Parainen ei taida olla suomenkartalla

parainen_ei_mukana

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703302200094165_uu.shtml

Suomen väkiluku on 5 503 879 ihmistä - Katso, paljonko omassa kotikunnassasi on asukkaita

Näet oman kotikuntasi väkiluvun klikkaamalla karttaa.
Mielenkiintoinen fakta tilastossa on se, että Suomessa oli edelleen vähemmän syntyneitä kuin kuolleita: suomalaisia syntyi 1 822 ihmistä vähemmän kuin kuoli.

Väestönkasvua ylläpiti muuttovoitto ulkomailta, sillä maahanmuuttoja oli 2 404 enemmän kuin maastamuuttoja.

Sekä kuolleiden että syntyneiden määrä väheni vuoden takaiseen verrattuna.

Tammi-helmikuun aikana syntyi 7 955 lasta eli 520 lasta vähemmän kuin vastaavana aikana vuonna 2016. Kuolleiden määrä oli 9 777, mikä on 198 vähemmän kuin vuotta aiemmin.

Voit katsoa tämän jutun yhteydessä löytyvästä kartasta, miten paljon omassa kunnassasi on asukkaita Tilastokeskuksen ennakkoväkiluvun mukaan.
________________________________________________________________________________
Oma lisäykseni asiaan:
Kun yritin katsoa ohjeen mukaan kartasta ei se toimi Paraisten kohdalla, eli emme taida kuulua enään suomeen......!!!????

2

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävainko

kääntäjä ei ole kerinnyt kääntämään pyyntöä ajoissa siitä tämä lipsaus

• murheenmurtamako

taitaa olla tosiasia kun ei minkäänlaista mielipidettä mistään asiasta ole kellään taitavat vaan odottaa että iso kivi tippuu ja lopettaa loputkin hommat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3562
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2927
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2338
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      116
      2078
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe