SATAKUNNAN KANSA on puolensa valinnut

aallon_harjalla_mihin

SK näytäisi olevan yksipuolisesti Karrimaan takana. Kirjoitukset ja kommentit ovat pelkkää ymmärtämistä. Ainuttakaan Karrimaata arvostelevaa kirjoitusta ei ole. Ehkei niitä sitten olekaan, ja kaikki henkilöstöongelmat ovat vaan pahoja puheita?

Asialle ei ole eduksi, että se on pahasti politisoitunut. Onko Karrimaa itse ollut sitä ajamassa, että varsinaisiin kipukohtiin ei huomattaisi kiinnittää huomiota. Oikeat syyt ovat hankaloittaneet kaupungin työilmapiiriä jo pitkään. Vasta kun ne ylittivät sietorajan, päättäjät puuttuivat peliin. Tekivät sen, mitä heidän pitikin tehdä. Ei siinä sen kummempaa politiikkaa tarvittu.

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enuskallakertoa

Ongelma on se, että ihmiset, jotka eivät ole koskaan henkilökohtaisesti joutuneetKarrimaan kanssa tekemisiin, sekaantuvat keskusteluihin ja kirjoittelevat näitä puolustavia kirjoituksia.

Ne, jotka ovat kyseisen henkilön kanssa tekemisissä, ovat hiirenhiljaa. Pelosta.

• käpykylä

käytöstapoja tällä eukolla ei ole.

• dsfcsc

Melkonen tapaus; demari joka ei tule edes toisten demarien kanssa toimeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe