Ihana kevätaurinko paistaa, lumet ovat sulaneet. Nautin. Nautinto loppuu kun räät venuvat kengänpohjissa. Kannattaisi katsoa eteensä vissiin ? Näkymä ei kivalta näytä. Räkä siellä, räkä täällä, räkä jokapuolella. Te kaikki, jotka reteesti syleksitte vähänväliä, sylkisittekö vaikka nurmikolle tai omille kengillenne ? Jalkakäytävät ja pyörätiet näyttävät oksettavilta räkäklimppeineen, eikä oo kiva päältäkään kävellä. Jos väistelisin, meneminen olisi sen näköistä, että joku soittaisi poliisit tai piipaa-auton noutamaan. Jatkossa minä kai liikun polkupyörällä ja otan muovikassin mihen oksennan. Kadulle en viittis.
En ilosta sylje, en surusta sylje
ilostapyöräilenrairai
2
295
Vastaukset
- Muiggunen
Nuuskaa on kiva syljeskellä ja samalla voi opetella tarkkuutta että mihin mälli lentää! Ei paimiossa voi tehdä muutakaan kuin syljeskellä. Osta kumisaappaat pelle :D
- tyhmätyhmä
Voi pientä. Tavataan onkologian poliklinikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174