SK näytäisi olevan yksipuolisesti Karrimaan takana. Kirjoitukset ja kommentit ovat pelkkää ymmärtämistä. Ainuttakaan Karrimaata arvostelevaa kirjoitusta ei ole. Ehkei niitä sitten olekaan, ja kaikki henkilöstöongelmat ovat vaan pahoja puheita?
Asialle ei ole eduksi, että se on pahasti politisoitunut. Onko Karrimaa itse ollut sitä ajamassa, että varsinaisiin kipukohtiin ei huomattaisi kiinnittää huomiota. Oikeat syyt ovat hankaloittaneet kaupungin työilmapiiriä jo pitkään. Vasta kun ne ylittivät sietorajan, päättäjät puuttuivat peliin. Tekivät sen, mitä heidän pitikin tehdä. Ei siinä sen kummempaa politiikkaa tarvittu.
SATAKUNNAN KANSA on puolensa valinnut
aallon_harjalla_mihin
3
185
Vastaukset
- Enuskallakertoa
Ongelma on se, että ihmiset, jotka eivät ole koskaan henkilökohtaisesti joutuneetKarrimaan kanssa tekemisiin, sekaantuvat keskusteluihin ja kirjoittelevat näitä puolustavia kirjoituksia.
Ne, jotka ovat kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, ovat hiirenhiljaa. Pelosta. - käpykylä
käytöstapoja tällä eukolla ei ole.
- dsfcsc
Melkonen tapaus; demari joka ei tule edes toisten demarien kanssa toimeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752