Riikka rakkaani

Mkysyy

Oletko täällä?

21

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkkjlklk

Mikä kaupunki?
      Riihimäki?

• Hyi Riihimäki!

• Ihanapäivä321

Eì kyllä osunut oikein, olen jostain muualta, mutta minun omaani rakastan, eikä se muuksi muutu. Miehelle rakkaudet!!!

• pitkänpäivänilta

Öitä Rakas.

• oottärkee

Hyvää yötä sulle
        rakas..<3
        kummallinen yhteyden tarvitsevuuden
        tunne...

• MiesSunMoonVenusMars

Sitä kutsutaan ikäväksi ja telepatiaksi :) Ehkä olet myös tuntenut minun kaipuuni, edes unissasi?
        Onnekseni kohta todennäköisesti näemme ja se on sitten menoa, jos omiin enneuniini on uskominen, yleensä on ollut..

Viimeksi sinut kohdatessani sain viettää pienen hetken kahden kesken ja toivottavasti vaistosit kuinka olinkaan sinua kaivannut.

Taidan olla rakastumassa, vahvoja tunteita.

• Riikka-E

Joo, oon täällä, ainakin viimeksi pari sek. sitten

• Tampereeltaykx

Mistähän päin suomea kyselet?

• Riikkasi__

Täällä oon! Joka päivä oon käynyt vilkaisemassa, jos sinä odotat puutarhani portilla, että tulen avaamaan. Ja tänään! Olen onnellinen nyt. Juoksen auringon kanssa kilpaa kultaiselle portille ja puutarhani vaaleat nuput ovat auenneet yön hämärän ja kosteuden väistyttyä. Sinä, juuri sinä, vaikka on jo syksy! Kesällä kastelin, lannoitin, istutin uusia kukkasipuleita ja istuin paahteessa punaisessa riippumatossani. Luin rosoisia rakkaustarinoita ja upottavia runoja, soutelin sinisen sateen kastellessa mekkoni läpikuultavaksi. Rakkaani, avaan portin ja kosketan tuulen tuivertamia ja kihartamia hiuksiasi.

• kohtaamisiapalstastorys

Vähänkö siistii! Kerranki tapahtuu jotain myönteistä. Ihanaa!

• R.vaan.eteen

R nainen= rajumpi mimmi ````

• K.erttukottarainen

Tänään täällä on ollut jänniä kirjoituksia. Päihittää melkein sinuhen,simpauttajan tai mielensäpahoittajan.........(ei aivan)
      Tosin perinteistä kaipuutakin on näkynyt aina silloin kun olen päässyt pistäytymään.
      Runoja minä kaipaan....aina

• RakkaasiRiikka

Täällä olen ja sinua kaipaan vieläkin, love you :) mahdetaanko enään kohdata?

• oottärkee

Tahtoisin,tahtoisin,tahtoisin nähdä mä niin!

• onkohanSeRiikka

Milloin tutustuit Riikkaan?

• täällänyt

Nyt vasta olen, sori. Ei mennyt kun reilu 10 vuotta. Mihin lähdetään?

• Rkysyy

Ja mihin se M katosi?

• ei.M.ei.R

M kysyi 1.04.17 ja sinä vastasit 26.10.17, niin, kait M on uusi nainen?

• Sinuasinuavaan

Olen siellä minne minut jätit. Näen pehmeät, lämpimät kasvosi, kun suljen silmäni. Olet kaunis juuri niin, vieno hymy kasvoillasi, kun olemme suudelleet. Ajattelen "tämän haluan tallettaa muistini kovalevylle". Tiedän ettet ole minun kuin sen hetken, sinun ajatukset olikin toisaalla. Minun on pysyttävä hiljaa, niin toivoit ja minä pidin kiinni toiveestasi. Inhoan sinua tavallaan. Muistan kuinka kuljin erään talon ohi, lähellä jossa suutelimme ja näin että olet mennyt toisen kanssa. Minuun sattui vaikka tiesin. Ei se olisi toiminut, sinä pelkäsit ja minä toivoin liikaa. Minun on hyvä nyt. Älä huoli elämä kohteli minua hyvin, sain sen ja enemmän mitä tarvitsin. Toivottavasti ajattelet minusta kauniisti. Voin tuntea yhä nuoren poskesi kämmenessäni se on pehmeä ja lämmin, en halua luopua siitä muistosta, joskus toivon kyllä että voisin. En toivo kuitenkaan että mikään olisi tapahtunut toisin, olit ensimmäinen ja sellaisena pysyt. Pidän salaisuutesi ikuisesti älä enää pelkää.

Oon siellä jossain sun....

Riikka

• no.body

Kaunis <3

• Jäätikköapina

Mikset vie tätä hommaa loppuun? Hassu aloitus joka jäänyt leijailemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4657
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3882
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      144
      3534
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2625
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2554
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1699
    Aihe