Kuntavaalit.Jämijärvi.

Jämin-vaari

Ketä äänestät Jämin valtuustoon?Miksi?

8

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KD-Jämijärvi

KD-jytky tulossa Jämillä...!!!

• äänestäjä50

Ei ainakaan yli 65 vuotista, menneen ajan miehiä! Enkä ketään jolla ei oo tautat kunnossa.

• persupekka

Persut paras valinta myös Jämillä.

• kokenut8

Persut HAHA katsokaa kuka koittaa sekoittaa koko kunnan, Valittaa ja urputtaa sekä koittaa vetää omaan pussiin minkä ehtii :(

• Äänestävaan

Persuja kannattaa äänestää niin kylille tulee katuvaloja ja koulu lakkautetaan. Saadaan myös Persujen lapsille pyörätie Mukkalaan. Säästöä tulee myös siinä kun joka asiasta ei valiteta niin ei mene kunnalla lakimiehiin rahaa.

• kuntalainen2

Jämijärvellä on sellainen persu jotta se tekisi itelle pyörätien, rakentaisi omille pelloille kunnan tuella talot,sulkisi koulut, laittaisi posan terveystarkastajat lomalle, ym.. työllistää turhilla valituksilla viranomaisia. Tätäkö kuntaliset haluaa?

• toimeliaisuus.kunniaan

Vaikuttaa minun ja monen muunkin mieleiseltä henkilöltä. Mahtaako saada runsaita EU- ja kotimaan tukia Kartano-Mersun hankintaan? Entä onko kovin halukas jakamaan ansiotonta rahaa ja muita etuja Kierikankylän takamaille? Juuri tällaista henkilöä Jämijärvellä tarvitaan, jotta saadaan nämä vanhat itsevaltiaat kärsimään sappi- ja peräsuolikivuista!

• äänetsepolle

Mää äänestän kelkkailevaa Seppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56