Hei!
Olen tekemässä kotisivuja, jotka ovat jo melkein valmiit. Nyt vain täytyy lisätä sivusto Internetiin. Olen hankkinut ohjelman Smart FTP. Mutta millä tavalla koneelta siirrän kotisivuni FTP:n "jonolistaan". Yritin ohjeiden mukaan, jotka sain aikaisemmin, mutta ei auttanut yhtään mitään.
Ja vielä:
DNA tarjoaa 25 megatavua kotisivutilaa. Pystyisikö sitä tarvittaessa saada enemmän? Esim. jos sähköpostista ottaa tilaa ja lisää kotisivutilaan. Mahtaako olla mahdollista?
DNA Kotisivutila
1
1299
Vastaukset
- ja tilasta
Enpä usko että on mahdollista siirtää meilitilasta kotisivutilaan lisää megoja. Ei taida onnistua millään operaattorilla. Lisää kotisivutilaa voi ehkä ostaa, mut siitä kannattaa tarkemmin kysellä dnalta.
Sit toi SmartFTP, se ei ole mulle tuttu, itse käytän AtomFTP:tä, osaa suomenkielen ja sillä on todella simppeliä siirtää kotisivut nettiin. Lisätään vain palvelinlistaan uusi palvelin (siis dnan kotisivupalvelin), sen palvelimen osoite, laitetaan käyttäjätunnus ja salasana myös ja sitten yhteystieto on valmis, sitten vaan klikataan sitä ja oikealla olevalle listaukselle tulee sen palvelimen tiedostolistaus, vasemmalla taas on oman koneen tiedostotolistaus ja sitten vaan kopsaamaan. Kun pitää hiirtä ohjelmassa kunkin kuvakkeen päällä vähän aikaa niin tulee siihen ohjeteksti, siis esim. "Siirrä tiedostot palvelimelta" jne.
Haepa toi AtomFTP, et muuta enää tarvii. Se on ilmainen ja siis suomenkielinen, simppeli käyttää. Löytyy googlettamalla sen latausosoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628