Joo, ikkunat kilpailutettiin, kallein on 17200 euroa ja halvin 9500 euroa, samanlaiset ikkunat 3 lasia puu/alu, sälekaihtimet, 4kpl tuloilma, että johan on isot erot.
Tarjouskisa.
8
279
Vastaukset
- pentti_the_panomies
Laatu yleensä maksaa. Porschekin maksaa kaupassa enemmän kuin Skoda.
- lg183
Kuinka Inwidon valmistama ikkuna muuttuu Porscheksi kun Lämpölux sen myi kun vertaa Pihlan/Tiivin/Eskopuun myyminä?
Selvennykseksi että kyseessä sama ikkuna.
- Huohhhhu
Jos hinta olisi sama kyseessä olisi kartelli.
- lg183
Tästä ei saa kartellia tekemälläkään kun kyseessä sama yritys jolla on kolme eri brändiä.
- Enymmärräollenkaan
3 eri merkkiä, 3 eri organisaatiota, 3 eri tuotetta, 3 eri hintaa ja hinnoitteluperustetta ja tapaa toimia. Mikä tässä on epäselvää? Jos ei osaa vertailla, eikä viitsi ottaa asioista selvää niin mitä hyötyä on kysellä tarjouksia?
- Jahintaeroaon
Niin ne tulee porchet, audit, volkkarit, seatit ja skodatkin samasta konsernista...
- Jepjepjepjep1111
Härskeimmät tekevät kaupat ( miltei väkisin) yhdellä istumalla. Valitettavasti ja ovat useinmiten sitä yhtä uskontokuntaa! Ja katto hommissa näitä on lähes kaikki (luukuttajat (( ovelta ovelle)) ainakin). Kilpailuttakaa, luukuttajasta et kuule sen jälkeen, jos saat hänet ilman kauppaa ovesta ulos.
- normilahkolainen
Lämpölux... hartaita miehiä😂 ei voi enempää ihmistä k....taa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569