Tämä laulu herkistää aina

Nuotti

minut
Mikä laulu saa sen aikaan?Esittäja on
Kerro perusteluja

22

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heavenmister

Mulle herkistys biisi on Baddingin "Tähdet Tähdet".
      Maailman ainoa "iskelmä", jossa on sanomaa ja sentimentaalinen sävel.

• m33Hki

Badding: Laivat ja Paratiisi
        Katri Helena: Johnny Blue
        Carola: Rakkauden jälkeen.

• hyacinth

mutta tällä hetkellä herkistymään saa Pilvi taivaan peittää Karin Tapion esittämänä.

• anna.h

Tuo on upea kappale. Minut saa liikuttumaan Kari Tapion vanha biisi Anna hiukan vielä olla mun.

• jaana
        anna.h kirjoitti:

Tuo on upea kappale. Minut saa liikuttumaan Kari Tapion vanha biisi Anna hiukan vielä olla mun.

voisitko vastata mulle? Kiitos.

• anna.h
        jaana kirjoitti:

voisitko vastata mulle? Kiitos.

Kappale on vuodelta 1977 ja se löytyy lp:ltä Kaipuu. Se on julkaistu myöhemmin cd:llä Kari Tapio - 20 suosikkia Kulkurin kyyneleet.

• jaana
        anna.h kirjoitti:

Kappale on vuodelta 1977 ja se löytyy lp:ltä Kaipuu. Se on julkaistu myöhemmin cd:llä Kari Tapio - 20 suosikkia Kulkurin kyyneleet.

avustasi.

• keikoillakin kuullut...

Kun Kari Tapio laulaa kappaleen MUN SYDÄMENI TÄNNE JÄÄ TAI HILJAISIN SIIVIN upeita kappaleita molemmat.

• Tapani Kansalla oli monia tois kauniita ja herkkiä biisejä.
      Esim. Anniina, Akselin ja Elinen häävalssi yms.

• JJJ

on kyllä hyvä laulaja, mutta muuten..... Ylimielinen, koppava, riidanhaastaja....

• Saapas

Herkistäviä lauluja on moniakin. Itselleni läheisin on Janne Tulkin esittämä Sisältä kultaa. Samoin monet muutkin J. Tulkin kappaleet ovat suosiossani, kuten uusin "Tämä kaunis maa". Niissä on todella eletyn elämän makua! Tähdet, tähdet on myös herkkä!

• kalevi

kyllähän janne tulkin laulut herkistävät, ei siksi, että olisivat niin kauniita, vaan koska ovat niin kauheeta kuunneltavaa että ihan parku pääsee kärsimyksestä!

• Outi

Minutkin herkistää aina koskettava ja ihana
        YKSIN RANNALLA biisi Piritta Venhon esityksenä.
        On se hieno biisi !

• Saapas
        kalevi kirjoitti:

kyllähän janne tulkin laulut herkistävät, ei siksi, että olisivat niin kauniita, vaan koska ovat niin kauheeta kuunneltavaa että ihan parku pääsee kärsimyksestä!

Ei vaan toi voi olla VAIN sun mielipide! Janne Tulkki on todella upea ääninen ja vain kauniiden laulujen laulaja! PARAS ehdottomasti!

• fanityttö

Mikko Mäkeläisen "Myrskylyhty" herkistää mut aina..

• Taina

Minut herkistää aina laulu YKSIN RANNALLA
      Esittää Piritta Venho! Se on herkkä , kaunis ja koskettava..saa kyynelet kaihoudesaan silmiin

• Kati

Minut saa ainakin Yölinnun En ole pyhimys ja Kirsi Rannon En sua mielestäni saa, koska kuvastaa hyvin mun elämää ja nousee muistot ja kaipuu pintaan..

• Taija

Tulipunaruusujen esitys YHÄ VIELÄKIN KAIPAAN SUA
      ja sellainen biisi kuin Mun Sydämeni tänne jää
      siinä kaksi upeaa ja herkistävää biisiä!

• ei yksinään

Odotin pitkän illan...(tango) nykyään laulelee Souvarit.

• Tyttönen

FBI-beatin esittämänä keikoilla; Anna jatkua yön, sinä vain, unienkeli, tähtihetkiä, anna käsi...

• väreet

Duetto Elämään suurempaan Kari Tapion ja Saija Varjuksen esittämänä. Kyllä Saijaa moititaankin, mutta tämä on onnistunut juttu..väreet menee mennen tullen selkäpiissä...

• Sumppeli

Baddingin Tähdet tähdet,Laivat ja Kuihtuu kesäinen maa saavat mut melkein itkemään..:) No,olen tosi herkkä ihminen.Noiden lisäksi monet ulkomaiset kipaleet ja erityisesti 80-luvun herkät biisit vaikuttavat muhun todella syvästi..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      57
      5582
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      95
      3468
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      47
      3362
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      77
      2565
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      61
      2428
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      76
      1918
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      318
      1785
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      14
      1337
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      28
      1188
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      140
      1125
    Aihe