Kaikki alkoi 2kk sitten toispuoleisella kasvohalvauksella, jonka piti olla pian ohimenevä bellin pareesi. Kuukauden päästä alkoi keikkuva/kaatava huimaus ja useamman tunnin kestävät huonon olon kohtaukset. Kasvoja alusta asti nyki mutta muutama päivä sitten alkoi yhtäkkiä koko kroppa nykiä. Yleensä elohiirimäisesti mutta välillä niin kovasti, että esim jalka heilahtaa. Pareesi ei ole juuri parantunut, kulmakarva liikkuu sisäkulmasta millin ja suupielikin nyt ihan minimaalisesti liikahtaa.
Korvat ja kuulo on tutkittu, ei löydöksiä. Borrelioosi testattu verikokeella.
Ensi viikolla päivystykseen lääkärille kertomaan tästä kaikesta (aikasemmin olen ollut vain kirurgisella korvaklinikalla). Joka yö pelottaa alkaa nukkumaan.
Ms-tauti, lihassairaudet, kasvain, vaikka mitä käynyt mielessä. Toivon kovasti että kaiken takana voisi olla pelkkä stressi. Oireet niin outoja että enpä usko?! Saa heitellä arvauksia, että voin googlata ja arvailla tässä viikonlopun ajankuluksi.
Oon perusterve nainen 22v.
Mikä ihme mulla on, oudot oireet!
Mitämulletapahtuu
1
192
Vastaukset
- kokemustaasiasta
Vanhemmilla ihmisillä toispuoleiset halvausoireet viittaavat aivoverenkiertohäiriöön. Maaseutusairaaloiden ensiavussa vain on vaikeata saada ensiapulääkäreitä tutkimaan asiaa. Johtajalääkäritkään eivät viitsi valvoa laatua, vaan ovat vain kiinnostuneita palkasta ja työsuhde-eduista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728