Yhden miehen pauloissa

Aistittoimiivielä

Näin eilen miehen, johon olen rakastunut salaisesti. Hän saa intohimoni valloilleen ja tunnen olevani nainen hänen seurassaan. Harmi, etten uskalla enää lähestyä häntä....

7

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahaavainiin

Miten niin enää uskalla?
      Jos et ole aiemmin lähestynyt niin siitä vaan.

• SalailuVahingollista

Ihmettelen miksi et uskalla lähestyä, sillä vain olemalla avoin ja rehellinen, on sinulla mahdollisuus saada haluamasi.
      Muista, että kukaan meistä ei ole selvänäkijä. Jos minä olisin vastapuolenasi, haluasin , että toiveemme / halumme tuodaan esille rehellisesti ja niin selkeästi, että voin sen varmasti / yksiselitteisesti ymmärtää.
      Aina toiveemme ei toteudu, mutta kannattaa kuitenkin yrittää, sillä ethän siinä mitään menetä.
      Tunne on ilmeisesti molemmin puolinen jos kokemuksesi on näinkin vahva. Tzemppiä.

• Aistittoimiivielä

Tunnen hänen ihon tuoksun....Kaipaan häntä vierelleni...

• Se varmaan on todennäköisesti minä kun minäkin olin eilen liikenteessä.

• Teelappuko

Mää olen ollut yhden miehen pauloissa yli 20 vuotta...vahingossa menin jopa väärän henkilön kanssa naimisiin koska hänellä oli silloin tyttöystävä. Mutta nykyisin olen luontevasti hänen kanssaan tekemisisssä lähes päivittäin, koska otin itseäni niskasta kiinni ja menin hänen luokseen. Mikään ei ollut muuttunut, korkeintaan hän on komistunut ja ikä rauhoittanut. Tunnen edelleen häntä kohtaan valtavaa intohimoa, vaikka olemme tunteneet toisemme n.27 vuotta.... tottakai pelotti mennä hänen luokseen, koska en ollut nähnyt häntä kun vain sattumalta. Kuulin myös, että hänellä oli joku naisystävä, mutta kävi kuten tiesin: Minä olen hänen sydämensä ykkönen silti.

• imeiteetukäteen

Ei hän sinulle mitään tee, kun polvistut eteensä jasuckuklckkukc

• Piparionhyvää

Muista myös tarjota pimp... eikun piparia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      175
      1700
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      824
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe