Liikenne- ja viestintäministeriön edustalla järjestetään mielenilmaus perj 31.3. Mielenilmauksen järjestäjä vastustaa liikenneverkon kehittämishankkeita. Lisäksi Senaatintorilla järjestetään samana päivänä taksien mielenilmaus liikennekaaren tuomia taksimuutoksia vastaan, jonka jälkeen taksit ajavat kulkueessa torvet soiden mm. Eteläesplanadia pitkin-......
KAIKKI MUKAAN !!
NYT KAIKKI MUKAAN
5
106
Vastaukset
- nahkafagotit.soimaan
Kyllähän kehitystä pitää vastustaa. Ainakin, jos on torvi.
Miksi liikenneverkon kehittämistä pitää vastustaa?
Koska liikenneuudistun tämänhetkisellä yhtiöittämiseen suuntaavalla esityksellä lisäisi kohtuuttomasti autoiljoiden maksutaakkaa, jotka nyt ovat osittain kohtuuttomia.
delfin84 kirjoitti:
Koska liikenneuudistun tämänhetkisellä yhtiöittämiseen suuntaavalla esityksellä lisäisi kohtuuttomasti autoiljoiden maksutaakkaa, jotka nyt ovat osittain kohtuuttomia.
Tuo on peruste vastustaa yhtiöittämistä ja muita autoilijoiden maksutaakkaa nostattavia toimia, ei peruste vastustaa liikenneverkon kehittämistä.
Liikenneverkon kehittäminen maksaa melko todennäköisesti jotakin. Joku sen maksaa. Pitääkö sen olla autoilija (siis suuremmassa määrin kuin nyt), vai esimerkiksi kaikki? Minusta kuuluisi yleisistä veroista maksettavaksi, onhan hyvä liikenneverkko kaikkien etu.TheRat kirjoitti:
Tuo on peruste vastustaa yhtiöittämistä ja muita autoilijoiden maksutaakkaa nostattavia toimia, ei peruste vastustaa liikenneverkon kehittämistä.
Liikenneverkon kehittäminen maksaa melko todennäköisesti jotakin. Joku sen maksaa. Pitääkö sen olla autoilija (siis suuremmassa määrin kuin nyt), vai esimerkiksi kaikki? Minusta kuuluisi yleisistä veroista maksettavaksi, onhan hyvä liikenneverkko kaikkien etu.Erinäisinä veroina kerätään liikenteeltä tälläkin hetkellä sen 8 miljardia euroa ja tiestöön käytetään n. 2 miljardia euroa. On sanottu ettei ole rahaa korjata tieverkkoa, jota kyllä kummeksun suuresti. Skeptisesti epäilen, että vaikka yhtiöitettäisiin tieverkon huolto, niin perittäviä maksuja kyllä korotettaisiin, mutta tieverkon korjaukseen ne tuskin menisivät vaan ihan isojen herrojen taskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991