Onko kukaan lukenut uusimman seiskan juttua Aki Sirkesalosta?
Uskotteko siihen? Itse en usko, asia kuulostaa niin oudolta.
Uusin seiska (Sirkesalo)
41
18479
Vastaukset
- Turhapuro
kiinnostaa..
- ihmettelevä
Olen lukenut ja todelta tuntuu. Oisko Aki kuollut
vasta myöhemmin ja sit siirretty kuolleiden
joukkoon? Kai siitä vielä kuulee.... - koko juttu
ihmettelevä kirjoitti:
Olen lukenut ja todelta tuntuu. Oisko Aki kuollut
vasta myöhemmin ja sit siirretty kuolleiden
joukkoon? Kai siitä vielä kuulee....ja sen toimittajan sais pistää muihin hommiin. Onko täällä noin naivia porukkaa?
Kuukausi kulunut tapahtumasta ja nyt vasta tämä mimmi ilmestyy kuin tyhjästä kertomaan "uskottavaa stooria". Ottakaapa nyt se järki käteenne. A.S. on vainaa!!! - minä
koko juttu kirjoitti:
ja sen toimittajan sais pistää muihin hommiin. Onko täällä noin naivia porukkaa?
Kuukausi kulunut tapahtumasta ja nyt vasta tämä mimmi ilmestyy kuin tyhjästä kertomaan "uskottavaa stooria". Ottakaapa nyt se järki käteenne. A.S. on vainaa!!!Nämä on sitten niitä huhuja ja juttuja, mitä tällaisen tapahtuman jälkeen alkaa tulla.
Ja näitä riittää..... - Turhapuro
minä kirjoitti:
Nämä on sitten niitä huhuja ja juttuja, mitä tällaisen tapahtuman jälkeen alkaa tulla.
Ja näitä riittää.....ois kiva tietää kun en ole lukenut koko lehteä.... varmaan taas joku tosi uutinen sesikan tapaan...
- seiska
Turhapuro kirjoitti:
ois kiva tietää kun en ole lukenut koko lehteä.... varmaan taas joku tosi uutinen sesikan tapaan...
Muijalla ollut rahantarve kun tavarat jäi Thaimaahan..
Jos se A.S oli ollu sairaalassa ja kuollut sinne niin eihän se pyörisi kadonneiden listalla, halloo! - isto
seiska kirjoitti:
Muijalla ollut rahantarve kun tavarat jäi Thaimaahan..
Jos se A.S oli ollu sairaalassa ja kuollut sinne niin eihän se pyörisi kadonneiden listalla, halloo!siellä löytyneidenkin listalla nimiä jotka on edelleen kadoksissa.
- isto
koko juttu kirjoitti:
ja sen toimittajan sais pistää muihin hommiin. Onko täällä noin naivia porukkaa?
Kuukausi kulunut tapahtumasta ja nyt vasta tämä mimmi ilmestyy kuin tyhjästä kertomaan "uskottavaa stooria". Ottakaapa nyt se järki käteenne. A.S. on vainaa!!!kertomaan,noinko meinaat?niinkö ajattelivat myös ne ketkä veivät hauta kynttilöitä hänen pihaansa,ikävä tuottaa pettymys,SAIRAALASTA hän tuli.oli näet hiukan reissussa rähjääntynnyt(hyvä että henkiin jäi)ja nyt on hienoa lukea täältä teidän sepustuksia.niin kuin olen jo muuallakin maininnut seiskan toimittaja kirjoitteli omiaan ja ilman erään henkilön lupaa.
- Otso
isto kirjoitti:
kertomaan,noinko meinaat?niinkö ajattelivat myös ne ketkä veivät hauta kynttilöitä hänen pihaansa,ikävä tuottaa pettymys,SAIRAALASTA hän tuli.oli näet hiukan reissussa rähjääntynnyt(hyvä että henkiin jäi)ja nyt on hienoa lukea täältä teidän sepustuksia.niin kuin olen jo muuallakin maininnut seiskan toimittaja kirjoitteli omiaan ja ilman erään henkilön lupaa.
Ehkäpä ne kynttilät olivatkin hänen miehensä ja lastensa muistoksi, ei sairaalassa makavalle?
Mahtaakohan "Isto" olla kenties....Anne? Varsin kärkkäästi ja henkilökohtaisesti meinaan puolustelet keskustelun aihetta.... - isto
Otso kirjoitti:
Ehkäpä ne kynttilät olivatkin hänen miehensä ja lastensa muistoksi, ei sairaalassa makavalle?
Mahtaakohan "Isto" olla kenties....Anne? Varsin kärkkäästi ja henkilökohtaisesti meinaan puolustelet keskustelun aihetta....varsinkin hauta kynttilät ovat tarkoitettu kuolleille ja tälläkin hetkellä on virallisesti vain kadonneita,se siitä.isto nimi kyllä kertoo sukupuoleni.
- Muusa
isto kirjoitti:
varsinkin hauta kynttilät ovat tarkoitettu kuolleille ja tälläkin hetkellä on virallisesti vain kadonneita,se siitä.isto nimi kyllä kertoo sukupuoleni.
Ihmeen tapahtumista toivon minäkin...
- kysymys
isto kirjoitti:
varsinkin hauta kynttilät ovat tarkoitettu kuolleille ja tälläkin hetkellä on virallisesti vain kadonneita,se siitä.isto nimi kyllä kertoo sukupuoleni.
Tunnut tietävän asiasta paljon... Tiedät sitten varmaan, että tutkitaanko asiaa thaimaassa? Onko mahdollista, että ihmisiä on vielä jossain hengissä. Mitenköhän tällaista katoamista voi selitellä, mitä niille ihmisille on tapahtunut? Kovin salaperäistä on tämä stoori. Viestini ei ole tarkoitus olla pahansävyinen. Jotakin faktoja tähän vatkaukseen vain kaipaa.
- isto
kysymys kirjoitti:
Tunnut tietävän asiasta paljon... Tiedät sitten varmaan, että tutkitaanko asiaa thaimaassa? Onko mahdollista, että ihmisiä on vielä jossain hengissä. Mitenköhän tällaista katoamista voi selitellä, mitä niille ihmisille on tapahtunut? Kovin salaperäistä on tämä stoori. Viestini ei ole tarkoitus olla pahansävyinen. Jotakin faktoja tähän vatkaukseen vain kaipaa.
potilaiden siirtoja tutkitaan edelleen.
- sira
että kaksi miestä on kantanut akia baareilla ja vienyt sen johonkin linja-autoon. Nainen epäilee, että hänen perheensä (mies ja kaksi lasta, jotka ovat kadonneet) olisi viety samaan paikkaan. Että semmosta..
- GIRKE
LEVYNMYYNTIÄÄN VAUHDITTAAKSEEN
- opa
GIRKE kirjoitti:
Kyllä sen on ihan pakko olla totta kun on kerran seiskassa ollut...
- ..on
opa kirjoitti:
Kyllä sen on ihan pakko olla totta kun on kerran seiskassa ollut...
Tietenki se on totta! Ei kukaan, joka on tuollaisen kohtalon kokenut tulisi lehteen satuja kertomaan. Miettikää nyt hiukan, vaikka omakohtaisesti, olisiko Sinusta siihen...satuiluun???
- - Minä -
Seiskassa luki: "haluan tiedon julki, jotta Akin läheiset voivat halutessan ottaa yhteyttä minuun"
Voi hyvänen aika sentään, eikö aikuinen nainen keksi mitään parempaa tapaa ottaa yhteyttä Sirkesalojen läheisiin kertoakseen tarinansa kuin ottamalla yhteyttä Seiskaan!! Itse ko. rouva närkästyi siitä, kun hänen miehensä ja lastensa kohtaloa kyseltiin näillä samaisilla keskustelupalstoilla.
Itselleni Seiskan jutusta tuli ensimäisenä mieleen, että siinä vain haluttiin kertoa kuinka Puistomäen perhe on hengannut loman Sirkesalon perheen kanssa. Tarinan loppu vain tuntuu vähän uskomattomalta... Mutta kuten eräs aiempi kirjoittaja jo totesi, Seiska maksaa. Jäihän perheen ainoa työssä käyvä aikuinen Thaimaahan....
Onkohan seuraava juttu Seiskassa sitten joku etsintämatka Thaimaassa... - Trinu
..on kirjoitti:
Tietenki se on totta! Ei kukaan, joka on tuollaisen kohtalon kokenut tulisi lehteen satuja kertomaan. Miettikää nyt hiukan, vaikka omakohtaisesti, olisiko Sinusta siihen...satuiluun???
Nooh.. seiskan jutut on vähän sitä luokkaa, että ei kai järkevät ihmiset niitä nyt aina ihan totena lue, ainakin jonkinmoisen suodattimen läpi! Nainen on saattanut nähdä että jotakin kenties Akia muistuttavaa miestä on viety baareilla.. Poliisi ei ilmeisesti ole välittänyt hänen tarinastaan, eikä Akin sukulaiset, joten seuraava taho on ollut lehteen kirjoittaminen. Ja seiskahan kirjoittaa, jos on tarpeeksi hullu joka tarinoi. Minusta tämä seiskan toimittaja on nyt tehnyt oikein kardinaalimunauksen.
- Trinu
- Minä - kirjoitti:
Seiskassa luki: "haluan tiedon julki, jotta Akin läheiset voivat halutessan ottaa yhteyttä minuun"
Voi hyvänen aika sentään, eikö aikuinen nainen keksi mitään parempaa tapaa ottaa yhteyttä Sirkesalojen läheisiin kertoakseen tarinansa kuin ottamalla yhteyttä Seiskaan!! Itse ko. rouva närkästyi siitä, kun hänen miehensä ja lastensa kohtaloa kyseltiin näillä samaisilla keskustelupalstoilla.
Itselleni Seiskan jutusta tuli ensimäisenä mieleen, että siinä vain haluttiin kertoa kuinka Puistomäen perhe on hengannut loman Sirkesalon perheen kanssa. Tarinan loppu vain tuntuu vähän uskomattomalta... Mutta kuten eräs aiempi kirjoittaja jo totesi, Seiska maksaa. Jäihän perheen ainoa työssä käyvä aikuinen Thaimaahan....
Onkohan seuraava juttu Seiskassa sitten joku etsintämatka Thaimaassa.....ihmistä sen paremmin tuntematta, juuri näin minäkin ajattelin..
- isto
- Minä - kirjoitti:
Onkohan seuraava juttu Seiskassa sitten joku etsintämatka Thaimaassa...omia satuja ne porukassa hengailut,ja näyttäähän juttu teitä kaikkia kovasti kiinnostavan vaikka niin hirveästi sitä paheksutte.
- - Minä -
isto kirjoitti:
omia satuja ne porukassa hengailut,ja näyttäähän juttu teitä kaikkia kovasti kiinnostavan vaikka niin hirveästi sitä paheksutte.
Missä on kielletty ettei saisi kiinnostaa??!!
Ei tuo juttu enää kovin salainen ole. Joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön! - jos kykenet
GIRKE kirjoitti:
Nyt on Akin Ruumis Suomessa! Ja omaiset saavat surra surunsa niin hyvin kuin tämän kaiken selittämättömyyden edessä voivat. Myös julkisuuden ihmisillä on oikeus ihmisyyteen!!!!!
- Kalle
Eikö teillä ole elämätä!
- opettaa
Eiköhän se naikkonen ole mennyt vähän sekaisin kokemansa jälkeen, hakis hoitoon sen sijaan että soittelee seiskaan.
- Mobiili
kyselee elämästä?
Onko kaikki hyvin sinulla? - mutta
opettaa kirjoitti:
Eiköhän se naikkonen ole mennyt vähän sekaisin kokemansa jälkeen, hakis hoitoon sen sijaan että soittelee seiskaan.
nainen on varmasti shokissa. Hän puhuu omistakin omaisistaan ja ehkä uskottelee itselleen että he ovat hengissä vaikka totuus saattaa olla toinen. Surutyötä ei haluta vielä aloittaa, siksi totuuden myöntäminen on vaikeaa.
En halua tuomita naista, oli asia miten hyvänsä. Kukaan ei varmasti halua tälläisen omakohtaisen kokemuksen takia rahastaa millään! Ei ainakaan "selväjärkisenä".
Aika näyttää, onhan tuossa jutussa jotain yhtäläisyyttä esim. siihen huhuun joka väitti, että pohjoismaalaisia on vielä hengissä jossain. Mutta onhan näitä huhuja vaikka mitä ja aina tulee olemaan.
- Vanha nainen
Osaako joku Seiskan katsoja lukea? Minusta se katselulehti, jonka tilaajat eivät osaa lukea vaan vain katsella. Niinhän Ruotsissakin on, että nuoret eivät osaa lukea kunnolla ja katselevat mielellään sarjakuvalehtiä.
Ymmärrettävää, ettei mikään, mitä Seiskassa kirjoitetaan voi olla totta. Sillä tosiasiat eivät ihmisiä kiinnosta vain sensaatio kiinnostaa ja myy lehteä. Inhottavaa, että joku lehti viitsii alentua moiseen. Toivottavasti sen jutun kirjoittaja joutuu itse tsunamin viemäksi. Sitten hän voi tulla kertomaan, miltä tuntui, jos hänestä on siihen. - Trinu
mä olen niin saanut tarpeekseni tosta seiskapäivää lehdestä. pitkään oon jo harkinnut, mut nyt sain vihdoin viimein irtisanottua sen paskalehden tilauksen.
- samaa mieltä
Täysin huuhaa-lehti! Kun Nykänen on nyt telkien takana, Jussila kuollut ja Palmukin ilmeisesti tiukasti emännän talutusnuorassa, niin pitäähän sitä jotain keksiä ja nyt taitaa A.S olla seuraava kenestä rahat revitään. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea, kyllä rahalla saa sanoja ihmisten suuhun pantua!!
- tilaus
...peruutettu. En tajua, miksi yleensä olen moiseen lehteen sortunut.
Tämä "uutinen" oli lehden pohjanoteeraus.
Moraalia on monenlaista...
- Ruoska
Täysin moraalitonta ja ala-arvoista toimintaa seiska lehden "ammattitoimittajilta",sekä päätoimittajalta julkaista tälläistä tekstiä tai lausuntoa,minkä käteensä ovat saaneet.
Katastrofissa mukana ollut, vieläkin todellisuudesta kaukana elävä uhri ei varmasti ole ollut henkisesti sanojensa takana,eikä todellisuus ole läsnä nyt,eikä silloin tapahtumahetkelläkään.
Sudet vaan ovat olleet heti liikkeellä kun jotain raadeltavaa on. Omaisensa katastrofissa menettäneellä henkilöllä on varmasti muutakin ajateltavaa, kuin tuo toimittajien roskajoukko joka päivystää,kuin alkava päivä saadakseen jotain uutta tietoa surussaan kamppailevan omaisen tilasta.
Lausunnon antaneen henkilön tila näinkin järkyttävässä tapahtumasarjassa,eläen epätietoisuudessa omien läheisimpien kohtalosta on vähintäänkin epätasapainoinen. Ihmettelenkin avoimesti sitä moraalia millä nämä "urkkijat" jotka itseään kehtaavat myös toimittajiksi tituleerata toimivat. Kysynkin nyt OLETTEKO TYYTYVÄISIÄ SAAMAANNE LOPPUTULOKSEEN ?
Jos vastauksenne on myönteinen, saatte olla varmat että hyppään olkapäällenne ja kolkuttelen aina,kun pistät silmät kiinni,kädet ristiin ja luet iltarukouksen. Muista olen olemassa. - Soopaa
Tuo Seiskan- juttu oli tosi köyhä. Nainen sanoi alussa, että hänellä oli mukana reissussa kaksi TEINI-IKÄISTÄ lasta. Myöhemmin hän selittää, että heidän lapset ja Sirkesalojen lapset leikkivät reissulla paljon keskenään kun olivat samanikäisiä. Tietääkseni Sirkesalojen lapset eivät olleet vielä lähellekään teini-ikää. Täytyy olla tosi julkisuuden kipeä ihminen, joka antaa tällaisia haastatteluja tai sitten koko juttu oli täysin tekaistu. Pitäisi aina ajatella myös surevia omaisia tilanteessa...
- ...
Seiskanaisen lapset on 10- ja 15-v.
- palautetta
... kirjoitti:
Seiskanaisen lapset on 10- ja 15-v.
Eipä ole mitään ollut sen jälkeen koko jutusta eli sehän oli jo edellisviikon lehdessä!!!
Törkeetä, että yritetään tuollaisilla jutuilla vielä lisää rahastaa.Minä ainakin laitoin seiskaan palautetta. - nyt menikään..
palautetta kirjoitti:
Eipä ole mitään ollut sen jälkeen koko jutusta eli sehän oli jo edellisviikon lehdessä!!!
Törkeetä, että yritetään tuollaisilla jutuilla vielä lisää rahastaa.Minä ainakin laitoin seiskaan palautetta.Miksi sitten annat rahastaa itseäsi?!? Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa (=ostaa ja lukee)
- kunniaan
nyt menikään.. kirjoitti:
Miksi sitten annat rahastaa itseäsi?!? Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa (=ostaa ja lukee)
Kyllä lehdillä pitää olla moraali!
Ei kai se ole lukijoiden tehtävä "ojentaa" lehtien toimittajia. Lehden toimituksella on pääasiallinen vastuu kirjoituksista, huom!
Luetko "nyt menikään" vain taloussanomia ja kauppalehteä, hih??? - isto
kunniaan kirjoitti:
Kyllä lehdillä pitää olla moraali!
Ei kai se ole lukijoiden tehtävä "ojentaa" lehtien toimittajia. Lehden toimituksella on pääasiallinen vastuu kirjoituksista, huom!
Luetko "nyt menikään" vain taloussanomia ja kauppalehteä, hih???toimittajalle on lähetetty oikaisu pyyntö jutussa olleista vääristä tiedoista.
- - Minä -
isto kirjoitti:
toimittajalle on lähetetty oikaisu pyyntö jutussa olleista vääristä tiedoista.
Ihmettelen edelleen, että miksi tarinan julkaisijaksi valittiin juuri Seiska. Kyllähän jokainen sitä lehteä lukenut tietää millainen lehti se on ja millainen maine (ei niin vakavasti otettava) tällä ko. lehdellä on. Miksi ei mikään "uskottavampi" lehti? Turha sitten on enää selitellä ja vikistä kun "paskat on jo housussa".
- isto
- Minä - kirjoitti:
Ihmettelen edelleen, että miksi tarinan julkaisijaksi valittiin juuri Seiska. Kyllähän jokainen sitä lehteä lukenut tietää millainen lehti se on ja millainen maine (ei niin vakavasti otettava) tällä ko. lehdellä on. Miksi ei mikään "uskottavampi" lehti? Turha sitten on enää selitellä ja vikistä kun "paskat on jo housussa".
paskat housussa?anna ajan kulua ja seuraile uutisia.
- - Minä -
isto kirjoitti:
paskat housussa?anna ajan kulua ja seuraile uutisia.
Tarkoitin sitä, että nyt on myöhäistä selitellä. Jutunaihe ja haastattelu annettiin Seiskalle luultavammin tietoisena lehden linjasta ja tyylistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486227
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371261- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320971Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835