Uusi pärrä?

uuspyörä

Eli siis olen noin 168cm pitkä ja 66kg painava. Uutta pyörää tarvis. Kokemusta on parin vuoden ajan kiinan ihmeellä ajelusta. Muttä kysymys 85cc vai 125cc vai joku muu? Ajelu lähinnä mettäs ja pellol.

10

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtuiko

Yammu kawasaki Suzuki husse solifer kotari, siinä vaihtoehtoja?

• uuspyörä

Nii mut minkä kokosta pyörää kannattais hakee piikkistä?

• krossia

Sellasta missä jalat ylettää maahan!

• Jutustelija1
    • SotkamonSika

Pärrä? Pärrä? Oletko savitappi jostain vitun Valtimosta? Osta traktori, nuija.

• LaatuRotuBuldog

Kun näitä lappalaisten aivopieruja hiemankaan seuraa, niin oivaltaa samoilla minuuteilla Kurkon oireilleen myös toisessa keskustelussa.

Onpas ihmeellinen yhteensattuma.

• JokinenJanne78

"Sellasta missä jalat ylettää maahan!"

Juuri näin.
      Nämä tuollaisia kyselevät apinat ovat ihan pihalla, kun ilmoittavat kaiken
      ( pituus/paino ja ihme ettei vielä kelakorttikin tunnuksineen ).
      Juuri tuolla on ainoa merkitys ylettääkö ajamaan sillä, tehoa löytyy kaikista malleista,
      osaa kaveri varmaan mopollakin ajaa, niin silti tulee kyselemään urpoja. hah.
      Näitä netissä kyllä riittää, ettei ole kyllä ainoa.
      itellä 80cc crossi ja kyllä yltää isolla miehellä jalat maahan, saa tulla viivalle.

• PippelisPuppelis

Katos, Kurko on ollut hereillä vielä puolenyön jälkeen.

• niillenekuuluukin

noin pienelle lapselle suosittelen kolmipyöräistä lasten fillaria.

jätä tehokkaat crossit aikuisille.

• HarleyPoikuliTytteli

Mie oon 198cm 63kg (HIV ) länkisääri anorektikkokeharipoikuli Jakiksesta. Saisinko munaa pebaan tai johonkin kehon onkaloon, jos ostan tai "lainaan" harrikan? Ees joskus? Ees joltain, vaik S-Marketin vartijahomolta? Tosin nyt raavitaan pohjia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe