Sytyttääkö tällainen nainen

Paijumaiju

Nauttiiko joku lihavamman naisen naimisesta olen 45 vuotias nainen,jonka kiimalla ei rajoja, tissiä löytyy ja runsautta,sekä märkää pillua ,mitä voi hoidella niin paljon kuin jaksaa........kirjoitellaan ,haluisin kuulla mitä mulle tekisit....nytkin.sormet pillussa...

24

1062

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yööökkk

      En panis edes pussi päässä tuollasta hyllyvää laardiperse hiivaviivaa vaan työntäsin löylykauhan syvälle hautuvaan perseesees

    • Mies20vv

      Pystytkö lataamaan puhelimeen kik messengerin ? Voitaisiin jutella ja vaihdella kuvia ;) - nuori mies 20v

      • Buuaahaa

        Lataan löylykauhan sun perseeseen untuvikko


    • Kiinnostaakylläsua

      Mua itseani kiinnostaisi, itse olen laiha ja fantasia itseani isomman naisen kansssa. miten saan sut kiinni?`;)

      • aahahaaa

        Bajamaja.löylykauha perseeseen.com


    • wenttiili

      0405948984 ja kroppaasi vielä nailonia..txtaa vain

      • Buuaahaa

        Tekstaa löylykauha perseeseen


    • hkjgjfhhh

      Itsellä juuri "Isommat" naiset niitä kiinnostavimpia. Ei vaan tahdo noi laihat sytyttää ei sitten millään tavalla. Aina kun vedän handuun, katselen kuvia Julie Ann More naked. Sellainen nainen se vain saa kertakaikkiaan kiiman päälle, ja helpoiten lastit lentämään. En koskaan syty hoikkiksista:)
      Teidän isompien naisten on syytä kulkea pää pystyssä ja olla ylpeitä upeasta olemuksestanne. Malli ja muotimaailma vääristää totuuden. En usko että miehet oikeasti olisivat noista anorektikoista kiinnostuneita.

      • Buuaahaa

        Sinähän oletkin kiinnostunut niistä pinkeistä pekoneista siellä sikalassas


      • hkjgjfhhh

        Olen stadilainen, toisin kuin näköjään sinä, sioista fantasioiva maalaistollo. Puhuin sitä paitsi alottajalle, enkä sinulle saunakauha Kalervolle.


    • jepjepjep_ä

      Kukaan, joka on koskaan pannut naisen kanssa, kyllä tietää, että lihavuus ja seksi ei nyt kyllä sovi yhteen oikeen sitten millään. Se kun ei vaan ole eroottista millään tavalla.
      Se on kuin elefanttia kääntelisi sängyllä.

    • Hoikkapoikanen

      Makuasia. Mutta kyllä lihavaa naista on mukavampi nussia kuin laihaa. Kookkaammat tissit ovat mahtavat imeä ja se pillu on liukkaampi ja imukkaampi kuin laihalla. Takaapäin työntely on aivan ihanaa.

      • Buuaahaa

        Sitten voitkin työntää löylykauhan ryhävalaan perseeseen


    • Batman888

      Aina valmis

    • Mä ainakin tykkään nussia lihavampaa naista mielummin kuin laihaa.

    • eisytytä

      Ei sytytä. Lihavuudessa ei ole mitään ihannoitavaa. Lihavuuteen kuuluu usein myös laiskuus ja saamattomuus.

    • urkki5

      Kyllä nainen joka on pyöreä ja jossa on mistä ottaa kiinni on paljon kiihoittavampi kuin sellaiset laiheliinit, joilla ei kunnon persettä eikä reisiä. Olisi ihanaa saada takaapäin sellaista naista jolla on oikein iso perse!!! sais kunnolla lanteista kiinni ja vois lykkiä syvään ja nauttia.

      • cxfgyy

        Nauti löylykauha perseeseen urpo


      • hgufyrdtz

        Mee nukkumaan Kalervo, ja ota lääkkeesi


    • Kun rajaton kiima on yhdistävänä tekijänä niin silloin nautinnon jakaminen ja nautinnollinen seksi ylittää omalla kohdalla ainakin ulkoiset sivuseikat. Mind over matter. ;)

      • Varmasti tuo keskinkertaista huonompien vitsien toistaminen ja kehnon humoristin roolin esittäminen sisältöä elämääsi kun se muuten taitaisi olla näytön tuijottelu se sisältö. Hyvä niin vitsien murjominen estää sinua tajuamasta sitä. Vaikka myötähäpeäntunteeni puolestasi on suunnaton niin silti tahdon toivottaa sinulle nihkeää illanjatkoa. Maailka kaipaa kaltaisiasi.....kerro äitilles terveiset poju.


    • artturi50v

      kyllä nainen saa olla lihavampikin, sitä on ainakin miellyttävämpi nussia kuin oikein laihaa

    • Hoikkapoikanen

      Jos valita saisi niin pullukan tytön sänkyyni ottaisin.

    • Hoikkapoikanen

      Kyllä on löylykauhalla paha olo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe