Hei!
Oletteko huomanneet, että e-pillereillä hiukset kasvaisivat nopeammin ja olisivat paremmassa kunnossa kuin ilman? Lopetin pillerit yli vuosi sitten ja sen jälkeen hiukset ovat kasvaneet todella hitaasti, ovat kuivat ja ohentuneet. Mietin näiden syiden takia aloittavi e-pillerit uudestaan.
Mitä merkkiä olette käyttäneet joilla olette huomanneet suotuisat vaikutukset hiuksiin?
Jos jollain ollut päinvastainen tilanne, mitä merkkiä olet käyttänyt?
Hiukset kasvaa nopeammin e-pillereillä?
4
3451
Vastaukset
- Mahdollinen_vaikutus
Jos käyttää e-pillereitä jotka sisältävät estrogeenia, se voi auttaa hiusten kasvua ja kuntoa. Ns. minipillerit eivät sisällä estrogeenia.
- Zzzzxf
Kyllä olen huomannut kun vuoden olen pillereitä napsinut hiukset kasvaa kohisten ja ovat loistavassa kunnossa!
- ghghghgh
Monilla myös hiukset kasvavat paremmin/niitä lähtee vähemmän raskauden aikana (jotkut sanovat, että myös imetyksen). Tosin olen nähnyt myös runsaasti hiuksia menettäneitä nuoria äitejä, joten omaa reaktioaan ei voi täysin ennakoida. Raskauden jälkeen runsas estrogeenitaso romahtaa, joten sulkasatokin voi olla massiivinen.
Nykyään e-pillereistä tehdään käsittääkseni mahdollisimman matalahormonisia, koska entisaikaan pillerin käyttäjät saivat pillereiden vuoksi veritulppia, joskus tappaviakin. Liiasta estrogeenistä on myös haittaa. Se kasvattaa kohdun limakalvoa ja lisää siten kohdun runko-osan syöpäriskiä.
Omaa estrogeenitasoaan voi arvioida luomukierrossa kierron väristä. Kirkkaan punainen vuoto tarkoittaa matalaa estrogeenitasoa. Tumma mustikan punainen tarkoittaa korkeaa estrogeenitasoa. Normaali kuukautisvuodon väri on viininpunainen.- Anonyymi
Mulla on aina ollut kirkkaanpunainen vuoto, mutta sanottu että korkeat estrogeenipitoisuudet ja runsas vuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3632842SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652286Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781959Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis661592- 1401542
- 691159
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön264955Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li8942- 39821