sitä meidän halausta? ;) :)
Muistatko sä
32
1014
Vastaukset
- muistantietenkin
miten voisin unohtaa..
- Jxxxx
En muista mitään. :S
- kerransilloin
Tietenkin muistan! Harmittaa että aikaa on mennyt hukkaan koska emme ole nähneet.
- aisiellä
bingosalissa kaikkien mummujen keskellä keskellä... ja ilman paitoja? Näin sellaisen unen kerran. :D
- enneuni
liekö ollut? ;)
- veepeikkonen
ai se kun rutistin sua hesburgerin jonossa?
- Bambolinawoman
Always baby! En ole koskaan kokenut mitään samanlaista. Sinun poskiesi kosketus oli parempi kuin kenenkään muun miehen kosketus. Paras maailmassa. Ikävöin vielä... ja haluasin kokea uudelleen. Menen pian nukkumaan, ja muistelen vieläkin sitä hetkeä kun halasimme, vaikka niin monet asiat tekevät mieleni surulliseksi, niin minun on pakko ne unohtaa.
- enkätiennyt
silloin vielä että on sun rakkain harrastus. En silloin edes kehdannut kertoa yksityiskohdista. :D Nyt kuulit. :D:D
- Muistankyllä
Se oli tavallaan halaus yhden miehen kanssa, mutta ei kuitenkaan ollut. Halusin vain olla hänen lähellään, koska siinä oli niin hyvä olla.
- missjuusometime
Tottakai. Minne se hetki unohtuisi....?
- totuusvalkeni
en olis osannut kuvitella, mutta ajan myötä opin tuntemaan sinut paremmin. ;)
- Kylmät.kädet
Muistan. Mulla oli kylmä.
- muistikuva
Mulle tuli siitä hieman huolestunut olo..Pelkäsin, että loukkaan tai satutan.
olen vieläkin tälläinen vajavainen,kammattu, ihmisraja. - hyväthalauksetoli
Muistan kolmekin.
- ensikerralla
Mitä muuta jäi mieleen ?
- hyväthalauksetoli
ensikerralla kirjoitti:
Mitä muuta jäi mieleen ?
Keskimmäinen kerta oli kerran joulun alla poski poskea vasten. Hänen poskensa oli sänkinen. Se jäi mieleen.
- ed--
Eikä taida tulla ensi kertoja koskaan, sillä en enää merkitse hänelle sitä mitä joskus.
- Muistini_mukaan
sovit hyvin syliin
- Lämmin_syli
Siinä oli juuri minun kokoiseni kolonen..😉
- Neverendinglovestory
Muistan. Eka halaus pimeänä iltana taksiasemalla 12 vuotta sitten. Oli kylmä ja vedit mut lähellesi, sujautit kätesi mun selkääni, ihoa vasten, suutelit ahnaasti, maailmani järkkyi. Vieläkin vuosien jälkeen halauksesi on ihana, voimakas ja vaativa, koppaat mut syliin kun nähdään, suutelet ja silmistäsikin näkee että rakastat ja haluat mua <3
- mitätunnet
Muista se tunne...
- sekaannusvaara
Ei millään uskoisi, että siitä on jo vuosi..väsyneellä miehellä on syvä tuntemus.
Kaikkea ei ole/olisi hyvä muistaa.
Kannattaa halailla lisää, niin entiset halaukset unohtuvat.
Itse asiassa kannattaa tehdä halailusta AIVAN ARKIPÄIVÄISTÄ
toimintaa kaikkien läheisten (mummojen, vaarien, veljien, siskojen, vanhempien jne.) kesken.
Näin ajattelen.
T:Aloituksia tekemätön
P.S. Eihän aloitus vai ollut tiedonkalastelu-viesti?- jaiäisesti
kyllä minä muistan sen aina
- Niinminäkin
Voisiko niitä halauksia mitenkään saadaa lisää? :)
Niinminäkin kirjoitti:
Teidän pitää sitten varmaan mennä toisianne jonnekin halailemaan,
jos kerran tunnistitte toisenne. VAI VASTASITKOS ITSE ITSELLESI
nimimerkki "jaiäisesti"?
Epäilen ITSE ITSELLEEN vastailua, koska eihän tuossa nimimerkin "jaiäisesti" kommentissa ole mitään edellytyksiä tunnistamiselle.
Minä en ainakaan tunnistanut yhtään tämän ketjun kirjoittajaa,
itseni lisäksi.
Mutta VIRTUAALIHALAILKAA toisianne.- nythyvänyönhalit
Niinminäkin kirjoitti:
Kyllä se minulle sopii. Jos elettäisiin yhdessä niin sehän kuuluisi jokaiseen päivään.
- muistankyllä
Sanot vaan että olet ihan poikki niin voin taas tarjota voimahalin.
- muutaen
Sen muistan,että olisin halunnut jäädä siihen koko yöksi.
- saispatoisen
Kyllä vaan,kiitoksia.Myös "siitä"kovasti kiitoksia,jäi hieman pinnalliseksi, mutta olihan se alkuun..
- metsienmörkö
Muistan jokaisen joita on liian vähän ja niin lyhyen aikaa vain kesti, tiijät kyllä että haluan lisää ja vain sinun kanssasi, kukaan ei ole eikä ole ollut kuin sinä. Kuiskaan sinun nimeäsi yöhön, kuuletko....
- Bodygood
Muistan sen aina. Sen tiukan ja välittävän otteen jälkeen ymmärsin että olen sun ja sä mun<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651