Kokemus Spironolaktonesta

Spirono

Haluaisin kertoa oman "ihotarinani".Teininä kova akne johon ainakin antibioottia, rasvoja, ainkin pari Roacuttan kuuria. Aikaa meni ja pillerit varmaan piti sen kurissa. Mutta lopetin ne ja nyt 35v eteenpäin kunnon leukahormooniakne palasi. Sellaisia patteja (lähes koko ajan, edelliset ku parantu niin seuraavat jo tuli) että saatto särkeä niitä ja ne oli todella isoja. Antibiootilla pysy pois, mutta sitäkään ei voi koko ajan syödä. Tätä kestin taas monta vuotta. Ajattelin viime keväänä että kokeilen VIELÄ YHDEN kerran, ja tilasin ajan kunnon ihotautilääkärille.
Hän katsoi ja kuunteli ja sanoi että kokeillaan tuota Spiroa. En ollut koko lääkkeestä ennen kuullutkaan ja kun kuulin että on nesteenpoistaja, ei aknelääke olin vähän skeptinen. Mutta hain sen ja aloin syömään 2x50g päivässä.
Meni noin 2 viikkoa ja loppui kuin seinään niiden pattien tulo. Myös iho parani muutenkin ja ihon koostumus jotenkin parempi eikä rasvoitu enää samalla tavalla kuin ennen.
Tästä tulee siis nyt ensi viikolla vuosi, ja vuoden aikana finnejä ollut ehkä 5-6 kpl kun ennen oli koko ajan. Olen niin tyytyväinen että menin vielä kerran kysymään neuvoa, ja löysin oikean lääkkeen. Eli minulle toimi aivan 100% ja sivuvaikutuksia ei ole. Kalium ja natrium arvoja seurataan ja ne on tähän mennessä olleet aivan normaalit.
Eli ainakin ns.leukapatteihin tämä toimi mulla todella hyvin. Suosittelen kokeilemaan...

1

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakritsikalium

Miksi niitä Kalium ja Natrium arvoja seurataan tämän lääkkeen kanssa ?

Kiitos mikäli osaat vastata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      155
      2904
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      282
      2581
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      58
      1718
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1609
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1246
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1173
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1124
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      337
      1018
    Aihe