Kuntavaalit.Kokemäki.

Cokemäen-vaari

Ketä äänestät valtuustoon.Miksi?

7

455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KD-Kokemäki

Nyt tulee Kokemäellä KD-JYTKY.

• kuntaliitos

Kuntaliitos.Kokemäki-Harjavalta-Nakkila.Mitä mieltä olette?

• Se_oli_siinä

Minä äänestän SDPn ehdokasta. Ai että miksi? Siksi että äänestän SDPn ehdokasta.

• persupekka

-Älä ole kaista-äänestä perusnaista-
      Kokemäen päätöksen tekoon naisenergiaa.
      Äänesta huomenna 55 tai 62.

• kuurolanpatu

Nyt pitäis alottaa neuvottelu Harjavallan kanssa ja kuntaliitos. Kokemäki on kussu petinsä ja ei ole muuta vaihto ehtoa.

• Koskaosaa

Vahvaa osaavaa naisdemaria.

• Kummiukkeli

Suomessa on ollut maan tapana että kissat on kuljeskellut vapaana maalaistaloissa yms. ja lisääntyneetkin aika vapaasti...

Tuntuu että viime vuosina on heräilty siihen ettei se kissa ole sen erityisempi lemmikki kuin koira tai mikään muukaan ja valjaissahan sitäkin pitäisi ulkoiluttaa tai aidatulla piha-alueella. Tiedän niin monta tarinaa taajama-alueilta joissa perheiden kissat ovat "kadonneet" tai jääneet auton alle, koko lapsuudenhan niitä juttuja kuuli ja näki. Myös kattien yöllistä nahistelua kuunteli joka kesäyö ja milloin oli kenenkin kissaa kuskattava EL:lle sen takia. Rivarialueilla myös paskoivat naapureiden pihoille yms. Ihan lapsenakin sen näki ettei siinä ole järkeä ja että kissat ne siinä kärsii. Nykyisin onneksi näkee valjaissa ulkoilua enemmän.

Asun itse nykyään Helsingissä ja muutaman kerran olen pari onnetonta kissaa nähnyt vapaalla. Ei niitä täällä kyllä minkään järjen valossa saisi vapaana pitää vaan ne pitäis luukuttaa ja viedä löytöeläintaloon. Täällä kun saa pelätä ettei itsekin jää auton alle!

Sinun kissasi on elänyt elämänsä ulkosalla, ilmeisesti maalla ja se ei kyllä varmaan enää oppisi sisäkissaksi vaan kärsisi jos sitä nyt ruvettaisiin rajoittamaan. Ympäristöhän se muuttuu vaarallisemmaksi mitä kaupungimmaksi tullaan.

Itse uskon ja toivon että tulevaisuudessa tietoisuus lisääntyy ja ihmiset alkaa pitämään kissojaankin sisällä ja välillä sitten valvottua ulkoilutusta. Varsinkin jos on uusi pentu niin ehdottomasti sisäkissaksi heti kättelyssä. Villieläinhän kissa ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe