Tänään jo sunnuntai

ehkähänontäällä

En jotenkin koe enää, että hän mies ja minä olemme yhdessä tulevaisuudessa. Aluksi koin sen niin ja luulin hänestä liikoja. Luulin, että kuulumme yhteen ja kohtalo tuo meitä väkisin yhteen, mutta se oli vain ne harvat tilanteet. Jos hän olisi minulle enemmän, törmäisimme melkein joka kerta. Uskoin henkisenä ihmisenä, että hän on kaksoisliekkini, mutta olin hyvin väärässä. Taisin sekoittaa hänet, koska tunsin häneen jotain syvää sielunkumppanin tavalla. Sielunkumppanit eivät usein päädy yhteen vaikka välillämme oli todella voimakasta vetovoimaa ja rakkautta. Hänestä silti puuttui se kaksoisliekkiin tarvittu kohtalo. Tiedän nyt ainakin miltä kaksoisliekkini tulee näyttämään, mutta vaikea sanoa missä hän on ja mitä hän tekee.

23

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkähänontäällä

Pystyn kyllä ymmärtämään sen, että meidän ei tarvitse olla yhdessä ja annan hänen mennä, mutta siitä jäi vähän haikea mieli. Siinä oli ihminen jonka kanssa olisi ollut mukavaa olla yhdessä. Kaikkea ei voi saada ja se on vaan pakko hyväksyä.

• Sunnuntaipäivä1

Kirjoitat miehelle - oletko mies vai nainen? Jos et ole ihan varma, kurkista jalkojesi väliin. Jos olet niin lihava, ettei seisaaltaan onnistu, käytä varrellista peiliä.

• hassuja.juttuja

Suhiseeko sulla korvien välissä?

• Ehkähänontäällä

:D nainen olen ja ihan notkea naiselliseen tapaan enkä ole kovin lihavakaan.

• höpöhöpökumppanit

Perus nainen joka ei tee asioille mitään ja jos jotain tapahtuu tai ei tapahdu niin se on kohtaloa. Ei tarvitse itse vaivautua tekemään mitään koska eihän se ole omissa käsissä mitä elämällään tekee.

• ehkähänontäällä

Jos jotain tapahtuu liiankin helposti on se niin tarkoitettu. Itse en lähde tekemään mitään mistä en ole täysin varma. Jos mitään ei tapahdu se on minun oma valinta. Itse koen silloin, että en ole varma hänestä ja en pysty kohtaamaan häntä omana itsenäni.

• Oletteko tutustuneet, että voisit tarvittaessa soittaa hänelle ? Onko hän sanonut, ettei halua olla tekemisissä.

Luulen , että kuvittelet enemmän kuin tiedät oikeasti millaiset mahdollisuudet hänen kanssa olisi. Tavallaan liian aikaisin ajattella häntä sielunkumppanina kun hän on täysin tuntematon sinulle, mutta tämä ei ole pois suljettu mahdollisuus.

Suosittelen olemaan aloiteellinen, jos teidän välillä ei ollut viellä kunnon tutustumista. Pelkkä katseet eivät riitä tunteiden ilmaisemiseen, vaan on puhuttava tästä.

• ehkähänontäällä

Ei ole hänen numeroa ja ei olla oikein tutustuttu. Sielunkumppanin voi tunnistaa ilman sanojakin, koska kohtalo heittelee mahdollisia kumppaneita matkan varrelle. Sen jälkeen on oma päätös tai hänen haluaako siitä enempää. Kaksoisliekki tulee väkisin, sielunkumppani on valinta.

• Kävinjamenin

Huh huh, kylläpä aihe innostaa, tyhjäpäät taas vauhdissa. Joku suoltaa aloituksia omaksi ilokseen ja muut ovat vastailevat intona. Eikö muuta puuhaa sunnuntaina?

• ehkähänontäällä

Omaksi ilokseen? Ajattelin jakaa mietteitäni hänestä miehestä, jos jollakin olisi samanlaista tilannetta tai joitakin vinkkejä tähän liittyen.

• ALOITTAJA KIRJOITIT:

"Sielunkumppanit eivät usein päädy yhteen vaikka välillämme oli todella voimakasta vetovoimaa ja rakkautta. Hänestä silti puuttui se kaksoisliekkiin tarvittu kohtalo."

VASTAAN:

En oikein ymmärtänyt tekstiäsi? Koet, että välillänne on voimakasta vetovoimaa ja rakkautta, mutta, että hänestä puuttui kaksoisliekkiin tarvittava kohtalo?

Määrittelisitkö, mitä tarkoitat ihmisessä
      "kaksoisliekkiin tarvittavalla kohtalolla"? Mikä se semmoinen on
      se "ihmisessä oleva, kaksoisliekkiin tarvittava kohtalo"?

T: Ei-ap. eli aloituksia tekemätön

• ehkähänontäällä

Kaksoisliekit päätyvät yhteen, jos he ovat kohdanneet. Se on kohtaloa ja usein he kohtaavat, kun itse sitä vähiten odottavat. En ole itse kohdanut omaa liekkiä vielä, mutta sielunkumppaneita olen kohdannut moniakin. Joidenkin kanssa mennyt huonommin ja joidenkin paremmin.

• Äimänkäkenä

Minä olen jo toinen, joka ihmettelee tätä samaa, eli mitä tarkoittaa
        "ihmisessä oleva, kaksoisliekkiin tarvittava kohtalo"?

• Soopaa

Huuhaa-hömppää tuommoset jutut, sisällöltään merkityksetöntä pilvellä liihottelua. Eivät ole edes kunnolla tutustuneet, edes puhelinnumeroja vaihdettu, silti "välillämme oli rakkautta".

Helposti mies ei ole kummosta mieltä koko tästä naisesta, flirttiä ehkä vähän heittänyt. Tämä elämää suurempia kaksoisliekkejä odotti ja kun miestä ei kiinnostanut ottaa kontaktia, se oli kohtalo.
        "Annan hänen mennä", hoh hoijaa.

• ehkähänontäällä
        Soopaa kirjoitti:

Huuhaa-hömppää tuommoset jutut, sisällöltään merkityksetöntä pilvellä liihottelua. Eivät ole edes kunnolla tutustuneet, edes puhelinnumeroja vaihdettu, silti "välillämme oli rakkautta".

Helposti mies ei ole kummosta mieltä koko tästä naisesta, flirttiä ehkä vähän heittänyt. Tämä elämää suurempia kaksoisliekkejä odotti ja kun miestä ei kiinnostanut ottaa kontaktia, se oli kohtalo.
        "Annan hänen mennä", hoh hoijaa.

Rakkautta voi olla tuntemattomaan. En minä häntä odottanut, olin vain hämmentynyt kun hänet kohtasin. Ei se ollut kohtaloa, kun hän ei ottanut kontaktia vaan hänen oma valintansa.
        Minäkin valitsin, että en ota häneen yhteyttä vaikka hän veti minua puoleensa.

• VoiKohtalo

Kohtaloa ole olemassa, aika humpuukia ajatella noin.

• nuorennaisenmielipide

Näinpä. Kaksoisliekkitarinat on sairautta.
        Sattuma se oli, sano mummo kun joulupuuroon klimppasi.

• ehkähänontäällä

Kohtalo on olemassa. Ei kaikki voi olla pelkkää sattumaa.

• OrphanOfKos

Onko siis kaksoisliekkien vetovoima toisiaan kohtaan niin iso, että toista lähestyy vääjäämättä ensi kohtaamisen tapahduttua?
      Entä jos tämä ihastuksen kohteesi on masentunut/traumatisoitunut esim. menneisyyden tapahtumien takia eikä siksi omaa normaalia itsetuntoa vaan on vaan päättänyt olla etäinen koska uskoo olevansa sinulle pettymys.

Ehkäpä tämä henkilö tietää sinun olevan ainutkertaisen ihana mutta silti ei kykene tekemään mitään? Ja tietää näin tehdessään että menettää mahdollisuuden tutustua kaksoisliekkiin.

• nainen.vastaa

Kaksoisliekkitarinaan liittyy ns. vaikeuksien kautta voittoon eli he päätyvät yhteen kun kumpikin ovat valmiita ja usein tämä toisen kohtaaminen aiheuttaa sellaisen henkisen kasvupyrähdyksen, että voi ottaa sen vuosien eron kiinni.

• ehkähänontäällä

Ensikohtaamisen jälkeen tapahtuu vuosia kestävä itsensä parantaminen. Sinä aikana liekit pääsevät kohtaamaan omat ongelmansa ja parantamaan itseään liekin oikeaa kohtaamista varten. Kaksoisliekit kohtaavat ennemmin tai myöhemmin pakosti, kun ovat siihen valmiita. Sitä on tämä liekkien kohtalo, koska heidän kohtalo on päätyä toisensa luo. Mutta kaksoisliekit eivät ole helppoja. Minullakin on monta asiaa menneisyydestäni korjattavana ja joutuisin kohtaamaan kaikki virheeni hänen kautta uudelleen. Jos hän on kaksoisliekkisi tulette kohtaamaan väkisin uudelleen, mutta sielunkumppanin kanssa ette, jos et halua tai jätät tutustumatta omista syistä.

• EdelleenSoopaa

Elämästä irrallaan olevaa yksisarvis-juttua tuo on.

Uudessa parisuhteessa kohdataan aina molempien menneisyyden taakat, uusi ihminen tuo esiin pelkoja ja totuttuja ja usein vääriä toimintamalleja. Yhdessä opitaan toisesta ja itsestä. Käytönnönläheisiä ja konkreettisia asioita nämä ovat. Kun kaksi riittävän samanlaista ja ehkä myös samantaustaista vapaata ihmistä tapaa ja rohkaistuu kokeilemaan, on ihana asia jos rakkaus sitten syntyy.

Ilmankos ap ei ota yhteyttä mieheen ja aloita tutustumista rohkeasti. Höpisee abstrakteja oletuksiaan sen sijaan että toimisi ja kohtaisi toisen ihmisen sellaisenaan nyt, tutustuisi avoimin mielin.

• Kerro jotain tuntomerkkejä hänestä missä ja milloin näit ?

Etsin yhtä vaalehiuksista naista kevät 2016 tilanteesta . Jäi yksi asiaa vaivamaan ja haluaisin kysellä häneltä tähän liittyen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe