Teltantekijä

Pilikilletulossa

80-luvun puolivälin tienoilla ostin messuilla teltan suomussalmelaiselta naishenkilöltä, jonka nimen olen unohtanut, mutta oli oikein mukava rouva. Teltta kesti yli 30 vuotta ja haluaisin hommata uuden samanlaisen, alkaa saumalangat lahota. Onko jollain tietoa tästä teltantekijästä, möi myös sadeviitan, joka on siis edelleen ehjä, vähän nuotiolla kärähtänyt, mutta toimii.

7

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 89600

      Maisa ...elää ja voi hyvin.

      • Sauma100

        Torppako? No ilimankos saumat reppee


    • Saamaton65

      Minä herään joka aamu teltasta kunen pääse illalla kelloa vetämään.

    • Laatutyötäkaenuusta

      Itse laiton laavuteltan, oli naiskauppias Kuhmon torilla joskus 1980 alkuosa. Laitan erittäin kevyesti aseöljyä saumalankoihin joka vuosi ja hyvin pelaa vieläkin ja on kovassa käytössä. Liekö saman tekijän?

    • maisatuote

      Taisi olla yritys Maisa -tuote. Teki kaikkea vedenpitävästä maastokankaasta. Ei mikään Torppa! Itselläkin taitaa jotakin löytyä tämän yrityksen valmistamaa 80- luvulta.

    • 2322322

      Mahtanee olla eläkkeellä

      • Pilikilletulossa

        No terveisiä, jos joku tuntee. Hyvät oli retkivehkeet, joita teki. Ompelen itse saumat uusiksi :)
        terv aloittaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      703
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe