Kuntavaalit.Kokemäki.

Cokemäen-vaari

Ketä äänestät valtuustoon.Miksi?

7

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KD-Kokemäki

      Nyt tulee Kokemäellä KD-JYTKY.

    • kuntaliitos

      Kuntaliitos.Kokemäki-Harjavalta-Nakkila.Mitä mieltä olette?

    • Se_oli_siinä

      Minä äänestän SDPn ehdokasta. Ai että miksi? Siksi että äänestän SDPn ehdokasta.

    • persupekka

      -Älä ole kaista-äänestä perusnaista-
      Kokemäen päätöksen tekoon naisenergiaa.
      Äänesta huomenna 55 tai 62.

    • kuurolanpatu

      Nyt pitäis alottaa neuvottelu Harjavallan kanssa ja kuntaliitos. Kokemäki on kussu petinsä ja ei ole muuta vaihto ehtoa.

    • Koskaosaa

      Vahvaa osaavaa naisdemaria.

    • Kummiukkeli

      Suomessa on ollut maan tapana että kissat on kuljeskellut vapaana maalaistaloissa yms. ja lisääntyneetkin aika vapaasti...

      Tuntuu että viime vuosina on heräilty siihen ettei se kissa ole sen erityisempi lemmikki kuin koira tai mikään muukaan ja valjaissahan sitäkin pitäisi ulkoiluttaa tai aidatulla piha-alueella. Tiedän niin monta tarinaa taajama-alueilta joissa perheiden kissat ovat "kadonneet" tai jääneet auton alle, koko lapsuudenhan niitä juttuja kuuli ja näki. Myös kattien yöllistä nahistelua kuunteli joka kesäyö ja milloin oli kenenkin kissaa kuskattava EL:lle sen takia. Rivarialueilla myös paskoivat naapureiden pihoille yms. Ihan lapsenakin sen näki ettei siinä ole järkeä ja että kissat ne siinä kärsii. Nykyisin onneksi näkee valjaissa ulkoilua enemmän.

      Asun itse nykyään Helsingissä ja muutaman kerran olen pari onnetonta kissaa nähnyt vapaalla. Ei niitä täällä kyllä minkään järjen valossa saisi vapaana pitää vaan ne pitäis luukuttaa ja viedä löytöeläintaloon. Täällä kun saa pelätä ettei itsekin jää auton alle!

      Sinun kissasi on elänyt elämänsä ulkosalla, ilmeisesti maalla ja se ei kyllä varmaan enää oppisi sisäkissaksi vaan kärsisi jos sitä nyt ruvettaisiin rajoittamaan. Ympäristöhän se muuttuu vaarallisemmaksi mitä kaupungimmaksi tullaan.

      Itse uskon ja toivon että tulevaisuudessa tietoisuus lisääntyy ja ihmiset alkaa pitämään kissojaankin sisällä ja välillä sitten valvottua ulkoilutusta. Varsinkin jos on uusi pentu niin ehdottomasti sisäkissaksi heti kättelyssä. Villieläinhän kissa ei ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe