Mies, mistä nyt kiikastaa?

Enymmärränytyhtään

Luulin maanantaisen törmäämisemme perusteella, että välillämme on kaikki hyvin. Mutta tänään osoitit taas yhtäkkiä täysin päinvastaista. Miksi? Mitä nyt on tapahtunut tässä yhtäkkiä?

Kiva mennä tekemään keskittymistä vaativia juttuja, kun sekuntia ennen tulee taas isku vasten kasvoja. En ymmärrä muutenkaan yhtään mitään tästä kaikesta. Miksi tämä on tällaista vuoristorataa? Ja miksi tämä kaikki vaikuttaa elämään niin paljon?

Toivoisin, että voisimme puhua, kun välillämme on selvästi jotain puhumattomia asioita tms. Tai että saisin edes jonkun selvyyden tähän kaikkeen tai edes siihen, mitä nyt on tapahtunut, että suhtautumisesi minuun oli mitä oli. Haluaisin kysyä tätä ihan henkilökohtaisesti jotenkin muuta kautta, mutta en uskalla, etten tee siinäkin jotain virhettä tietämättäni.

Olen taas ihan pihalla kaikesta, enkä haluaisi, että välejämme hiertää joku asia, jota en edes tiedä.

23

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiJeesuus

      Miksi minua naurattaa tämä aloitus ?

      Ehkä siksi että: Tuohon vastauksen saat vain yhdellä tavalla ja se ei ole pitkä sepustus palstalle kysymyksin.

      Jos kerran ihan näet sitä niin nykäseppäs hihasta ja kysäse.

      Minua jos joku tyyppi jota näen päivittäin tai toisinaan ja ollaan tuttuja alkaa nyppiin, nappaan sitä kädestä tai vyötäisiltä kiinni. Pysäytän ja Käännän ympäri kysyen että onko jokin vialla.

      Näin toiminut monesti ja miehet on antanut palaa et mikä mättää ja ihan rauhallisessa hengessä yleensä.

      Täällä tuskin saat vastausta oikealta jollain kohdisteella MIES

      • Enymmärränytyhtään

        1. Eiköhän kyseinen ihminen arvaa tuosta, että viestini on hänelle, kun täällä kuitenkin pyörii. Jos ei tunnisteet riitä, niin kerrottakoon, että viestini oli M-kirjaimella alkavalle miehelle.

        2. Toivoisin, että voisimme jutella ihan oikeasti ja olen sitä yrittänyt. Mutta hän ei toistaiseksi ole osoittanut siihen halukkuutta, joten toivoisin, että edes tämän paikan avulla saisimme asioihin ja tilanteeseen jotain selvyyttä, ettei tarvitse taas päivä-/viikkotolkulla elää tässä epätietoisuudessa.


      • EiJeesuus

        Ei juurikaan. Tunnen itse pikaisesti laskien jo lähipiiristä 15 M-kirjaimella alkavaa miestä ja kaikilla samoja etunimiä vieläpä. Koska niillä samat etunimet ne kulkeekin miestyyliin sukunimillä kutsuen jotta erottaa kenestä puhutaan.

        Otapa nyt hyvä kädetön ihminen ote asiasta ja kysy suoraan.

        Arvaa miten miehet toimii jos mä näytän siltä että mua jokin vaivaa? Ne tulee tökkiin kylkeen, hilaa itsensä iholle kiinni istumaan ja olkapäällä/ kyljellään tönii et " heii mikä nyt on?"

        Jos vittuuntunut niin kysyy "mikä vittu sua nyt taas vaivaa"

        Näin ne hommat hoidetaan eikä palstoilla


      • Enymmärränytyhtään

        Ehdotuksesi on hyvä, ja mielelläni tuon toteuttaisinkin. Mutta se vaatii sen, että toinen on myös halukas vastaamaan ja keskustelemaan asiasta. Ikävä kyllä en voi yksinäni selvittää tätä asiaa.


      • EiJeesuus
        Enymmärränytyhtään kirjoitti:

        Ehdotuksesi on hyvä, ja mielelläni tuon toteuttaisinkin. Mutta se vaatii sen, että toinen on myös halukas vastaamaan ja keskustelemaan asiasta. Ikävä kyllä en voi yksinäni selvittää tätä asiaa.

        Sitten et selvitä. Palstoilla se ei selviä ainakaan. Itselläni on kaksi ihmistä menneisyydessä (naisia) jotka olivat liian ylpeitä selvittään riitaa. Minä tein oman osuuteni. Tulin vastaan, pahoittelin omia sanoja mut nämä olivat liian ylpeitä selvitämään asiaa.

        Toiseen 5 vuotta ollut täysin välit katki ja toiseen 8 vuotta

        Emme mene juhliin missä toisemme voitais nähdä, emme puhu sanaakaan toisillemme jne.

        Eli välit siis täysin tulehtuneet. Mut sille ei voi mitään. Jos toinen ei halua, se ei silloin halua. Anna olla rauhassa sitten


      • Enymmärränytyhtään
        EiJeesuus kirjoitti:

        Sitten et selvitä. Palstoilla se ei selviä ainakaan. Itselläni on kaksi ihmistä menneisyydessä (naisia) jotka olivat liian ylpeitä selvittään riitaa. Minä tein oman osuuteni. Tulin vastaan, pahoittelin omia sanoja mut nämä olivat liian ylpeitä selvitämään asiaa.

        Toiseen 5 vuotta ollut täysin välit katki ja toiseen 8 vuotta

        Emme mene juhliin missä toisemme voitais nähdä, emme puhu sanaakaan toisillemme jne.

        Eli välit siis täysin tulehtuneet. Mut sille ei voi mitään. Jos toinen ei halua, se ei silloin halua. Anna olla rauhassa sitten

        En tajua tuollaista yhtään. Eikö aikuiset ihmiset pysty keskustelemaan ja selvittämään asioita ihan järkevästi? Puhumalla moni asia varmasti selviäisi, jos kumpikin ymmärtäisi toista paremmin ja mahdolliset väärinkäsitykset ja -ymmärrykset saisi pois välistä.

        En tajua riitoja ja vihanpitoa yhtään, en ole riitelevä ihminen, enkä vain tajua enkä osaa sellaista yhtään.

        Etenkin, kun en edes tajua tässä sitä, mistä tässä edes on kyse. En tiedä, mikä se asia edes on, miksi hän käyttäytyi yhtäkkiä niin.


      • EiJeesuus
        Enymmärränytyhtään kirjoitti:

        En tajua tuollaista yhtään. Eikö aikuiset ihmiset pysty keskustelemaan ja selvittämään asioita ihan järkevästi? Puhumalla moni asia varmasti selviäisi, jos kumpikin ymmärtäisi toista paremmin ja mahdolliset väärinkäsitykset ja -ymmärrykset saisi pois välistä.

        En tajua riitoja ja vihanpitoa yhtään, en ole riitelevä ihminen, enkä vain tajua enkä osaa sellaista yhtään.

        Etenkin, kun en edes tajua tässä sitä, mistä tässä edes on kyse. En tiedä, mikä se asia edes on, miksi hän käyttäytyi yhtäkkiä niin.

        Siksi käsken kysyyn.

        Ettei vaan olisi omassa päässä oleva kuvitelma. Jos oli vain huono päivä ?

        Itse ainakin jos vihainen jollekin sen kyllä sanon selvin sanoin että mistä nyt kenkä puristaa ja miehistä kun kyse niin miehet nyt harvemmin pimittää mitään vaan menee yleensä suoraan asiaan ilman että edes tarttee asiaa kysyä.
        Joten jos epäselvää niin ehkä kuvittelet ?


      • Enymmärränytyhtään

        Tuskin, tämä epämääräisyys ja vuoristorata on jatkunut jo niin kauan.

        Eikä kaikki ihmiset toimi noin, että puhuisivat avoimesti asiat. Ajattelen myös niin, että olisi kivempi mieluummin puhua asiat ja ajatukset selkeiksi, kuin jatkuvasti arvuutella epätietoisena.

        Olen monta kertaa yrittänyt keskustella ihmisten kanssa asiat, jotka ovat jääneet vaivaamaan tms., ja yllättävän harvoin se on onnistunut.

        En ymmärrä, miksi asioista puhuminen on niin vaikeaa. Luulisi, että monet asiat ratkeaisivat ihan vaan sillä, että kuulee, mitä toinen onkaan ajatellut, kyseessä on saattanut olla pelkkä väärinkäsitys. Sen sijaan monet valitsevat mieluummin sen, että vuosia eletään loukkaantuneena, epätietoisina kaikesta.


    • Nokunhän

      Tykkäisi sinusta muuten, mutta sitten muistaa, kuinka tykkää minusta ja sen takia käyttäytyy päinvastaisesti.

    • Josnytolimulle

      Kiikastaa. Ei todellakaan kiikasta mistään. Voi ei, en kai vaikuttanut kylmältä. Helvetti ja olisin voinut raapustaa sullekin jotain ikkunaan. Niinkin simppeli asia tuli mieleen vasta autossa matkalla kotiin. Mä olen huono tässä. Jos huomenna olet siellä missä yleensä nähdään, tulen juttusille.

      • ööööööööh

        Raapustaa jotain ikkunaan?


      • sivustavaan

        Josnytolimulle: Empatiakyky 0


      • Josnytolimulle

        Ei nyt ihan niinkään ole. Tämä päivä upea puolillepäivin. Iltapäivällä tulikin puhelu että nyt on sitten ongelmia tiedossa. Voi paska! Oma moka sekin, sitä saa mitä tilaa...


      • sivustavaan
        Josnytolimulle kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään ole. Tämä päivä upea puolillepäivin. Iltapäivällä tulikin puhelu että nyt on sitten ongelmia tiedossa. Voi paska! Oma moka sekin, sitä saa mitä tilaa...

        Mikä aamustasi teki upean?

        Ja mitä tarkoittaa tuo "raapustaa sullekin jotain ikkunaan"?


      • Jessustyhmäköoot
        sivustavaan kirjoitti:

        Mikä aamustasi teki upean?

        Ja mitä tarkoittaa tuo "raapustaa sullekin jotain ikkunaan"?

        Seksi tietysti.


      • Enymmärränytyhtään
        Josnytolimulle kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään ole. Tämä päivä upea puolillepäivin. Iltapäivällä tulikin puhelu että nyt on sitten ongelmia tiedossa. Voi paska! Oma moka sekin, sitä saa mitä tilaa...

        En tiedä, kuka olet. Mutta kun nimenomaan vaikutti siltä, että minun näkemiseni oli se, joka hänen hyvän päivänsä ja ilonsa muutti. Niin kauan hymyilytti, kunnes hän näki minut. Ja käytös sen jälkeen osoitti ihan samaa.


      • Enymmärränytyhtään

        Muutenkin on tuntunut jo pitkään siltä, että olen kiva aina joskus kun sattuu huvittamaan, minusta saa jotain iloa tai jos on huono päivä. Mutta kun menee paremmin, niin viis minusta, oikein nautitaan, kun saa pamauttaa jotain vasten kasvojani.

        En jaksa olla sellainen ihminen, jota ihmiset voivat kohdella ihan miten vaan.


    • paremmatsilmälasit

      Ai hänkö se oli, mulla on varmaan näössä jotain vikaa, koska en tunnista ystävää ihmisvilinässä.

    • Enymmärränytyhtään

      Surullista vaan, että kuukaudet kuluu, eikä mitään selvyyttä tähän saa.

      Ainakin minua kaikki painaa sen verran paljon, että olisi mukava selvittää asiat. Vaikea keskittyä mihinkään, kun en saa tätä mielestäni, ja kuitenkin pitäisi pystyä tekemään isoja juttuja.

      • tsemppiäteille

        Toivottavasti saatte hyvin pian selvitettyä asiat jotka selvästi painavat mieltänne.


    • kjuhju

      Kuulosta siltä,että olet jäänyt roikkumaan olemattomaan juttuun, voinhan olla väärässäkin.

    • Tiedokssulle

      Elämä hymyilee taas

      • Enymmärränytyhtään

        En ymmärrä tätä viestiä ollenkaan. Voitko selventää, mikä sen idea oli?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe