Minkä takia mustalais naisilla on se musta mekko? Minun mielestäni olisi hienompaa ja trendikkäämpää jos se olisi nyky muotia. Se mekko on minusta vähän tylsä. Mun mielestä olisi hieno nähdä mustalais naisia ilman sitä mekkoa.
Mustalaisten mekko
1
521
Vastaukset
- Rwtpl
Se kuuluu heidän kansallisasuun. Eikö se ole hame, ei mekko? Voisihan se olla ainakin vähän kevyempi. Miksi sen täytyy olla niin massiivinen yläosasta? Se tekee todella raskaan näköiseksi. Mustalaiset eivät varmaan pidä siitä, että muut arvostelevat heidän pukeutumistaan, mutta olen kyllä aika paljon perehtynyt siihen vuosien varrella opiskelemalla sitä, siis pukeutumista yleensäkin. Kyllähän he mielestäni voivat käyttää omaa kansallisasuaan ihan hyvin. Nehän ovat kauniita ja koreita heidän yllään. Mutta ehkä olisi hyvä vähän keventää raskasta vaikutelmaa. Mielestäni mustalaisnaisten hiuksetkin olisivat paremman näköisiä, jos ne olisivat vähän kohotetummat päälaelta tai takaa. Eräällä mustalaislaulaja naisella on kauniit hiukset. En nyt ole varma nimestä, mutta olisiko ollut Armi? Näin kuvia hänestä, ja hänellä oli kauniit hiukset. Ne olivat pitkät ja kiharat, mutta päälaelta kohotetummat. Se näytti hyvältä, ja kyllä hän ihan mustaiselta näytti, kun mustalaiset haluavat pitää omasta tyylistään ja identiteetistään kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076