Ootteko harrastaneet peppuseksiä miehen kanssa?

Hamekorviin

Onko se kivaa/ihanaa? Kiinnostas ihan älyttömästi kokeilla, mut pelottaa et sattuukin ja vielä pitäs olla varteenotettava yksilön jonka päästää päälle.

17

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silläselviää

      Kokeile dildolla. Sen jälkeen voit arvioida onko kivaa.

    • Lieder

      Kondomi ja runsaasti liukastetta, niin pitäisi onnistua ilman suurempia kipuja. Ekan kerran jälkeen voi tuntua vielä useita tunteja, mutta sen jälkeen ainakin itse totuin. c:

    • kokeilemallaselviää

      Dildoilla tulee välillä leikittyä ja hyvyltä tuntuu. Dildolla voi kokeilla ratsastaakin:) Se on vain mistä löytäisi kuuman kundin joka pitäisi vähän maskuliinisemmalta näyttävästä tytöstä.

    • Lainadildo

      Dildoilla ja anustapeila voi harjoitella. Minä lainasin eka kerran salaa sisareni dildoa ja sitten hankin oman. Myöhemmin sain sitten ihan sitä oikeaakin. Hyvä voitelu ja maltti. Ei siitä nauti jos kauheesti koskee.

      • cdtäti65v

        Hei peppuseksihän on parasta ja ihaninta ja kun on kerran saanut niin kyllä
        siihen jää ns koukkuun itse alotin vasta 50v ja nyt aina kun vaan sopivia miehiä niin
        alusasut päälle ja peppua antamaan suosittelen!


      • Hyväjoskelpaa
        cdtäti65v kirjoitti:

        Hei peppuseksihän on parasta ja ihaninta ja kun on kerran saanut niin kyllä
        siihen jää ns koukkuun itse alotin vasta 50v ja nyt aina kun vaan sopivia miehiä niin
        alusasut päälle ja peppua antamaan suosittelen!

        Moni muukin homo pitää siitä.


      • cdtäti65v kirjoitti:

        Hei peppuseksihän on parasta ja ihaninta ja kun on kerran saanut niin kyllä
        siihen jää ns koukkuun itse alotin vasta 50v ja nyt aina kun vaan sopivia miehiä niin
        alusasut päälle ja peppua antamaan suosittelen!

        Jäin koukkuun jo 13v. ;-)


    • sitäodotelllessa

      Mua on myös kiehtonut asia jo pitkään. Ja mitä enemmän itä miettii, sitä enemmän tekee mieli. Tiedän että jonakin päivänä vielä joku ihana mies tekee sen mulle......!! Ja saa mut tytökseen.

    • Lola-Boy

      ajattelin että en koskaan kokeilisi peppuseksiä nyt kuitenkin mieli muuttunut ja olen kokeillut hieromasauvaa, aluksi pienempää eikä se tuntunut pahalta kun liukkaria tarpeeksi ja varovasti aloittaa, nyt hommattuna jo isompi sauva eikä sekään tuntunut ikävältä tässä kuva nykyisestä sauvasta http://www.seksitori.fi/seksikauppa/seksilelut-seksivalineet/sekslelud-naistele/dildot/love-fantasy-varilliset-dildot-21cm-11821.html, ehkä tämän jälkeen voisi ajatella jo oikeaa kyrpää anuksessa, vai mitäs meinaatte? Itseä kiihottaa kovasti ajatus tulla otetuksi takaapäin kun olen pukeutunut naisten seksikkäisiin alusvaatteisiin!

      • fdhfdhf

        Tulee silloin tällöin laitettua naisten hepenet päälle, peruukki ja vähän opeteltua meikkaamistakin. Dildoja mulla on useita ja tykkään kovasti niiden käytöstä. Tiedän olevani bisse kun miehet kiinnostavat seksi mielessä. Kiinnostus naisiin on taas jollakin tavalla väljähtynyt. Jos antautuisin jonkun miellyttävän kundin naiseksi en tiedä olisiko se vain fantasian toteutus vai homoelämän alku.


      • MiesPäivi
        fdhfdhf kirjoitti:

        Tulee silloin tällöin laitettua naisten hepenet päälle, peruukki ja vähän opeteltua meikkaamistakin. Dildoja mulla on useita ja tykkään kovasti niiden käytöstä. Tiedän olevani bisse kun miehet kiinnostavat seksi mielessä. Kiinnostus naisiin on taas jollakin tavalla väljähtynyt. Jos antautuisin jonkun miellyttävän kundin naiseksi en tiedä olisiko se vain fantasian toteutus vai homoelämän alku.

        Hienoa, että on muitakin samanlaisia. Mullakin on kiinnostus naisiin lopahtanut jo n.15v sitten, vaikka olen naimisissa. Meillä se tapahtui, kun vaimoni sairastui rintasyöpään ja häneltä lopahti halut seksuaaliseen kanssakäymiseen kokonaan. Minulta ei tietenkään halut loppuneet ja aina vaimoni ollessa pois kotoa jatkoini salaa naiseksi pukeutumista. Ilmeisesti olen sen verran bi, että naiseksi pukeutuneena minua alkoi aina himoitaa seksi miehen kanssa. Lopulta rohkaistuin niin, että ensin sain netin kautta yhteyden, vain 40 km päässä asuvaan,vähän itseäni nuorempaan mieheen joka on kiinnostunut minunlaisista "naisista". Nyt olemme tapailleet muutaman vuoden aikana aina silloin tällöin ja harrastaneet peppuyhdyntää. Alussa minulla oli ihan samoja ajatuksia, eli mietin, onko tämä vain uteliasta kokeilua vai homostelua. Nyt olen jo paremmin sinut itseni kanssa, sillä se ei enää ole kokeilua vaan enemmänkin tapa. Jotenkin oikein kaipaan ja odotan aina "mieheni" tapaamista. Vaikka tiedän, että se on homoelämää, niin se ei enää vaivaa minua, mutta siitä huolimatta olen pitänyt sen salaisuutena, enkä ole kertonut siitä kellekään.


    • En ole kokeillut, vielä. Vain dildoja tms. Ajatus houkuttaa kovasti. Sopivat alusvaatteet päälle myös.

    • wordsmeans

      Outoa käyttää sanaa "peppu" joka on lasten kieltä. Harrastatko sinä sitten tavallisesti pimppiseksiä pippelilläsi?

      Oikea termi olisi perseseksi. Tai peräsuoliseksi.

      Samanlaista totuuden väistelyä kun kutsua sikaa possuksi, kun sitä syö. Sikaa se on silti.

    • Se on ihanaa ja nyt tiedän exukm hetero olin ja kunpa oisin jo nuorena tiennyt
      niin varmasti oisin antanut peppua mutta sanonta myöhään kun ei milloinkaan
      eli nyt annan aina kun vaan saan ja ei siihen kyllästy ja ei ole iästä kiinne!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe