Mua pelottaa/huolestuttaa että sulla on joku muu nainen siellä :( Kait oon vähän mustis koska rakastan.
Oletkohan sä baarissa
24
610
Vastaukset
- Naisenvaatteissakotaas
J-mies. Älä mustasukkaile. En ole baarissa
- Elämäonpaljonhelpompaa
Anna vaan olla baarissa ja etsi kumppani, joka haluaa nukkua mieluummin sun vieressä yönsä, niin ei sunkaan tarvitse miettiä syntyjä syviä täällä pitkin yötä.
- yhdenkanssa
Siinä todella hyvä tapa ajatella niin ajattelen itsekin.
- Mutta-mutta
Entäpä jos onkin sängyssä vieressäsi mutta kun nukut chattaa sexichatissa nuoren uhkean naisen kanssa ja lähettelee kuumia kuvia ja viestejä hänelle?
- eitunnukotoisalta
ai joku hyvin nuori, ei ainakaan mun kanssa, nuoret olkoon nuorten kanssa
- Mutta-mutta
eitunnukotoisalta kirjoitti:
ai joku hyvin nuori, ei ainakaan mun kanssa, nuoret olkoon nuorten kanssa
Voi olla vanhakin. Voihan hän myös puhua ulkosalla roskia viedessä kuumia seksipuheluita.
- Zzzz-
En oo, eikä oo..meen nukkuu kans. Hyvää yötä.
- Kauniitauniaa
Hyvää Yötä :)
Kuka mahtaa olla mystinen "J-mies"?
Paljastit taas kerran luonteesi tason.
Ei, en ole J-mies, mutta oltko sinä Timo?- Hahhaahh-lutka
Timo. Ei seko josta jankannut olet täällävuodesra 2011. Ei en ole Timo. Teen kyllä trollauksia m- naisesta joka psykona kaipaa Timoa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😇😇😇😇😇😇😇
Hahhaahh-lutka kirjoitti:
Timo. Ei seko josta jankannut olet täällävuodesra 2011. Ei en ole Timo. Teen kyllä trollauksia m- naisesta joka psykona kaipaa Timoa 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😇😇😇😇😇😇😇
Viimeksi minä kaipasin sinun trollauksissa olematonta "Hannua".
Ja milloin mitäkin miestä.
Sairas olet sinä "lutkittelija" ja "trollailija",
joka kaipaat toisten ihmisten nimissä KEKSITTYJÄ ja TODELLISIA
henkilöitä.
Olet sairas nettikiusaaja, ja ilmeisesti vielä niin kypsymätön,
ettet osaa hävetä tekojasi.- Sairauttaaa
Sinulla on vakavia psyykkisiä ongelmia. Yövalvomiset, naiseksi tekeytyminen ka Timo Tapio Peltonen sekä Tuula vuosaaresta, kalliosta nimien levittely ketjuissasi on sairautta. Sairautta on myös jos et edes muista että itse olet ne nimet tänne kertonut.
Tuula joka laittaa tuuleen
Rotulotnikka Tarja joka honaa
Timo Oulun hiiroisista joka omistaa kaukovainiontilukset.
Kulkee Audilla. Silmälasit ja ruutupaita
Jukka k jolla itsemurha ajatuksia - Muistinmenetys
Ketjusi löytyy nimimerkilläsi. Psykoosissako ne kirjoittelit?
Kertokaa nyt kuka tämä mystinen "J-mies" on?
Onko hän pelkkä satuhahmo?
T: J-miestä kaipaamaton- Naurunalaiseksi-ittes
Juha. Lopeta jo. Onko hävettävää että kylän pitää saada tietää kaikki ennen kuin ymmärrät lopettaa.
Kun minun nimeni ei ole Juha. En ole mies ensinkään.
Se voidaan kyllä selvittää, tarkistamalla sekä sähköpostiosoitteeni ja
IP-osoitteeni.
Kertoisitko ystävällisesti, miksi ja millä perusteella väität minun
olevan Juha-niminen mies?
En ole Juha eikä minulla mielestäni ole viesteissäni mitään hävettävää.- Peitenimi_peitesukupuoli
Mielenterveysongelmasi on hyvin räikeästi nähtävillä kirjoittelustasi jonka teet peitenimillä. Tiedän että et ole nainen etkä mikään m-nainen.
Peitenimi_peitesukupuoli kirjoitti:
Mielenterveysongelmasi on hyvin räikeästi nähtävillä kirjoittelustasi jonka teet peitenimillä. Tiedän että et ole nainen etkä mikään m-nainen.
En tiedä kuka on palstalla esiintyvä nimimerkki "Juha". Läheisistäni ei löydy yhtään Juhaa ei myöskään entinen kumppanini ole Juha.
Ilmeisesti sinä, kuka liekin, haluat pakkomielteisesti uskoa,
että olen Juha-niminen mies. Mutta kun en ole.
Tämä asia voidaan kyllä selvittää ottamalla selville IP-osoitteeni, ja suomi.24.fi:lle antamani sähköpostiosoite.- Yötkö-ämmä-valvottaa
Olethan. Honaisitko mielelläsi m-naista???
Minä olen enemmän kuin valmis, hankkimaan tietooni,
kuka tai ketkä minua oikein NETISSÄ KIUSAAVAT,
mielenterveyttäni (masennukseen) järkyttäen.
Ette voi enää vetää hihastanne mystisiä "Juhia" ja "Petrejä",
jotka eivät sano minulle mitään,
ja panna kaikkea näiden keksittyjen hahmojen syyksi.
Perätön lutkittelu on nettikiusaamista. Koko nimien julkistaminen,
ja henkilöiden perätön yhdistely pareiksi rikos:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14793710/millainen-lutka-on-m-nainen#comment-89365767- Psykoosissaaa
Ne lukee sinun omissa kirjoituksissa oman nimimerkkisi alla kun keuhkoat "timolle" tai jollekin " tuulalle" joka leikkii piiskaleikkejä timosi kanssa.
Joudut haastaakseni itsesi käräjille sille jäljet siitä kuka nimet julki tuonut johtaa sinuun.
Poistetut ketjutkin jää jäljelle. Ne pystyy jäljittään
Masennus ei aiheuta tuollaista sekavuutta. Psykoosi taikka narsismi voisi osua paremmin - Taikka_maaninen
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Minä olen enemmän kuin valmis, hankkimaan tietooni,
kuka tai ketkä minua oikein NETISSÄ KIUSAAVAT,
mielenterveyttäni (masennukseen) järkyttäen.
Ette voi enää vetää hihastanne mystisiä "Juhia" ja "Petrejä",
jotka eivät sano minulle mitään,
ja panna kaikkea näiden keksittyjen hahmojen syyksi.
Perätön lutkittelu on nettikiusaamista. Koko nimien julkistaminen,
ja henkilöiden perätön yhdistely pareiksi rikos:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14793710/millainen-lutka-on-m-nainen#comment-89365767Epäilen myös että saatat olla huomionhakuinen persoonallisuushäiriöinen narsismin ja psykoosin lisäksi.
Ehkä skitsoaffektiivinen häiriö jos et ihan skitsofreenikko
- Oottekaikkisekas
Te kaikki ootte huomionhakuisia kun trollaatte toisia käyttäjiä ja menette tappelemaan ilmiselvien trollien kanssa.
Paras vaihtoehto on katsoa rääkymistä hiljaa sivusta ja syödä samalla paljon popkornia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622