Nauttiiko joku lihavamman naisen naimisesta olen 45 vuotias nainen,jonka kiimalla ei rajoja, tissiä löytyy ja runsautta,sekä märkää pillua ,mitä voi hoidella niin paljon kuin jaksaa........kirjoitellaan ,haluisin kuulla mitä mulle tekisit....nytkin.sormet pillussa...
Sytyttääkö tällainen nainen
24
1096
Vastaukset
- yööökkk
En panis edes pussi päässä tuollasta hyllyvää laardiperse hiivaviivaa vaan työntäsin löylykauhan syvälle hautuvaan perseesees
- Mies20vv
Pystytkö lataamaan puhelimeen kik messengerin ? Voitaisiin jutella ja vaihdella kuvia ;) - nuori mies 20v
- Buuaahaa
Lataan löylykauhan sun perseeseen untuvikko
- Kiinnostaakylläsua
Mua itseani kiinnostaisi, itse olen laiha ja fantasia itseani isomman naisen kansssa. miten saan sut kiinni?`;)
- aahahaaa
Bajamaja.löylykauha perseeseen.com
- wenttiili
0405948984 ja kroppaasi vielä nailonia..txtaa vain
- Buuaahaa
Tekstaa löylykauha perseeseen
- hkjgjfhhh
Itsellä juuri "Isommat" naiset niitä kiinnostavimpia. Ei vaan tahdo noi laihat sytyttää ei sitten millään tavalla. Aina kun vedän handuun, katselen kuvia Julie Ann More naked. Sellainen nainen se vain saa kertakaikkiaan kiiman päälle, ja helpoiten lastit lentämään. En koskaan syty hoikkiksista:)
Teidän isompien naisten on syytä kulkea pää pystyssä ja olla ylpeitä upeasta olemuksestanne. Malli ja muotimaailma vääristää totuuden. En usko että miehet oikeasti olisivat noista anorektikoista kiinnostuneita.- Buuaahaa
Sinähän oletkin kiinnostunut niistä pinkeistä pekoneista siellä sikalassas
- hkjgjfhhh
Olen stadilainen, toisin kuin näköjään sinä, sioista fantasioiva maalaistollo. Puhuin sitä paitsi alottajalle, enkä sinulle saunakauha Kalervolle.
- jepjepjep_ä
Kukaan, joka on koskaan pannut naisen kanssa, kyllä tietää, että lihavuus ja seksi ei nyt kyllä sovi yhteen oikeen sitten millään. Se kun ei vaan ole eroottista millään tavalla.
Se on kuin elefanttia kääntelisi sängyllä. - Hoikkapoikanen
Makuasia. Mutta kyllä lihavaa naista on mukavampi nussia kuin laihaa. Kookkaammat tissit ovat mahtavat imeä ja se pillu on liukkaampi ja imukkaampi kuin laihalla. Takaapäin työntely on aivan ihanaa.
- Buuaahaa
Sitten voitkin työntää löylykauhan ryhävalaan perseeseen
- Batman888
Aina valmis
Mä ainakin tykkään nussia lihavampaa naista mielummin kuin laihaa.
- eisytytä
Ei sytytä. Lihavuudessa ei ole mitään ihannoitavaa. Lihavuuteen kuuluu usein myös laiskuus ja saamattomuus.
- urkki5
Kyllä nainen joka on pyöreä ja jossa on mistä ottaa kiinni on paljon kiihoittavampi kuin sellaiset laiheliinit, joilla ei kunnon persettä eikä reisiä. Olisi ihanaa saada takaapäin sellaista naista jolla on oikein iso perse!!! sais kunnolla lanteista kiinni ja vois lykkiä syvään ja nauttia.
- cxfgyy
Nauti löylykauha perseeseen urpo
- hgufyrdtz
Mee nukkumaan Kalervo, ja ota lääkkeesi
Kun rajaton kiima on yhdistävänä tekijänä niin silloin nautinnon jakaminen ja nautinnollinen seksi ylittää omalla kohdalla ainakin ulkoiset sivuseikat. Mind over matter. ;)
Varmasti tuo keskinkertaista huonompien vitsien toistaminen ja kehnon humoristin roolin esittäminen sisältöä elämääsi kun se muuten taitaisi olla näytön tuijottelu se sisältö. Hyvä niin vitsien murjominen estää sinua tajuamasta sitä. Vaikka myötähäpeäntunteeni puolestasi on suunnaton niin silti tahdon toivottaa sinulle nihkeää illanjatkoa. Maailka kaipaa kaltaisiasi.....kerro äitilles terveiset poju.
- artturi50v
kyllä nainen saa olla lihavampikin, sitä on ainakin miellyttävämpi nussia kuin oikein laihaa
- Hoikkapoikanen
Jos valita saisi niin pullukan tytön sänkyyni ottaisin.
- Hoikkapoikanen
Kyllä on löylykauhalla paha olo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681