattinen ja luotettava.

• ominaisuuksia

melko epäselvältä vaikuttaa

• toivottavastiomasilöytyy
        ominaisuuksia kirjoitti:

melko epäselvältä vaikuttaa

No et ilmeisesti sitten ole mun tuttuja jos ei yhtään tutulta kuulostanut.
        Ja kyllä huono itsetuntoinenkin voi jotain hyvääkin itsessään nähdä, ei ne sulje toisiaan pois. Ehkä viimeaikoina hieman oppinut niitäkin asioita poimaan kaikkien huonojen ominaisuuksen joukosta.

• ominaisuuksia
        toivottavastiomasilöytyy kirjoitti:

No et ilmeisesti sitten ole mun tuttuja jos ei yhtään tutulta kuulostanut.
        Ja kyllä huono itsetuntoinenkin voi jotain hyvääkin itsessään nähdä, ei ne sulje toisiaan pois. Ehkä viimeaikoina hieman oppinut niitäkin asioita poimaan kaikkien huonojen ominaisuuksen joukosta.

Oli hyviä ominaisuuksia, mutta kokonaisuus hajanainen, rönsyilevä ja hiukan kupliva. Itselle vähän vieras, mut ei sillä ole väliä

• vastaathanitsekin

Minkäslainen mies kysyjä itse mahtaa olla? :)

• ominaisuuksia

Mukava heppu, osaan kyl pönöttääkin. Ja kivakin

• kiinnostaatietää
        ominaisuuksia kirjoitti:

Mukava heppu, osaan kyl pönöttääkin. Ja kivakin

jotain mikä kertoo enemmän? ikä, ulkonäkö?

• ominaisuuksia
        kiinnostaatietää kirjoitti:

jotain mikä kertoo enemmän? ikä, ulkonäkö?

n. 180/80, keskikokoinen nenä ja vielä on jotain tukkaa jäljellä

• Eiolemitäänsellaista

Ei ole mitään kuvailtavaa.

• ominaisuuksia

näkymätön nainenko?

• Eiolemitäänsellaista

No vaikka niin jos haluat sen noin kuvailla, et sä muutenkaan täällä näe ketään.

• ominaisuuksia
        Eiolemitäänsellaista kirjoitti:

No vaikka niin jos haluat sen noin kuvailla, et sä muutenkaan täällä näe ketään.

jos kuvailet niin voin hahmottaa

• Eiolemitäänsellaista

Niin jotta voit sitten kuvitella kaikenlaista ja luulla kaikenlaista,asiahan on se että itse olen sen verran järjellinen että en kuvaile mitään varsinkaan täällä. Koska olet täysin tuntematon kirjoittaja ja mitä oikeasti hyödyt kyselemällä täällä minkänäköinen joku on? Onko tämä sulle pelkkää hupia ja iloa tuottavaa,ehkä voi olla. Mutta mä en enää täällä jatkossa vietä aikaani yhtään sekunttia,jos täällä on joskus piipahtanut niin aina saa lukea samaa ja nähdä samaa,osa kirjoittajista kuvittelee joko ihan oikeasti tai ajankuluksi että se kaivattu kirjoittelisi täällä ummet ja lammet,hyvää tai pahaa tai olisi täällä. Kysytkö kaikilta naisilta vai onko sulla joku nainen jolta pitäisi saada vastaus? Jos on tuo jälkimmäinen niin et vaikuta siltä että tosissasi olet haluamassa yhteyttä sen naisen kanssa. Kaikin mokomin,jokainen tallaa tyylillään mutta se on ihan varmaa että tuolla tyylillä et sitä naista saa lähellesi jos sulla sellainen tietty on päämääränä. Ihan vaan anonyyminä kirjoittajana sanon ja kukaan ei ole itsestäänselvyys,oli sitten kyse kenestä ihmisestä tahansa. Nyt on ainakin jatkossa yksi kirjoittaja vähemmän täällä mutta ainahan tulee lisää uusia joten se ei liikuta täällä ketään. Ei tätä samaa sontaa jaksa edes tätä vähääkään. Oikein mukavaa yötä ja toivottavasti löydät täältä haluamasi.

• elluhalloyb

mä vai...
      mä iloinen ..posiitiivinen...nauran paljon..muuten äkki jyrkkä...

