Rakastaminen on jotain niin
ihmeellistä,
ettei sitä voi aina edes sanoin kuvata...
Se on yhtä aikaa ihanaa ja kuitenkin tuskaakin täynnä...
Muta miksi siinä voi olla
tuskaa,kun se on rakkautta?
Ehkä siihen piiloutuu kuitenkin joku
pelon kummajainen,
että kaikki voisi joskus loppua!
Yrittää pitää kiinni liian lujaa,
että väsyy,ja sitten tulee pelko!
Mutta eläkäämme nyt vain tätä päivää,
ja ollaan onnellisia,
huominen tuo sitten kyllä ihan itsestään
ne murheet ,jos on tarkoitus!
Kirjoitelkaapa,miten teillä rakkaus,satuttaako se joskus?
joskus pelottaa
4
558
Vastaukset
- Anssu
On se ihme miten rakkaus koskee... Ollaan molemmat parikymppisiä. Mä rakastan mun poikaystävää yli kaiken. Suhteen alussa hänkin sanoi rakastavansa mua, mut se tais olla sitä alku huumaa. Nyt se ei enää pysty sanomaan mulle rakastavansa mua ja se satuttaa sitä kun se tietää että se satuttaa mua. Sillä on aina ollut kamala sitoutumiskammo ja oon sen ensimmäinen tyttöystävä josta se oikeasti välittää. Se haluaa yli kaiken olla mun kanssa parisuhteessa, muttei kykene rakastamaan, ei anna itselleen sitä mahdollisuutta. Tuntuu siltä että olisin yksin tässä parisuhteessa vaikka en tosiaan ole. Ja tuntuu pahalta kun toinen ei pysty rakastamaan. Välillä tuntuu että pitäis jättää se kun mua sattuu niin paljon se että rakastan sitä. Mut ei se ikinä haluais päästää musta irti. Kai sitä pitää vaan yrittää jaksaa, ehkä se vielä jonain päivänä avaa sydämensä mulle ja pystyy nauttimaan niin ihanasta asiasta kuin rakkaus on. Positiivisin mielin kohti tulevaisuutta :)
- ......
valitettavasti satuttaa.....ja hieno runo muuten.
Kuten sanoin rakkaus satuttaa varsinkin kun rakastaa
henkilöä joka ei välitä sinusta paskan vertaa. - alwaysss
Sen kuuluu tehdä niin.
- jr1980
Aina on sattunut lopussa, aina tulee sattumaan, aina on loppunut lyhyeen...
Rakkaus on kuin juurihoito, odotat että se tulee,
mutta lopuks hoito on pahempi kuin hoidon puute ja lääkäti hoitaa välillä muita.
paitsi että pahin kipu tulee jälkeenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa724143Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212331Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4482009Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651881Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931214- 1081186
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361135Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33967En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37854Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina174810