pinta että muita kasveja tampereelta.
OV kasveja
5
337
Vastaukset
- Vaari-o
kaikenlaista, on kantoon kiinnitettävää, miekkakasvia, lummetta, konnanputkea jne.jne mailaa mulle niin vastaan sitten kun taas siivoon akvaani parin viikon sisään !
Muutkin saa jos on tarvis, harvinaisemista (lue hitaammin kasvavista) OTAN NIMELLISEN MAKSUN! - Sushki
löytyis kasveja..
- juulia04
ole vastannut viestiin mutta kun kone on jumitellut ja käynyt nyt huollossa ja toimii taas.Kasveja otetaan vastaan yhä,erityisesti miekkakasvit kiinnostaa mutta ei vallisneriaa eikä jaavansammalta, niitä mulla on ihan tarpeeksi jo.
- juulia04
ole vastannut viestiin mutta kun kone on jumitellut ja käynyt nyt huollossa ja toimii taas.Kasveja otetaan vastaan yhä,erityisesti miekkakasvit kiinnostaa mutta ei vallisneriaa eikä jaavansammalta, niitä mulla on ihan tarpeeksi jo.
- Sushki
juulia04 kirjoitti:
kuule ne kasvit on valitettavasti jo myyty aikoja sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2365433Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574751Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk123589Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732840
- 652067
- 292001
- 901996