Ostin viime kesänä Maritimista Topcoatia ("offwhite"/"harmaa") pikkukolhujen paikkaamiseen, mutta tuo oli liiaan vaaleaa veneeseeni (Avance 33). Maritimilla ei näytä olevan tummenpaa harmaata, joten kysynkin onko jollakulla tietoa mistä sellaista saa (mieluusti n. 100 g pakkauksessa)?
Harmaa Topcoat
6
1027
Vastaukset
- kartoita
Kysy värikarttaa hyllyssä löytyvistä sävyistä, Maritimilla on ollut sellainen. Topcoatin toimittaja on muistaakseni Terpoil Turussa, ja ainakin siellä saa Topcoatia ihan millä sävyllä vaan kuten maalikaupassa.
- topparieihyvä
Terpol on konkassa, voit myös itse sävyttää ko. topparia maalikaupan saävytyskoneen väripastalla. Helpompi tuote korjaukseen on PP Gelcoat Filler, sävytä tätä pastalla sopivaksi, tasoita, vesihio 600-1200-2000 ja loppukiillotus Fareclalla ja vahalla. Jos sävytyksesi on oikea, ei kolhua näy, paljon parempi kuin topparilla turailu pikkukolhuissa.
- A_33
Saako tuota sävystyspastaa ostaa raurakaupasta?
- sotkemiseen
Biltemasta saa pienissä pulloissa mustaa sävytysväriä harmaan sävyjen tekemiseen.
- topparieihyvä
Rauta- tai maalikaupat myyvät kun vain pyydät, pelkkä musta ei ole paras harmaasävyjen tekoon. Kannattaa pyytää myös okrankeltaista, pelkällä mustalla sävytys tekee siniharmaita lopputuloksia.
- cjhgklhöldc
Biltemassa musta väripullot samassa hyllyosastossa kuin gelcoatitkin.
Maalikaupassa voisi valita värikartoista sävyn jota on tavoittelemassa ja sitten ostaa kaikki ne värit jota sen sävyn sekoittamiseksi laitetaan maalikaupan koneeseenkin. Oikean sävyn tekeminen itse on jo muutenkin vaikeata mutta noinhan se on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781