Heippa!
Olen aikanani käyttänyt extrafilmia, mutta tuo todella laadukas firma lopetti kai vuonna 2008. Sittemmin olen käyttänyt ifoloria, mutta kuvien laatu ja heidän tekemä rajaus esim. isompia printtejä tehdessä on suoraan sanottuna huonoa. Mietin, että onko kellään tiedossa jotain nettiputiikkia josta printata kuvat ihan minkä kokoisina vaan niin, että edes yksi ihminen on katsonut kuvat (ja niiden asemoinnin) ennen kuin niitä tulostetaan? Pikkukuvat ok, mutta kaipaisin isompien (peräti a5/a4-kokoisten kuvien) teettämistä jossain, missä hinta vielä jokseenkin järkevä.. Ammattitaidosta maksan mielelläni enemmän tietenkin. Mutta erityisesti siis netistä tilattavia..?
Ja ei, en puhu kuvien mittojen määrityksistä latausvaiheessa enkä photoshopin käytöstä, vaan ihan että se mitä lataan laitetaan printtiohjelmaan ja sitten edes kerran ihminen tarkistaa, että rajausvaiheessa kuva on edes jotenkin hyvin, ja värisaturaatiot edes jotenkin alkuperäistä vastaavat.
Nimim. Puolikkaat purjeveneet ja kummitytön naamasta osa
Paras valokuvien tulostuspalvelu?
3
2645
Vastaukset
- KoetaTätä
Toiminut hyvin :"https://int.pixum.com/"
- Miii
Löytyisikö muita hyviä mistä tilata?
- tehtyon
Jos laatua haluaa halvalla, niin on syytä tulostaa itse. Nykyisin todella hyviä tulostimia saa huippuhalvalla. Esim canon tai Epson, alle 100 euroa. Pitää olla erillisvärit 5 tai 6 kasettia. Suomessa kasetit maksaa alkuperäisinä 15-20 euroa kpl, tarvikkeina kympin nurkilla kpl. Saksasta tilattuna n. 1 euro kappale postikuluineen. Laatu moitteetonta. Kun Saksasta tilaa paperitkin, niin esim. yhden A4-valokuvan hinnaksi tulee 20-30 centtiä. Kymppikuva siis n. neljäsosa siitä. Laatu on moitteetonta ja rajaukset voi tehdä justiinsa kuin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733