vanhuksien kohtelu

Merikeking

Äitini veli on 85- vuotias ja omaishoitaja virossa pyörätulissa olevallle vaimolleen, miehellä on paha peliongelma ja lapsettomalla perheellä mennyt joo moninkertainen omaisuus pelivelkoihin, olen sen miehen ainoan sisaruksen lapsi, kyse äitini veljestä, myös äitini haaskasi ison omaisuuden piletykseen siloin 80- luvun virossa, nyt itse yli 30-vuotta suomessa asuneena ja aina töitä tehneenä, saan näitä rahan tai ruokaavun pyyntisoittoja noin vähintään kerran kuussa, itse yh- hoitoalalla, joten palkka pieni, oon nyt ottanut sen kannan että en vaan kertakaikkiaan vastaa ko puheluihin, itsellä yksi sisar jonka vietiin aikanaan taksila kouluun omakotitalosta ettei jätkä vaan kärsi kun isä kuoli, mä olin isän tyttö ja jäin täysin yksin, veljen paapominen onkin sitten jatkunut sen 30-vuotta, saanut autot ja asunnot ja mä minimipalkalla töissä espoossa.

2

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppo-mummi

Siis, oliko sinulla kysymys. Voit vaatia lakiosaa, ja jos pesä on velkainen, niin voit kieltäytyä perinnöstä. Silloin olet kuivilla eli omillasi.

• juoppo-mummi

Siis, ei sinun tarvitse muiden velkoja maksaa ellet jollain tavalla ole sitoutunut siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      105
      2643
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      104
      1825
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1545
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      18
      1250
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      23
      1073
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      983
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      48
      980
    8. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      95
      958
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      121
      951
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      339
      839
    Aihe