Äitini veli on 85- vuotias ja omaishoitaja virossa pyörätulissa olevallle vaimolleen, miehellä on paha peliongelma ja lapsettomalla perheellä mennyt joo moninkertainen omaisuus pelivelkoihin, olen sen miehen ainoan sisaruksen lapsi, kyse äitini veljestä, myös äitini haaskasi ison omaisuuden piletykseen siloin 80- luvun virossa, nyt itse yli 30-vuotta suomessa asuneena ja aina töitä tehneenä, saan näitä rahan tai ruokaavun pyyntisoittoja noin vähintään kerran kuussa, itse yh- hoitoalalla, joten palkka pieni, oon nyt ottanut sen kannan että en vaan kertakaikkiaan vastaa ko puheluihin, itsellä yksi sisar jonka vietiin aikanaan taksila kouluun omakotitalosta ettei jätkä vaan kärsi kun isä kuoli, mä olin isän tyttö ja jäin täysin yksin, veljen paapominen onkin sitten jatkunut sen 30-vuotta, saanut autot ja asunnot ja mä minimipalkalla töissä espoossa.
vanhuksien kohtelu
Merikeking
2
115
Vastaukset
- juoppo-mummi
Siis, oliko sinulla kysymys. Voit vaatia lakiosaa, ja jos pesä on velkainen, niin voit kieltäytyä perinnöstä. Silloin olet kuivilla eli omillasi.
- juoppo-mummi
Siis, ei sinun tarvitse muiden velkoja maksaa ellet jollain tavalla ole sitoutunut siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076