Silmälasien hinnoittelusta ei ota minkäänlaista tolkkua, kuka lupaa mitäkin, kovat alennukset, kahdet jopa kolmet lasit yksien hinnalla, sankoja on monen hintasia samoin linssejä, tarjouksissa olevat linssit yleensä 1.0 tai 1.5, niillähän minä en näe mitään, hinta nousee heti kun linssit vahvenee.
Optikko liikkeitäkin on kotkan alueella pilvin pimein, onko kellään kertoa jonkunlaista hintavertailua, esitteistähän vertailu on mahdotonta.
En ole missään vielä käynyt kyselemässä vaihtoehtoja, minulle kyseessä on ilmeisen varmasti moniteho linssit, onko kaikilla kertamaksu, vai olisiko osamaksu mahdollisuutta,
Asiallisia vastauksia toivotaan.
Silmälasit
2
195
Vastaukset
- Kysymälläselviät
Asia ei selviä muuten kuin paikan päällä käymällä tai soittamalla. Helpottaa huomattavasti kun tiedät lasiesi promillet jos puhelimitse kyselet. Jokaisen kehys maku omansa, sama kuin budjetti. Kyllä niitä saa onni osamaksullakin. Itse ostin n. 2 vuotta sitten silmäasemalta karhulasta, aurinkolasit kaupan päälle, näön tarkistus ilmainen ja bonukset tuplana 😁. Itse lasit, kehyksettömät raybanit 600e. On kevyet ja kestävät. Specsaverin unohtaisin kyllä..
- AittakorvenPoikamies
Sain Espoosta kaveriltani lahjakortin, jolla luvattiin ilmaiset lasit ystävälle.Menin Kotkan Nissenille, kysyivät paljonko käytän rahaa hankintaan, sanoin 0 euroa.
Asia selvä, katseltiin optikon kanssa kehysvaihtoehtoja ja sieltä löytyi ihan kohtuulliset, tehtiin paperit kuntoon ja viikon kuluttua hain lasit, antoivat vielä kunnon kotelon mukaan. Mukana oli silmälääkärin resepti, sen haluan tuoda esille.
Elämäni parhaimmat autonajolasit. Kiitos!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670