• ominaisuuksia

Kovaääninen nauraja joka suuttuu helposti?

• elluhalloyb

Nou nou..
        Jos tarkoitat mua...
        Aikas hiljainen...mut oon iloinen.....(*_*)
        En riidan haluinen...

• Mitäpä sitä täällä turhaa kuvailemaan, ja tunnistetietoja lisää latelemaan.
      Arvasin, että ellen vastaa meikkivoidetta koskevaan jonninjoutavaan keskusteluun, alkaa ahkera kannun valanta huonosta ihosta.
      (Ei minulla ole huonoa ihoa tai aknen jättämiä arpia kasvoissani. Käytän kosteuttavaa meikkivoidetta kosteuttaakseni ihoani, ja PEITTÄMÄÄN SEN KALPEUTTA.)

• ominaisuuksia

Taidat olla ainakin aika nopea

• Rakastunut_häneen
        ominaisuuksia kirjoitti:

Taidat olla ainakin aika nopea

Ja kopioja. matkii kiihkossa yhtä kirjoittajaa

• hihhiihhhiihhhiii-hoohoo

Kuvaile sä vaan kuvailutarpeitas.
      Kuvaileppa on kuule junttimaisen luuserin tapa ilmaista asioita.
      Miksi kukaan sulle mitään kuvailisi?
      Onks sul todellisuus karannu ja tilalle on tullu joku huvittava olemus :D
      Suksi kuuseen hönö!

• ominaisuuksia

Oot siis miehiin pettynyt nyrpeänaamainen neiti, joka osallistuu jokaiseen keskusteluun vittumaisen ivallisesti

• StPauliaReepenbhan

En ole tarjoilu mielellä liikkeellä, mutta mitähän vastaisin. No kiihdyn sekunneissa ja sammun kesken ajon eli huono valinta.Tarvin huoltoa tuon tuosta.
      Kukaan miespuolinen ei vittuile minulle irlissä kiltin ulkonäköni vuoksi, sinä voisit sen nyt tehdä ;) Herätän suojeluvaistot useissa miehissä. Näytän kuulemma naiselliselta, mutta en ole sisäistänyt tuota tähään ikään mennessä. En ole oikein tietoinen ulkonäöstäni. Saatan olla välillä ronski. Olen kova rakastamaan monia asioita. Nautin luonnosta suunnattomasti. Tykkään hoitaa ihmisiä ja tykkään läheisyydestä myös. Olen hyyssääjä viheliäisyyteen asti. Kysyn kymmenen kertaa etkö halua lisää kakkua? Olen myös ärsyttävä, vittumainen pilkun viilaaja, jos minulle tärkeitä asioita väheksytään. Enkä tykkää kiroilusta. Sattuneesta syystä huutaminen ja karjuminen pelottaa minua ja menen kipsiin. Tulkitsen herkästi ihmisten ilmeitä ja asentoja, sekä mielenliikkeitä. Olen aina aistit levällään. Seurailen ja havainnoin asioita, sekä tilanteita.
      Oikeellisuudentajuni on joskus rasittavan yksityiskohtaisuuksiin menevä. Olen usein kriittinen itseäni kohtaan ja vaadin toisinaan itseltäni liikaa.
      Vaadin omaa tilaa. Tykkään läheisyydestä, mutta toisaalta ahdistaa jatkuva kiinni oleminen ja yhdessä tekeminen.
      Aaa, yks juttu vielä...omaan lehmän hermot ja ehkä ulkonäkökin on sinne päin, siis lypsykarjaa tarkoitan :D
      Nyt kaveri hyvät yöt :)

• Kengäntallaaja

Tavallinen.

• Luonnehdinta

Olen aika kriittinen ja viihdyn hyvin harvojen ihmisten kanssa. Tämä ei näy ulospäin kovinkaan hyvin ja osa ihmisistä luokitteleekin minut omalla tavallaan. Ajoittain sitten availen sanaista arkkuani ja silloin kieli on suhteellisen kärkevää ja teräväistä.

• eitreffipalsta

En ole tarjolla. Joten en kuvaile.

• Ynyyyynnyn

Tympeitä tuppisuita ;D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56