Millainen kylä? Onko koulua, kauppaa ja muuta aktiivista toimintaa?
Siellä oli myynnistä tontti todella hyvällä paikalla. Mutta paikallistien kunto hieman epäilyttää...
Paistanoja
9
725
Vastaukset
- Tänne-vaan
On (tai oli) järvi, on komea hirsirakenteinen koulu, tietä juuri laajennetaan ja asfaltoidaan nelikaistaiseksi.
Niin ja Kesko juuri äskettäin varasi muutaman hehtaarin tontin tulevaa Citymarkettia varten! - Suosittelen-tulemaan
On tänne ABC-huoltoasemakin (24h) tulossa!
Jos siis S-kortin omistaja olet! - Kademielinen
Paistanojalta on lähtöisin paljon kauniita ja iloisia naisia.
- korpierakko
Paistanoja on ihan keskellä .
- Kunhan-ihmettelen
Miten sitä ojaa paistetaan?
Kuka sitä paistaa?
Ja miksi?
Vai onko se oja niin kirkas, että se paistaa silmiin? - Kirkonkyläläinen
Ei ole vitsikästä paitsi sinusta.
Paistanojalta lähtöisin olevat neidot omaavat keskimääräistä suuremmat sukupuoliset tarpeet joiden syynä johtuu maaperästä. Tarkempi tutkimuspyyntö puuttu toistaiseksi. - Koljolan-kollit
Itse lähinnä tutkisin, miksi Koljolan kollit luulevat itsestään niin suuria, että parjaavat Paistanojan ihania neitokaisia!
- KivikylänPoika
Ihmettelinkin poikamiehenä minkä takia Mynämäen pojat olivat kiinnostuneita noustelaisten tyttöjen kotikylistä.
- Anonyymi
Tervetuloa Paistanojalle. Yllä on hyvät perustelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486328Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki794396- 483955
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213296- 1973000
- 402722
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132599törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202576- 1531556
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508