Oma tuulivoima TODELLAKIN tuottaa parhaiten, verrattuna aurinkovoimaan, näillä leveyasteilla Suomessa ja vuorokaudet ympäri talvellakin, jolloin juuri parhaat
tuulennopeudet.
Paras tuotto juuri silloin, kun on isoin energiantarve.
Näillä keskustelufoorumeilla ?
No..
Totuus, on kuitenkin aivan toinen.
Tuottaa kellon ympäri.
Aivan toinen tuotto, kuin aurinkopaneeleilla.
Soveltuu kuitenkin vain haastetta haluaville ja täytyy jonkinverrankin opiskella
asiaa, ennenkuin onnistuu.
Onnistuesaan, saa energiaa ilmaiseksi vuorokaudet ympäri.
Oma tuulivoima, saanut "maineensa" trolleilta !
13
261
Vastaukset
- omatuulivoima
Tuulivoima on sitäpaitsi halvempaa kuin aurinkovoima.
Täältä saa 2,5kw voimalan luokkaa 600-800Eur Suomeen, suoraan tehtaan hinnalla.
Omassa käytössäni toiminut jo vuosikymmenen ilman vikoja;
http://www.huayaturbine.com/- Tosiasiat
Tuollainen 2,5kW voimala ei tuota mitään 80% ajastaan suurimmassa osassa Suomea. Voimalan 600-800e hinta on vain pieni osa kokonaiskustannuksista, joita toimiva järjestelmä vaatii.
- minimaalinentuotto
Tutustuin suosittelemaasi tuuliturbiiniin. Se lähtee pyörimään 3m/s tuulella ja antaa max tuottonsa 12m/s tuulella. Surimmassa osassa suomea vallitsee 3-4m/s keskituuli, jotta tuuliturbiini tuottaa pari kolmesataa wattia. Suurimman osan ajasta turbiini ei edes pyörisi.
- omaatuulivoimaa
Kuvia omasta ns hybridi systeemistäni löytyy;
https://www.flickr.com/photos/123720330@N06/albums/72157644747486847
Nyt löytyy myös Facebookista ryhmä, missä kerrankin keskustellaan asiallisesti ja kerrotaan kokemuksista;
https://www.facebook.com/groups/321010557942812/
Trollit lähtevät tasan HETI ryhmästä, kuin hauki rannasta ja poistetaan kaikkinensa jutut ja henkilö !!
Pientuulivoima, kannattavin sijoitus omaan energiantuottoon !- mikseipyöri
Mistä johtuu, että yhdessäkään kuvassa "voimalasi" ei pyöri laikaan? Luulisi tuulivoimalan vaativan pyörimisliikkeen, jotta tuottoa tulisi.
- huoltovapaako
"Omassa käytössäni toiminut jo vuosikymmenen ilman vikoja"
Kiinnitin sivujesi kuvagalleriassa huomiota, että myllyn mastoa on kaadettu kahtena eri vuodenaikana. Jos sitä ei ole koskaan tarvinnut huoltaa/korjata, niin miksi kaatelet maston todistettavasti. Luulisi "huoltovapaan" laitteen pyörivän vuosikymmenen ilman huomiota.
- tuulivoimalla
Tähän pyydetään sitten.. trollien höpötyksiä, antakaa tulla.
Kyllä oma tuulivoima on hyvä juttu ja paraskin Suomessa.
Tuulennopeudet jatkuvasti nousussa ja valtamerien lämpötilat nousussa,
aivan toisenlaisessa mitassa, mitä oletettu;
http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/tutkimus/meret-ovat-lammenneet-odotettua-enemman-gronlannin-sulamisen-riski-oletettua-suurempi-6632532
Tuulennopeudet nousussa ja sen tuotot, mitä olen huomioinut jo vuosia omassa
energiapäiväkirjassani.
Satsaus omaan tuulivoimaan, kannattaa. - ilmantuulivoimaa1111
Painu Antero Rantanen vaan suosiolla takaisin sinne facebook-ryhmääsi kusettamaan porukkaa, tai nuku mieluummin pääsi selväksi. Täällä sinä et huijaa enää ketään saduillasi
- trollin_höpötystä
Kun vihdoinkin olemme onnistuneet tyrmäämään Antero Rantasen väitteet "ilmaisista mahtavista ympärivuotisista auringontuotoista" niin nyt tulee samaa laulua "ilmaisista mahtavista tuulentuotoista" :-D
Paras juttu Suomessa onkin Antero Rantasen konsteilla tapahtuva ilmainen energiantuotto! - tyhjännyhjäämistä
Ihan trollaamatta mahtavia tuulentuottoja ei saada esim Naantalin 3 m/s tai Kuopion 1m/s tämän hetken tuulilla!
Kyseiset tuulilukemat ovat ne tyypillisimmät silloin kun ei mitään matalapaineita ole kuljeksimassa. - Nyhtö-Antero1111
Saa valtameret vielä kovasti lämmetä lisää ennenkuin sisämaassa ilmaisen energia nyhtäminen tuulesta oikeastikin onnistuu!
- NyhtöAntero1111
Miten Suoli24:n pahin trolli ei mainostanut omaa Facebook- ryhmäänsä?
Iskikö vaatimattomuus vai? - Nyhtö-Antero1111
Olihan Antero sittenkin mainostanut sitä Facen ryhmäänsä sekä energiapäiväkirjaansa millä ei ole mitään merkitystä muualla Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579