Tuleeko minustakin nyt sitten kehari, kun Asperger-diagnoosi poistuu tautiluokituksesta? Siis voi helvetti, jos tulee!
Tuleeko minustakin kehari?
6
179
Vastaukset
- Tietenkinolet
Ei tule, vaan olet aina ollut, mutta haittaako se?
Eihän se muuta mitään. Ei se estä sinua esim. opiskelemasta. Päinvastoin yhden asian miehenä/naisena pärjäät opiskeluissa loistavasti, tosin osaamisesi on suppea-alaista. Moniosaajaa sinusta ei tule. Tämän vuoksi työnsaanti on melko toivotonta, koska nykypäivänä pitää olla hyvä kaikessa, mitä tekee.- grfdsb
En muuten ole aina ollut, jos kerran Aspergeria ei ole luettu kehitysvammaksi.
- kehari
ei pelkoo. tää on jus paras Tiagnoosi oon totella tyytyväinen on arvokas tiagnoosi
- kysynvain
No ei tule. Miks muuten poistuu tautiluokituksesta? poistuuuko samassa myös adhd ja add?
- kysynvain
Tai siis,tiedän,että ne on neurologisia juttuja,onko asperger ollut muka joku tauti? en ole edes tiennyt? eikö adhd,add ja asperger kuulu samaan categoriaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984