Pakko ehkäisyä

uskojoettenolerobotti

Kun sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä, ja maanisen vaiheen aikana aktiivinen seksuaalielämä, onko tapana laittaa ehkäisykapseli? Onko tämä toimenpide vapaaehtoinen potilaan itsensä halusta, vai tehdäänkö se väkisin? Onko tällainen toimenpide holtittomaksi katsotulla henkilöllä rutiinia?

8

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkhgjgj

Enpä ole kuullut. En ole kaksisuuntainen, mutta muuten hemmetin hankala. Lääkäri tietää, että miehiä on useita. Ei ole edes kysynyt ehkäisystä.

Ei sinulle automaattisesti edunvalvojaakaan laiteta. Sekä pakkohoidon että edunvalvojan kriteerit ovat tiukat (jälkimmäinen minulla on, ensimmäiseen ei onnistuttu saamaan). Jos osaat huolehtia ehkäisystä, niin ei siihen kukaan puutu. Jos itse pelkäät ei-toivottuja raskauksia, niin mene ehkäisyneuvolaan ja selitä asia nyt, kun järki kulkee. Kapseleiden lisäksi on myös hormonikierukka. Kaikkein parasta tietysti olisi, että hallitsisi kondomin käytön.

Olet kai huomannut, että vaikka minkälaiset sekakäyttäjäkahjot tekevät lapsia. Kukaan ei sitä rajoita, vaikka tarvetta olisi.

Kai olet käynyt sukupuolitautitesteissä? Suosittelen.

• pelloselos

Kun sinulla on monia eri miehiä, nautitko seksistä? Naisella on tunne elämä enemmän mukana, niin voitko nauttia miehestä ilman tunnetta? Maniassa varmaankaan ei ole väliä tunteella. En sitt tiedä saako ne huippija koskaan? :D

• 8fetj

Annetut aineet kastroivat kohteen, joten ei tarvita muita toimenpiteitä.

• tinalisa

Joillakin naisilla haluttaa niin tosissaan ja lähes jatkuvasti syömästään lääkityksestä huolimatta. Ehkä tällainen on ottanut hormoonikapselin jotta ei tulisi raskaaksi. Sitä osaa sanoa houkutellaanko joku väkisten ottamaan, tuskimpa vain.

• kjjkjkjkjkkj

kierukka ollut jo vuosia...

• masakettu

Kuka tai ketkä teitä pylsii?

• Se_Seppo

Matti, Teppo ja Seppo

• Sorry1

Ei kyllä haluta. Ei haluttanut ennen eikä jälkeen diagnoosin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10712
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5435
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5002
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4182
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3972
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3843
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3668
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3343
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3239
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      68
      3095
    Aihe