Kuka tuntee/tietää?
Kiinnostaa...
Mausteiden verkostomyynti
12
2019
Vastaukset
- Valitse oikein
Jos aiot myynnillä rahoiksi lyödä, niin mausteet tuskin ovat kultakaivos. Kannattaisi miettiä
tuotteita, joilla on paljon kysyntää ja paäivittäin. Rahahuolia voi ratkoa myös toisin, kirjoita suoraan [email protected] - Huippujuttu
Jossain näin sen yrityksen nimen...Olisi kiva jutella enemmän asioista.
[email protected]- LR on paska firma
LR on paska firma. LR:n idiootti edustaja spämmää foorumeita. Mene mulkku töihin ja lopeta noi leikkimiset, saat ehkä joskus sitten palkkaakin.
- Juudas
LR on paska firma kirjoitti:
LR on paska firma. LR:n idiootti edustaja spämmää foorumeita. Mene mulkku töihin ja lopeta noi leikkimiset, saat ehkä joskus sitten palkkaakin.
...ilmanjarruja helvetissä.
- Totuusjoo
LR on paska firma kirjoitti:
Eli ovat olleet hyvin tyytyväisiä tuotteisiin vaikka yrität kuinka "musta maalata" yhtiön mainetta!
Eli otappas kiltisti ne "lääkkeesi" ja katso itseäsi peiliin.
- alusta loppuun
Mausteita saa kaupastakin. Ihan tarpeeksi edullisesti.
- ent.myyjä
tiedätkös mitä lisäaineita ostat kaupan mausteissa.Suolaa liikaa,paakkuuntumisen estoainetta sekä sellaisia keinotekoisia aineita ettei niillä ole muuta tekemistä kun lisätä painoa tuotteeseen.Kotimyynnissä mausteet ovat tuoreempia eikä niitä tarvitse käyttää niin paljoa kerralla kuin kaupan mausteita täytyy.Tiedän jotain myynnistä olin n.6v mausteiden jälleenmyyjä.On muuten väärin luulla että mausteet ovat edullisempia kun kaupan, ne ovat täyttä tavaraa ilman lisäaineita.
- Meeri
ent.myyjä kirjoitti:
tiedätkös mitä lisäaineita ostat kaupan mausteissa.Suolaa liikaa,paakkuuntumisen estoainetta sekä sellaisia keinotekoisia aineita ettei niillä ole muuta tekemistä kun lisätä painoa tuotteeseen.Kotimyynnissä mausteet ovat tuoreempia eikä niitä tarvitse käyttää niin paljoa kerralla kuin kaupan mausteita täytyy.Tiedän jotain myynnistä olin n.6v mausteiden jälleenmyyjä.On muuten väärin luulla että mausteet ovat edullisempia kun kaupan, ne ovat täyttä tavaraa ilman lisäaineita.
Mua nimenomaan kiinnostaa tuollainen harrastuksenomainen lasten ohessa tehtävä kakkostyö, josta ei tarvitse hirmuisesti palkkaa saada. Kuulemma juuri nämä mausteet ovat parempia, tuoreempia, puhtaampia kuin kaupassa.
- ent.jälleenmyyjä
Meeri kirjoitti:
Mua nimenomaan kiinnostaa tuollainen harrastuksenomainen lasten ohessa tehtävä kakkostyö, josta ei tarvitse hirmuisesti palkkaa saada. Kuulemma juuri nämä mausteet ovat parempia, tuoreempia, puhtaampia kuin kaupassa.
myin monta vuotta Ykkösmausteen mausteita.Ykkösmauste on Jyväskylässä toimiva maustetukku.Kyselin aina tutuilta voisiko heillä pitää kutsut ja niin kävin iltaisin ja viikonloppuisin esittelemässä mausteita.Eihän siitä oikein palkkaansa saanut mutta se oli ihan mukavaa.Ihmiset tykkäs niistä tuotteista ja kyllä niitä paljon meni.Muutin pois paikkakunnalta ja pyysin paria innostunutta tilaamaan halukkaille mausteita tarpeen mukaan.Siellä taitaa toimia systeemi vieläkin, entiset asiakkaat tekevät tilauksen nyt näille parille ihmiselle ja kun on isompi tilaus niin tukku lähettää postissa tuotteet.Siellä on myynnissä kenkiä ja erilaisia muitakin tuotteita. En löytänyt numeroa sinne mutta kaiva jostain ja ota yhteyttä jos olet kiinnostunut.Esittely oli mukavaa puuhaa mutta olen nyt päivät töissä joten en pysty niitä myymään.Mausteet olivat muuten tosi hyviä ja ilman lisäaineita.
- sama
ent.jälleenmyyjä kirjoitti:
myin monta vuotta Ykkösmausteen mausteita.Ykkösmauste on Jyväskylässä toimiva maustetukku.Kyselin aina tutuilta voisiko heillä pitää kutsut ja niin kävin iltaisin ja viikonloppuisin esittelemässä mausteita.Eihän siitä oikein palkkaansa saanut mutta se oli ihan mukavaa.Ihmiset tykkäs niistä tuotteista ja kyllä niitä paljon meni.Muutin pois paikkakunnalta ja pyysin paria innostunutta tilaamaan halukkaille mausteita tarpeen mukaan.Siellä taitaa toimia systeemi vieläkin, entiset asiakkaat tekevät tilauksen nyt näille parille ihmiselle ja kun on isompi tilaus niin tukku lähettää postissa tuotteet.Siellä on myynnissä kenkiä ja erilaisia muitakin tuotteita. En löytänyt numeroa sinne mutta kaiva jostain ja ota yhteyttä jos olet kiinnostunut.Esittely oli mukavaa puuhaa mutta olen nyt päivät töissä joten en pysty niitä myymään.Mausteet olivat muuten tosi hyviä ja ilman lisäaineita.
ykkösmauste ei ollut silloin verkostomarkkinointia en tiedä miten nyt.
- Tyytyväinen jälleenmyyjä
Jos olet oikeasti kiinnostunut mausteiden yms.tuotteiden jälleenmyynnistä, ota yhteyttä [email protected] niin kerron sinulle lisää asiasta. Hyvät tuotteet ja alkuun pääsee pienellä rahalla.
- kiinnostaa
...pilata ihmissuhteesi tyrkyttämällä tuotteitasi aina, kun suunvuoron saat, niin sitten ala on oikea.
Poistun aina paikalta, kun kuvastot läväytetään pöytään. Itsekin olen yrittäjä, mutta en sekoita sosiaalisia suhteitani ja työtäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517023Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414764HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982696- 1411979
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321589Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961522- 161459
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201234mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101119